Jump to content

Мнение за конкретна обява s4 b7


Recommended Posts

@petrishki А колко струва хубаво Б8/3,0 тди и колко $ трябват още за да се засили да преприра осмаци и то не само в диапазона 2300-2800 оборота. Автора на темата пита за СБ6/Б7, вие му предлагате масларника 2,0 тфси и новия душегуп 3,0 тди, само защото можели да се засилят много в гаража. Ми дайте му нещо такова https://www.ebay.co.uk/itm/2005-Clio-182-cup-sport-Race-Rally-Sprint-competition-car/332658119760?hash=item4d73f81450:g:Yg8AAOSwx8pa2vMY, хем бързо, хем евтино.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 128
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Чакай ся. Спора ако тряя да е спор трябва и математика. Ако приемем, че бюджета е 18к, значи може да се купят две коли:

- читава S4 B7

- A4 B8 3.0 TDI 239 в колебливо състояние

 

Ако е така - то аз лично като човек, който е имал и двете мога да кажа, че по-добре S4-ката. Тя има и по-висока остатъчна стойност, стига да има кой да ти ги даде разбира се. 


НО когато имах S4-ката налево и надесно обяснявах как дори и да припадаш от некви гласени кенефи, дето излизат за два старта и отиват на ревизия, аз си се пускам с двете детски столчета отзад и на другия ден паля за Виена и си стигам без проблем. Това е хубаво, колата си е сток и се мести приятно. 344 коня са си 344 коня и има баси приятния старт с ръчна кутия, НОООООО на магистралата харчи да си е*е маман, особено като я натиснеш. Половината Бенвета и 3.0 TDI-та след 2009 и чеп си седят с теб, че дори ако имат и малко повече жокери минават и заминават. А те дори и в това състояние ще си стигнат до Виена, щото не са някое Саксо или Пунто 1.4Т направени точно за 2 старта.

 

Just now, Passi said:

Божинов ти ли си?

 

Кажи бе Николетке, на сухо ли си таа вечер? Футболистите от кфартала не ти обръщат внимание, шот има световно нале?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ShoxXx Точно за това говорим, винаги ще има по бързи от теб, но усещането че си в С/РС кола няма как да се постигне. 

ПП: Тия беемвета след 2009 г. декември месец, стояха ли ти на г.за? Разхода на конкретната ес-ка се лекува с гняс.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, Passi said:

Не ве като него приказваш и само за теб е ясно какво си искал да кажеш.

 

Говорим интелигентно, анцузи трудно ме разбират. ;)

 

Just now, martinich said:

@ShoxXx Точно за това говорим, винаги ще има по бързи от теб, но усещането че си в С/РС кола няма как да се постигне. 

 

Големото усещане, като немаш едно MP3 къде да си пуснеш в S4 B6. Хубава стегната, ма е било кола топ преди 12-13-14 години, ся е приятно движеща се кола, която ако не вземеш читава, ще я намразиш бързо. RS е вече съвсем друга история и бюджета е съвсем друг.

Редактирано от ShoxXx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, ShoxXx написа:

която ако не вземеш читава, ще я намразиш бързо.

Казваш при 3,0 тди и 2,0 тфси не е така. :hilezh: Че и при тръца, ако питаме пешо марсиянски.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали написах: при бюджет 18 и избор да си вземеш читава B7 S4 или колеблива A4 B8 3.0 TDI, която евентуално тепърва да засилваш - по-разумният избор за мен е S4. Имал съм и двете и ако е читава S4-ката е кола, на която само сипваш и не мислиш. Дизела от секъде има с какво повече да те изненада. За 18 бона ше си земе някой B8-ца без много екстри и евентуално стружки, така че резко ше има още 5 за додаване. Да живее Левон Хампарцумян само!

Редактирано от ShoxXx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вуйче, Б8 все още минава за хубава кола, независимо дали А4 или А5. Б6 обратно - мина й времето.

Ако хубава с-ка е 20 бона, а хубаво Б8 е 25, точно след две щети по С-ката сте наравно. Ти брони за С-ка търсил ли си някога, а калници? 

Да не говорим за разход. Да не говорим за многото дребни ремонтчета, които в Б6 за ежедневие.

 

И като седнеш в Б8 sline усещането е къде къде по-приятно от Б6. Едното е модерна кола, другото е на 15 години.

 

Ако са в една генерация няма спор. Ама точно между Б6 и Б8 разликата е от небето до земята...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, petrishki написа:

И като седнеш в Б8 sline усещането е къде къде по-приятно от Б6. Едното е модерна кола, другото е на 15 години

 

Само че на едното като му подадеш газ ше каже АУУУУУУ, а другото ше вика кркркркркркр а на място пее доко-доко-доко-доко :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Язе съм облъчен, и бих предпочел даже 3.6 в Супърб 2-ра генерация, вместо С4 в Б6.

Даже ще вървят почти наравно - http://www.zeperfs.com/en/duel2345-5593.htm

Ама в едното поне има място да чукаш и е кола от това десетлие :D

Редактирано от petrishki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, petrishki said:

Язе съм облъчен, и бих предпочел даже 3.6 в Супърб 2-ра генерация, вместо С4 в Б6.

Даже ще вървят почти наравно - http://www.zeperfs.com/en/duel2345-5593.htm

Ама в едното поне има място да чукаш и е кола от това десетлие :D

 

Некъв Пасат ЦЦ 3,6 ли е кво е, некъв R беше от първо поколение се пробва веднъж. Нема общо вървежа, така че не го мисли.

Редактирано от ShoxXx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо поколение цц е 3.2фси, бъркам ли?

 

@martinich Каквато и кола да си купувам, си преценям разходите предварително и няма да слагам газ на фси-то много ясно. Към момента в пари шкодата харчи повече от С4, ама това не значи, че бих си взел С4, разбираме ли се? 

Само във форума се обеснява какъв звук има осмака, а после как се газира лесно, но внимавате това да са две различни мнения, щото е смешно :zustimm:

 

@Audi_FeN_1 Казах "почти наравно".

 

В Супърба 4 човека седят като на дивана в хола, а в Б6-цата сте като на два мотора и карате успорено :hilezh::hilezh:

Редактирано от petrishki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма си объркал линковете ве. :lol:

 

И какво общо има газовата със звука на осмака?  Аз не съм чувал на газ да има неква разлика в звученето...

Редактирано от Audi_FeN_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И кое му е смешното да газираш един прост 8 цилиндров мотор? За мен е смешно да махаш катализатори/дпф-и, да запушваш егр на тракалника си, само за да си 1 секунда по бърз. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никаква. Връзката е, че ако не може да се газира, не си взимате осмак, само спамите по форумите какви били истинските коли. Ако не се слага газ, няма кеф така ли? Смях, честно ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бухаха точно заради газта не си вземаме С/РС аудита. :respekt:

Газта е бонус в тоя модел, както и в тоя https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21516892627115308&slink=7bt292 и в тоя https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21524545007601584&slink=7bt3ch и в тоя https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21481823041320230&slink=7bt3py и в тоя https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21528209749377462&slink=7bt3z7. Хората си ги карат и не им пука, че тия с папуняците им се смеят.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, petrishki написа:

Никаква. Връзката е, че ако не може да се газира, не си взимате осмак, само спамите по форумите какви били истинските коли. Ако не се слага газ, няма кеф така ли? Смях, честно ...

 

Никой не те разбра какво искаш да кажеш. :hilezh:

 

Осмака има хубав звук.  Тва е добре.

Може да му се сложи ГИ. И тва е добре.

Двете неща нямат общо.

:lol:

А не си взимаме осмак щото не можем да си го позволим.

Ако можехме - щехме. Щехме и да си го газираме, щото що да плащаш двойно, ако можеш наполовина. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...