vladyp Публикувано 11 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2018 (Редактирано) Здравейте! Интересувам се от този автомобил. Как ви се струва и цената оправдана ли е според вас? Всяко мнение ще ми е от полза? https://m.mobile.bg/details/11528215797983015 Редактирано 11 Юни 2018 от vladyp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 11 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2018 Много смотан монтаж на Г.И-то Нещо екстрите и куцат ... имам впредвид липсват стандартни екстри като: Темпомат,DRL,CH/LH,Затъмняващо отледало,километрите не са тия мисля,волана май е претапициран ... .. . и те така от тия снимки в обявата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 11 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юни 2018 Да, сега като загледах монтажа, наистина е много нескопосан.... Волана също не е като на другите S-ки.. Лошото е че на пазара не виждам кой знае кво а и предпочитам да е ръчка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 11 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2018 Най-добре е да търсиш запазена S4 (B7) и ти да си монтираш Г.И то в специализиран сервиз. Но имй впредвид,че запазените и на около 200.000 близо реални километра 2007-2008 в чужбина си държат цени в порядъка на 20.000-25.000 лева ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 11 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2018 И аз подкрепям Марто. Максимално запазена търси, БЕЗ газ, независимо B6 или B7. В България трудно ще намериш читава. После едно хубаво обслужване, оглеждане на всички пластмаси и кабеляци по моторния кош да не са изгоряли/напукани, смяна на каквото е нужно и един хубав ГИ. Сериозна кола с доста сериозна поддръжка е това, много внимателно прецени дали не надскачаш себе си. Ако не е така, взимай смело и се радвай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexxk Публикувано 11 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2018 (Редактирано) И А6 със същия мотор е доста добър вариант, ама там са само автоматик. Получаваш в пъти по модерен и комфортен автомобил, евентуално малко и повече неща за чупене, но си заслужава. По темата газта е ужас, брутален салон, млже би най-красивия на Ауди. Колата изглежда доста добре, но не бих взел от автокъща такъв автомобил. Поддръжката не е малка и ако не е правено нищо сериозно тоя мотор почва да се обажда точно на твзи километри ПП Не знам ква е тая тенденция Б7ците да се търсят и купуват на пари за които спокойно можеш да си намериш читава 4Ф . На мен някой, ако ми даде тия пари за моята веднага му я давам с голяма усмивка и отивам на 4Г 3.0 тфси от америка, ама не се занимавам, че няма кой да оцени вложените 5 цифри в колата Редактирано 11 Юни 2018 от alexxk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 11 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юни 2018 Ами тази? https://m.mobile.bg/details/11526914611101070 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexxk Публикувано 11 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2018 (Редактирано) Ами също изглежа добре, тази къща ми е правило впечатление, че са вкарвали доста добри коли, поне по обяви. Отиваш гледаш и задължително сервиз, това, което са написали за гаранцията, ако го имаш на документ, който не е с хиляда условия също е добре. Ама за тия пари видях, че си коментирал 6цата, която се продава във форума, сто пъти повече гласувам за нея. Взимаш кола, която е гледана като писано яйце и само ще караш. Няколко пъти я засичам по бул.България иоколовръстното, колата изглежда супер. Редактирано 11 Юни 2018 от alexxk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 11 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юни 2018 Да и за нея се двоумя, но е вече доста възрастна.... Общо взето се чудя още, но и ми се кара нещо по-новичко. Вече 10 години търкалям тръца и ми е писнало.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 11 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2018 Както ти подсказа колегата,а и сам казваш ... прецени добре от 1.8Т-ръца дали ще се справиш с 4.2i V8-ка ... да няма после неприятни изненади ... откъм финансова гледна точка и евентуални скъпи ремонти. Вероятно си ги гледал но само за сверка на цените ... Американка е но пък не е лишена от екстри и седан ... https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=261461178&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=20&maxFirstRegistrationDate=2008&minFirstRegistrationDate=2005&pageNumber=1&scopeId=C&transmissions=MANUAL_GEAR&searchId=c335df6f-8c04-18e9-24c8-46185adc0711 Прилична но на почти 200.000 пак със доволно екстри но цената вече е сериозна ... https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=261825934&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=20&maxFirstRegistrationDate=2008&minFirstRegistrationDate=2005&pageNumber=1&scopeId=C&transmissions=MANUAL_GEAR&action=topInCategory&searchId=c335df6f-8c04-18e9-24c8-46185adc0711 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexxk Публикувано 11 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2018 (Редактирано) Ами и А6 Ц5 и Б6/Б7 са старички вътре. Ако не държиш много на 4.2, нещо по-новичко за парите на Б7цата с много внимание отиваш на А4 Б8 2.0 тди или конкурентно Пасатче. Ако искаш да усетиш осезаема разлика в годинките според мен вариантите не са първите 3 ПП. Надявам се не си от хората, които ще си вземат 3-4-5 по нова кола нов внос разчитайки, че ще е по-здрава от по-стара такава. Единствените фактори при колите са километрите и поддръжката Редактирано 11 Юни 2018 от alexxk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 11 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юни 2018 (Редактирано) Знам едно, колата трябва да е ауди и определено да върви доволно повече от чипнат тръц. За подръжката съм наясно че надхвърля 3-но тръца, че в някои аспекти може би и повече, но искам да се мятам на дълбоко ? Мислех и за 2.7т, но б5 не ми се кара и ц5 също. За това се оглеждам за б6 или б7 С6-цата е брутална наистина и вложеното в нея също. Наистина ще е качваш се и караш, но ще бъде компромис от гледна точка на платформата за мен... А искам и да е комби.. Редактирано 11 Юни 2018 от vladyp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 11 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2018 Взимай еска, един път се живее, ебаси, не е чак толкова страшно, щом си се настроил за тройно плащане спрямо тръца начи всичко ще е наред. Компромис може ако намериш някое запазено 3.0и ръчка куатро, пак ще е ъпгрейд спрямо тръца и струват наполовина на еските. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 12 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2018 Автора,ако биеш пътя до Стара Загора за S4-ката Б7 ръчка,виж и другата Б7-ца 4.2 V8 от обявите в старозагорско.Само,че е автомат. Между двете няма нищо общо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 12 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2018 Между ръчката и автомата, ще има ли осезаема разлика във вървежа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 12 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2018 (Редактирано) Доста осезаема бих казал , дори колата да не е с-ка:-) Редактирано 13 Юни 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 12 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2018 @vladyp Пробвай и двете, за да ги усетиш и да не се псуваш после. Моята Б6-ца беше 3.0i Q с ръчка и беше с някаква къса кутия. Караш на магистралата със 140 на 3600 оборота на 6-та, а с автомата на 5-та на 3000 оборота си на 160. За мен лично - голям мотор е за автомат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 12 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2018 Аз имах предвид оборудването на самата кола,в случая S4 B7. Относно ръчката при мотор 4.2 V8,върви повече.Най-харните бройки са от моделна 2007 година,торсен Т3. При тях парите за покупка са други. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivak_S4 Публикувано 13 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2018 Здравейте машини , Първо искам да кажа на пича който се оглежда за S4, че това е една уникална кола и ако е запазена си заслужава всеки един лев. Аз лично съм със S4 B6 ръчка. Колата е брутално яка за шофиране и най-вече ако е ръчка. Относно сервизирането повечето проблеми идват от там че няма място за работа и се разглобяват по 100 неща и съответно цената за труд е по-висока. Като части не е нещо УАУ. Мога да ти покажа фактура за обслужването на веригите ако те вълнува, да знаеш долу-горе какво те очаква. Виждам че си от София, ако минаваш през студентски град, пиши. Ако искаш можеш да видиш моята - как вози, върви и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 13 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2018 Веригите и обтегачите с оригиналини си са сменени или алтернативни ? Едва ли някой ще се расърди ако покажеш фактурата за обслужването на веригите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivak_S4 Публикувано 13 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2018 С оригинални. Довечера ще снимам и ще ги кача . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 13 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2018 Ще се радвам да се видим, да се повозим да направя сверка. Туко що се возих в едно с4 б6 и не ми излиза от ума.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 13 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2018 Реално моторите и кутиите в Б6/Б7 са абсолютно идентични и покупка на Б6 и оставащ по-сериозен бюджет за поддръжка след това е по-добрият избор. За разходите по обслужване/гориво/поддръжка спрямо вървеж и разход на гориво, колата е бавна.Верно осмак, ала бала, но технологиите напреднаха много, а тази кола е с неоправдани финансови средства спрямо динамиката, която предлага, пак да кажа. На осмака подхожда автомат, нищо че е по-муден, ососбено ако се кара в София. На 6/11/2018 at 19:52, alexxk написа: И А6 със същия мотор е доста добър вариант, ама там са само автоматик. Получаваш в пъти по модерен и комфортен автомобил, евентуално малко и повече неща за чупене, но си заслужава. По темата газта е ужас, брутален салон, млже би най-красивия на Ауди. Колата изглежда доста добре, но не бих взел от автокъща такъв автомобил. Поддръжката не е малка и ако не е правено нищо сериозно тоя мотор почва да се обажда точно на твзи километри ПП Не знам ква е тая тенденция Б7ците да се търсят и купуват на пари за които спокойно можеш да си намериш читава 4Ф . На мен някой, ако ми даде тия пари за моята веднага му я давам с голяма усмивка и отивам на 4Г 3.0 тфси от америка, ама не се занимавам, че няма кой да оцени вложените 5 цифри в колата Тенденцията е , че 4Ф е кошница най-страшна с потенциални ремонти за хиляди левове. Да не говорим, че сравнение с обикновен кош спрямо каквато и да е С-ка хич не е меродавно На 6/11/2018 at 19:14, MAPTO7007 написа: Най-добре е да търсиш запазена S4 (B7) и ти да си монтираш Г.И то в специализиран сервиз. Но имй впредвид,че запазените и на около 200.000 близо реални километра 2007-2008 в чужбина си държат цени в порядъка на 20.000-25.000 лева ... м даааааа, хубавите коли и по-специално С/Рс са си цифра.Има и за по 40000лв С4Б6 у немско и има защо. Оттук да вземеш нов внос читава такава кола е 1:1000 000 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexxk Публикувано 13 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2018 @Ц Е Ц О Разликата между С-ка като изключим интериор и екстериор, усеща ли се при нормално каране в градски и извънградски условия? Интересно ми е, защото виждам, че си притежавал и А и РС и С. Масово хората не си взимат С-ки за да ги карат по писти, а за по-бързото ускорение, което може би в С-ка да се усеща по-рязко, но при едно круизване на магистрала с 140-150 има ли разлика? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 13 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2018 Здрасти, значи РС-а беше реплика , но си му бяха яки нещата по окачване и спирачки - от Кайен/Карера и РС6 Ц5. Доста пъти съм го карал с 300+ и седи брутално. Сега С4-ката е 1900кг , обаче има Ауди Драйв Селект и със спортен диф е лудница.На какояново направих 35 обиколки и това нещо как седи в завоите и как излиза не е истина. Просто друга кола.А с магнитното окачване вече става страшно. Автора ако си намери 3.0ТДИ в Б8 с Ауди Драйв Селект и се ремапне , ще забрави за всякакви С-ки от поколението на Б6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts