Arkadietz Публикувано 19 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2018 Здравейте, Видях че има доста теми, но и не малко спам по тях. Имам следните въпроси: - Кои двигатели си заслужават най-много от изброените по-долу за газифициране А3/А4 2.0 Код на двигателите: A3 Sportback (8PA) - 1.8 TFSI (160 Hp) A3 Sportback (8PA) - 2.0 FSI (150 Hp) A3 Sportback (8PA) - 2.0 TFSI (200 Hp) Audi - A4 (B7 8E) - 2.0 TFSI (200 Hp) - Кои марки и модели газови уредби предназначени за TFSI си заслужават най-много и са доказани (На предната кола бяхме поставили BRC Plug & Drive)). (Тук се включва това, че определен набор от хора вече са минали по този път направили са го и нямат никакви проблеми след това. Освен смяна на филтри) - Има ли читави фирми в София които се занимават с това и си разбират от работата наистина? А не да кажат "Абе то това ти е от бензина", "Я виж първо отиди я оправи на бензин". Изчетох, че въпросните италиански имали софтуер, който аджеба ти казвал колко бензин да смесваш като %. Но като цяло 7-8 литра газ и 1.5 бензин от това което прочетох. Ще помоля да пишат хора които имат реален опит с въпросите ми. Хората казват питай патило Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 20 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2018 Чувам, че Романо напоследък имат големи проблеми с изпарители, инжектори.. Наскоро колега сподели в долупосочената тема, беше сложил Романо на 1.8TFSI и имаше някакви проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 20 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2018 А течна фаза при която газта минава през бензиновите инжектори ? Prins имат китове за 2.0TFSI и 1.8TFSI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 20 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2018 Прекалено много пари е течната фаза. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 21 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2018 Колко е това много ? Отделно дали няма да са по малко драмите при течна фаза и тфси ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 21 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2018 Така, да кажа ,че проблема с дюзите за газ съм го отстранил. Подменени са всички (гаранционно)!Незнам,дано нямам драми вече стях. За 8000км две проблемни дюзи- може да съм карък. Иначе колата си върви прилично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Arkadietz Публикувано 24 Юли 2018 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2018 Здравейте, Говорим за нормалната газова уредба. Течната фаза е далечна фантазия за нас още. Ще се радвам да получа отговори по всички изброени от мен въпроси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 25 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2018 17 hours ago, Arkadietz said: Течната фаза е далечна фантазия за нас още. Не е ясно колко е далечно. Поляците имат интересна разработка от тази или от миналата година. Ако излезе на пазара и е работещо вероятно ще е на достъпна цена. @А380 Сигурно ли е, че Романо използват аеб електроника? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Arkadietz Публикувано 13 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 13 Август 2018 А относно самите двигатели 2.0 150 и 2.0 200hp някакви коментари ? Евентуални проблеми ? Неща за които да се гледа задължително ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване