gogoyanev Публикувано 6 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 6 Август 2018 Здравейте пак. Днес взех датчика, но за жалост не успях да го сменя защото са във ваканция. Ето го и него: Затова реших малко да се поровя с Vcds-a и да опитам да сложа стойността на датчика с 0001 в канал 84 на адаптаций, обаче бутона запамети не ми беше активен( нито на запалена кола и изтрите грешки, нито на угасен мотор) Същото беше с опита ми да кажа че колата е с нов дпф- бутона запамети не беше активен. Има ли някой идея на какво може да се дължи? Реших незнайно защо( мислех си че в сервиза където чистеха дпф-а са пробвали) да пробвам пак с принудителната регенерация и о чудо- процеса се стартира. Така 20тина минути някъде - от ауспусите не пушеше въобще, даже и не миришеше, но по средата, горе долу под скоростният лост от шофьорската страна започна да капе течност и да мирише.... леко и понадимяваше, Незнам дали е нормално и какво беше това, но се случи към 25тата минута на около 670 градуса, процеса си вървеше без проблеми, като същевременно от фиса ми изчезна съобщението за дпф-а . Остана да мига само подгрева. Достраша ме да не стане беля и да се запали нещо и реших да тръгна и да охладя колата. Процеса прекъсна, после видях това което капеше- нямаше мирис и се бе почти изпарило- беше останало малко като бял восък... нямам идея какво е. Карах около 3-4 км и загасих колата. Запалих отново и вече не беше в авариен режим, сканирах за грешки и нямаше нищо. Това беше на 104: Направих едно кръгче като я напънах малко, вървеше добре, никакви грешки, турбото се усесташе и всичко засега изглежда ок(5-6км пробег) Това е след това на празен ход: Сега се чудя да сменям ли все пак този датчик? Кои канали да заредя за един лог драйв за да може някой да ми каже какво става с турбото и дебитомера? Утре ще я тествам на магистралата малко и се надявам всичко да е ок. Все пак да прегледам и турбината/геометрията а? Благодаря за съветите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 6 Август 2018 Доклад Share Публикувано 6 Август 2018 Супер, че е тръгнала принудителната. Сигурен ли си, че колата не е била с включен климатик и това да е конденз от него? До сега никога не съм разбирал кога ми се регенерира филтъра, повечето колеги казват, че разбират - мирис или пропушвала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogoyanev Публикувано 6 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 6 Август 2018 Екона светеше и аз си помослих дали не е от конденз но позицията на температуечрата беше на минималната LO,а миризмата леко беше като на пластмаса. Миналата зима когато правих за първи път регенерация на място си пушеше здраво през ауспуха, но сега след чистенето беше съвсем ок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 7 Август 2018 Доклад Share Публикувано 7 Август 2018 Не е пушела, защото сигурно не е имало какво толкова да регенерира - нали са чистили механично дпф-а. Това дето е текло е възможно да са остатъци от чистенето. Климатика да го беше пуснал да товари, трябва да се пуснат всички консуматори, за да има товер на мотора, че да грее по-лесно. Може и да не е брои за завършена тази регенерация, щом си я прекъснал. На 101 някъде се виждаше. Покарай 50км на магистрала с 2500 оборота да се поизчисти цялата система. После виж дали ще промени км от последната регенерация. Но не я напъвай с педал до долу, че да не даде грешката на турбото и да развали работата. Гледай налягането на дпф- как се движи. След това може да я напънеш да видиш дали турбото още прави номера и да го оправяш, ако е така. турбото трябва да прави 2200-2400 при пълна газ под товар. Дебитомерът към 1000. Всъщност за 2.7 не съм сигурен колко прави турбото, но трябва да стига поне 2000мбар За адаптации полетата вероятно не са активни, зашото не е въведен пин преди това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogoyanev Публикувано 7 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 7 Август 2018 Заради липсата на пушек изхождам че найстина са я изчистили [emoji3] Инъче пуснах всички ел консуматори, за климатика се замислих, но реално компресора незнам какво толкова щеше да натовари ел веригата- на 36.5 градуса навън бях с подгрев и 600 градуса под мене [emoji3]. Брой я за прекъсната защото когато тръгнах беше още на ниво 010 тоест изгаряне. Не е фатално, ще я пораздвижа на магистралата. Инъче налягането на дпф се движеше според газта, по спомен 37-45 при 2000-2500 оборота и около 4-7 на място. Все пак се колебая дали да сменям този датчик, за да не прецакам нещо. Днес покарах 30км сутринта и колата се движи съвсем нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 7 Август 2018 Доклад Share Публикувано 7 Август 2018 Не го сменяй да не стане пак проблем. Обаче известно време следи показателите редовно, докато се убедиш, че прави регенерации. Чрез показанието за км е най-лесно. Ако това 37-45 е в движение, а не на място, е добре. То зависи не само от оборотите, а от товара или иначе казано от количеството гориво, което се изгаря в момента, респективно кол. изгорели газове. т.е. по баир с пълна газ ще дава най много, над 100 със сигурност. Със запълването на дпф-а се вдига тази стойност при равни други условия. Обаче, за да можеш да се ориентираш трябва много да си гледал какво дава. И сигурно на 2.7 е различно от на 3.0. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogoyanev Публикувано 7 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 7 Август 2018 Да, това са стойности в движение. Дам ли газ, според тягата скача и стойността. На място беше незначителна... под 10 със сигурност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 7 Август 2018 Доклад Share Публикувано 7 Август 2018 Добре ми изглежда. Или не си бил изпълнил някое условие или е трябвало да минат няколко паления без грешки, за да я пусне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogoyanev Публикувано 7 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 7 Август 2018 Или просто това че го изчистиха и стойността на 140.3 падна драстично си оказа влияние. Само не мога да си обясня защо тия олигофрени в сервиза не са пробвали да я пуснат тая регенерация?♂️ Важното е че сега се движи добре. [emoji481][emoji481][emoji481] Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 7 Август 2018 Доклад Share Публикувано 7 Август 2018 Точно там е работата, че много са малко хората в сервизи, които знаят достатъчно. А заради чужда кола някой в сервиз няма да си изгуби маса време да чете и разпитва, да експериментира. Ще го направи, ако няма клиенти или държи да се специализира точно в тази област. Обаче за целта трябва да има доста знания и капацитет. Ама ако ги има едва ли да стане монтьор, освен, ако работи за своя сметка. Аз научавам най-много като имам някакъв проблем и се налага да търся информация. Все пак дано нямам проблеми! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 8 Август 2018 Доклад Share Публикувано 8 Август 2018 Аз бих си пуснал отново принудителната регенерация и да я оставя да приключи докрай. Не ги спирайте такива неща до край, няма да занули някоя стойност някъде, ще се ошашка нещо после ще се чудиш що не работи както трябва нещо. Изкарай я навън някъде да не се изтровиш ако пуши и направи една пълна регенерация от до, след това просто си карай и си гледай стойностите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogoyanev Публикувано 8 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 8 Август 2018 Така и исках, но мястото което бях избрал се оказа любимо на хора които си разхождат кучетата[emoji3] А и това което се разкапа от ДПФ-а и замириса на пластмаса ме притесни честно казано, даже си бях взел пожарогасителя и седах отвън да съм готов да реагирам. Но тази гледка може да стрестне някой и затова се отказах.... Ще я покарам на магистралата докато се регенерира. Зимата е по- лесно в седем осем си е вече тъмно и лесно се прави незабелязано, а лятото до 23 часа е светло и не ми се занимава посреднощ с дпф-и [emoji3] Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 8 Август 2018 Доклад Share Публикувано 8 Август 2018 ти къде живееш, че е светло до 23h Ако си в Германия, вярно е странно, там и гума да си сменяш на улицата, до 5 минути са дошли куките, само трябва да мине един истински немец преди това. А ако си направил и петна долу... Вкарай я в някой Мietwerkstatt и я почвай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 8 Август 2018 Доклад Share Публикувано 8 Август 2018 Не е като тука викаш да си вкараш кочината в гаража на мола и да го удариш на основен ремонт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 8 Август 2018 Доклад Share Публикувано 8 Август 2018 ем, да, зимата У мола, лятото пред блока У люлин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogoyanev Публикувано 8 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 8 Август 2018 В Германия живея да. Можеш да си чоплиш колата и пред къщата стига да няма течове по време на ремонта. Живея в регион заобиколен само от германци но не съм имал проблеми за това. Редовно си сменям гумите пред нас. Даже най-често ми завиждат че не ми се налага да ходя до сервиз за това [emoji3] А в Mietwerkstatt като му кажа за регенерация, манго ще се облещи и ще каже да ида на някой паркинг да не му задимявам халето. А онзи ден съм спрял в индустриална зона, на паркинг, но с пожарогасител в ръка и димяща кола [emoji23]. Виж тогава куките ще цъфнат, не че правя нещо нелегално, но все пак да проверят какво става. А и с тези жеги тук са особено чувствителни на тема пожари[emoji3] Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 8 Август 2018 Доклад Share Публикувано 8 Август 2018 Това дето е капало и аз го имам.Целия тунел е омазан с нещо като восък и се разтича незнам въобще с каква цел е там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogoyanev Публикувано 8 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 8 Август 2018 А давал ли си го за регенерация? Аз още не съм я огледал отдолу да видя откъде и какво точно е това. Мислех си да не е някоя гарнитура. Първата регенерация я правих зимата на тъмно и не обърнах внимание дали нещо е текло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 8 Август 2018 Доклад Share Публикувано 8 Август 2018 Не винаги си е била така.Сега си спомням че един път търсих от къде е и стигнах до извода че нагрява около меката връзка нещо по купете и се стича на долу по тунела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 8 Август 2018 Доклад Share Публикувано 8 Август 2018 (Редактирано) още бяхме с визи за Германия, сменях гума в индустриална зона до Щутгарт. Мина една двойка немци да се разхождат. След 5 минути цъфнаха куките, супер културни. Кфо праиш? Ам, нищо - сменям гума. Ма защо тук? Ам, чи къде? Провериха ми визата и довиждане. Трябва да стане и тук така, тогава ще живеем по-добре. Самоконтрол между населението. Ако нямах виза или беше изтекла, си отивах Редактирано 8 Август 2018 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Август 2018 Доклад Share Публикувано 8 Август 2018 Сега като пишете се сещам, че и аз имам отдолу някакви черни лепкави отлагания, приличат на онова, с което пълнят фугите на асфалта. Даже понякога прокапва и на земята и прави черна капка. Чудил съм се откъде идва, същото се получава като минеш през пресен асфалт или запълнени фуги. Ама това е в средата на колата, няма как да е от гумите. Може би това е маслото, което се събира в дпф-а и при високата температура деструктира и става с вид на черна дъвка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogoyanev Публикувано 11 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 11 Август 2018 Малко ъпдейт: Колата успя сама да си направи регенерация и на 104.4 км се нулираха. Не съм ходил повече в сервиза в който чистеха филтъра за нулиране на някакви стойности, защото не виждам какво толкова има за нулиране. 3 дена всичко беше ок, но вчера слетобед ми наби грешка за ел управление на турбото и на турбината , като влезе пак в авариен режим. Ето това: Авариен режим. Грешки Р3348 Р0235 https://r.tapatalk.com/shareLink?share_fid=13954&share_tid=199015&url=http://audibg.com/forum/index.php?/topic/199015-%D0%90%D0%B2%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%B5%D0%BD-%D1%80%D0%B5%D0%B6%D0%B8%D0%BC%2E-%D0%93%D1%80%D0%B5%D1%88%D0%BA%D0%B8-%D0%A03348-%D0%A00235&share_type=t Спрях, 5 пъти на контакт, запалих и няма ядове пак си върви. Явно няма да се размина без проверка на турбото. Но поне драмата с ДПФ-а приключи. Хубав уйкенд! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Август 2018 Доклад Share Публикувано 11 Август 2018 Оправяй турбото. като има грешки от него не знам дали ще прави регенерации и пак може да придобиеш проблеми с дпф-а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefk0 Публикувано 24 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2019 Здравейте колеги реших да ползвам темата на колегата(надявам се да не е проблем) понеже и аз имам същата грешка а именно : 009263 - Diesel Particulate Filter (Bank 1) изчетох темата пусках разните му канали в Engine Meas. Blocks но интересното е че не всички съвпадат с дадените, които вие сте качвали. Пробвах регенерация с VCDS и Делфи но опцият за регенерация липсва при мен.Трия грешката карам няма проблем, но като изгася и запаля пак и грешката се появява,на някой да му се е случвало нещо такова? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 24 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2019 А самия филтър там ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване