Jump to content

Проблем с централно заключване


genttogsg

Recommended Posts

От няколко дни сутрин(когато не е заключвано/отключвано повече часове)при отключване моторчето се чува да върти 7-8 секунди. При заключване си работи нормално време(предполагам защото се заключва след кратко време) Предполагам проблем ще има по вакуум пътищата. Не ми е ясно как работи закл/откл. първо прави налягане а после вакуум или?? От машинката има един изход, който се разделя на два. Може би единия отива към багажника (авант е)а другия към салона? Ако има слаби места или лесен начин за диагностика давайте съвети.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вадиш маркучето от машинката и надуваш/смучеш с уста. Ако има пропуски на въздух ще ги чуеш. Ако всичко е наред и не изпуска от никъде проблема ще е в самата машинка - има доста теми във форума с този проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако я отворите ще видите "пневмовакумно  ключе", което в единия случай задейства при определено разреждане, а в другия случай при определено налягане. Ако системата е разхерметизирана  моторчето работи докато изгори...............

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минах цялата платка с поялника и пробвах ама к.р. После леко изкривих двете пластини,за да може по-рано да контактува, и за сега не е правила проблеми.Пробив не можах да установя. Вероятно силата на компресора вече е намаляла и понякога вакуум ключето трудно достига до крайна позиция.Даже самото вакуум ключе ,движещо пластината,ми се стори че се движи по-трудно,но нямам друга машинка за да съм сигурен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

колега аз имах подобен случай  при отключване или заключване работи много дълго време,  какво ли не правих, както ти но нямаше ефект,  на края разглобих помпата почистих я вътре е центробежна, та като я почистих добре наръсих я с графит на прах / с друго не се смазва от опит / раздвижих на ръка и сглобих, сега не се чува как работи 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако системата има вакуумен теч, моторчето работи 15-20 сек и изключва по време. Проблемът трябва да се отстрани, защото животът на помпата намалява много рязко.

Ако графитената част се счупи и се наложи смяна, моят съвет е - търсете модул за централно заключване от последните А4 В5 или А3 8L, от кола на възможно по-малко километри и вземете само моторчето с графитената помпа /има да се запоят 2 проводника/. Целите модули са много варианти /по номер/ в зависимост от екстрите на колата, година на производство, работна честота на дистанционното и т.н. Ако се търси да се смени цял модул шансът да се намеи същия е много малък, но самата помпа вътре е еднаква при всички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...