genttogsg Публикувано 8 Август 2018 Доклад Share Публикувано 8 Август 2018 От няколко дни сутрин(когато не е заключвано/отключвано повече часове)при отключване моторчето се чува да върти 7-8 секунди. При заключване си работи нормално време(предполагам защото се заключва след кратко време) Предполагам проблем ще има по вакуум пътищата. Не ми е ясно как работи закл/откл. първо прави налягане а после вакуум или?? От машинката има един изход, който се разделя на два. Може би единия отива към багажника (авант е)а другия към салона? Ако има слаби места или лесен начин за диагностика давайте съвети. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 8 Август 2018 Доклад Share Публикувано 8 Август 2018 Вадиш маркучето от машинката и надуваш/смучеш с уста. Ако има пропуски на въздух ще ги чуеш. Ако всичко е наред и не изпуска от никъде проблема ще е в самата машинка - има доста теми във форума с този проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 8 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 8 Август 2018 А как машинката разбира колко време да работи? Реле за време или достигнат вакуум? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petkov_bb Публикувано 8 Август 2018 Доклад Share Публикувано 8 Август 2018 (Редактирано) Ако я отворите ще видите "пневмовакумно ключе", което в единия случай задейства при определено разреждане, а в другия случай при определено налягане. Ако системата е разхерметизирана моторчето работи докато изгори............... Редактирано 9 Август 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 8 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 8 Август 2018 Мерси! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 11 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 11 Август 2018 Минах цялата платка с поялника и пробвах ама к.р. После леко изкривих двете пластини,за да може по-рано да контактува, и за сега не е правила проблеми.Пробив не можах да установя. Вероятно силата на компресора вече е намаляла и понякога вакуум ключето трудно достига до крайна позиция.Даже самото вакуум ключе ,движещо пластината,ми се стори че се движи по-трудно,но нямам друга машинка за да съм сигурен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autounion Публикувано 5 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2018 колега аз имах подобен случай при отключване или заключване работи много дълго време, какво ли не правих, както ти но нямаше ефект, на края разглобих помпата почистих я вътре е центробежна, та като я почистих добре наръсих я с графит на прах / с друго не се смазва от опит / раздвижих на ръка и сглобих, сега не се чува как работи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 5 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2018 Ако системата има вакуумен теч, моторчето работи 15-20 сек и изключва по време. Проблемът трябва да се отстрани, защото животът на помпата намалява много рязко. Ако графитената част се счупи и се наложи смяна, моят съвет е - търсете модул за централно заключване от последните А4 В5 или А3 8L, от кола на възможно по-малко километри и вземете само моторчето с графитената помпа /има да се запоят 2 проводника/. Целите модули са много варианти /по номер/ в зависимост от екстрите на колата, година на производство, работна честота на дистанционното и т.н. Ако се търси да се смени цял модул шансът да се намеи същия е много малък, но самата помпа вътре е еднаква при всички. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване