Jump to content

235/45/18 на 4F


dexter1

Recommended Posts

Здравейте, минах от 17ки - 225/50/17 на 18 ки- 245/40/18, но се отвори доста голяма пролука между джантата и гумата. Има ли някой с 235/45/18, да даде снимка, за да погледна как стоят.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 61
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Размерите са си съвместими, да не би да ти е оптична измама? Ако си и с обикновеното окачване, разстояние си има...

Стар диаметър: 657 mm

Нов диаметър: 653 mm

Разлика в диаметрите на двете гуми: -4 - съвместими

Показание на скоростомера при движение на автомобила със скорост 100 км/ч: 101 км/ч

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я пак си виж калкулатора 235/45/18 е 669 мм и вози доста по-добре от 245/40/18. Това е 235/45/18

040220161027.jpg

040220161033.jpg

040220161029.jpg

040220161030.jpg

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пак си има доста разстояние. Аз ли да си видя калкулатора? :) Не съм го писал аз, ползвам този: http://www.calculator.bg/1/avtomobili_gumi.html 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи не си въвел 235/45/18, диаметъра си е 669 мм, за сравнение 245/40/18 е 653 мм. или 16 мм разлика, което си се усеща в по-мека возия. Но ако искаш меко возене най-добре 16-ки или 17-ки. То колата и без това е със застаряваща визия и с едни 18-ки няма много да я разкрасиш, само ще вози твърдо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тея 17- ки е като жигула !!! Иначе това е със 17-ките. С 18 ки 245/40 става малко по голямо разтоянието между гумата и калника. което е адски тъпо.

31542682_10209326166630614_1787413312393183232_n.jpg

31957862_10209326253272780_3783587075031302144_n.jpg

Редактирано от dexter1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми дърти са си вече и няма как да заизглеждат много добре, който иска визия да се ориентира към 4G.:hilezh: Иначе по темата, сложи си 235/45/18, ще останеш доволен откъм возия и визия, аз 245/40/18 по софийските дупки не можах да ги изтърпя и една седмица.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

55 minutes ago, mili 75 said:

Значи не си въвел 235/45/18, диаметъра си е 669 мм, за сравнение 245/40/18 е 653 мм. или 16 мм разлика, което си се усеща в по-мека возия. Но ако искаш меко возене най-добре 16-ки или 17-ки. То колата и без това е със застаряваща визия и с едни 18-ки няма много да я разкрасиш, само ще вози твърдо.

Нещо ме бъркаш с автора на темата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, OvivO написа:

Размерите са си съвместими, да не би да ти е оптична измама? Ако си и с обикновеното окачване, разстояние си има...

Стар диаметър: 657 mm

Нов диаметър: 653 mm

Разлика в диаметрите на двете гуми: -4 - съвместими

Показание на скоростомера при движение на автомобила със скорост 100 км/ч: 101 км/ч

Добре, кажи тука какво визираш тогава ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата във визията на автомобила от нормалното окачване до спортното или с-лайн е огрооооомна. Не са виновни нито джантите, нито гумите. Ако искаш малко разстояние, сменяй окачването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Fr0sT написа:

235 си е тясно, ако ще слагате балони по-добре 245/45, пак ще полягва по завоите но поне няма да губите от сцеплението.

Значи да разбирам, че 225/50/17 ще е по-стабилна от 235/45/18 ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ги разбирай така нещата, с 235/45/18 си с по-ниска и по-широка гума, така че ще е по-стабилно. Единствено ще вози една идея по-твърдо от 225/50/17. Но фабричния размер 245/40/18 е още по-нисък, така че правилно си се насочил към 235/45/18, за компромис откъм возия и визия при 18 цола джанти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 36 минути, alexxk написа:

Разликата във визията на автомобила от нормалното окачване до спортното или с-лайн е огрооооомна. Не са виновни нито джантите, нито гумите. Ако искаш малко разстояние, сменяй окачването.

Не искам по малко разтояние. Искам при слагането на 18-ки да се запази същото, дори и малко да затвори, но не и да стане по- голямо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

50 minutes ago, dexter1 said:

Значи да разбирам, че 225/50/17 ще е по-стабилна от 235/45/18 ?

 

Точно обратното, по-широката има повече сцепление, а при еднаква ширина по-високата ще се огъва повече в завой. Ако си с 18-ки няма смисъл да слагаш по-тясна гума от 245.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, N1995 написа:

С оригиналните 17ки изглежда хиляди пъти по-добре от колкото афтърмаркет 18ки...

За зимата съм подготвил оригинални 17-ки:

 

au-wheel-4F0601025AK-1z.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, mili 75 said:

Добре, кажи тука какво визираш тогава ?

Е, как какво :) сравнявам двата размера, за които пита автора:

17ки - 225/50/17 на 18 ки- 245/40/18

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично оставам с впечатление, че автора пита за 235/45/18, той другите два размера си ги има и е видял за какво става въпрос.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е тази мания да бягате от фабричния разме? Който иска возия да кара с малък цолаж. Незнам каква красота виждате в 18 или 19 с по-висока гума. Изглежда по-малка джантата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с красотата е лично виждане: различните хора различни неща харесват.

Това с возията също:

по-голяма джанта с по-малка гума: по-твърдо возене, но и по-малко лашкане.

по-малка джанта, по-висока гума: по-меко возене, но пък повече лашкане.

 

Златната среда е това което производителя е сложил от завода. Това са премиум коли, а не най-евтиното, тоест комфорта е бил приоритет на Ауди.

 

Проблема със страничното лашкане мен ме дразни точно толкова колкото и твърдата возия, перфектен свят няма.

Висока тясна гума, ниска широка гума, пътищата като са гадни все си е зле. Като стъпиш на хубав асфалт и все тая с какви джанти и гуми си, все ти е готино. 

Иначе визията зависи не само от размера на гумата ами и формата. При еднакви размери някои са по-тумбести и някой имат по-остър ръб. Гумата има ли борд, няма ли. грайфера по ръба заоблен ли е, не е ли. Ей такива дребни неща.

Лично на мен ми е все тая. Колата е в гаража, виждам я само вътре като седна, от вън да си я гледат другите. Кой харесва кой не харесва, какво ми пука.

 

dexter1, ако толкова искаш да се отървеш от онова място, пробвай да up-scale-неш, както вече казах 2 размери по-големи от фабричните не опират, разстоянието до калника драстично намалява и километража ще ти показва по-малко от реалното. (естествено както колегата каза, може и да смениш окачването, ама това си е по-тегава работа)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди имат достатчно дизайнери, специалисти и прочие, че да преценят кое е най-подходящо за един модел. Оригинални джанти вграждани в даден модел и заводски размер гуми, това е комбинацията за най-добра визия, характеристики и каквото се сетиш :) Като си взимах 18ките се чудих за 235/45/18 е нямаше нищо общо с 245/40/18, джантите просто изчезваха. За возия някой казват, че е по-добре с по-високите - логично, ама слязох от 255/35/20 на 18ките и не усетих кой знае каква разлика, колата си е със спортно окачване и вози твърдо, може би на нормалното да се усеща разлика, ама тогава е едно за спрямо на друго. Конкретно за автора разлика не трябва да имаш видима в гумите, защото спазваш заводски размери, сметнати са да са еднаква височина - 4мм няма как да ги видиш, ако въобще може да се вярва на тия калкулатори. По-скоро джантите какви са ти, да не са по-голямо ЕТ, да влизат в калника и да ти седи грозно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, Xizario написа:

Това с красотата е лично виждане: различните хора различни неща харесват.

Това с возията също:

по-голяма джанта с по-малка гума: по-твърдо возене, но и по-малко лашкане.

по-малка джанта, по-висока гума: по-меко возене, но пък повече лашкане.

 

Златната среда е това което производителя е сложил от завода. Това са премиум коли, а не най-евтиното, тоест комфорта е бил приоритет на Ауди.

 

Проблема със страничното лашкане мен ме дразни точно толкова колкото и твърдата возия, перфектен свят няма.

Висока тясна гума, ниска широка гума, пътищата като са гадни все си е зле. Като стъпиш на хубав асфалт и все тая с какви джанти и гуми си, все ти е готино. 

Иначе визията зависи не само от размера на гумата ами и формата. При еднакви размери някои са по-тумбести и някой имат по-остър ръб. Гумата има ли борд, няма ли. грайфера по ръба заоблен ли е, не е ли. Ей такива дребни неща.

Лично на мен ми е все тая. Колата е в гаража, виждам я само вътре като седна, от вън да си я гледат другите. Кой харесва кой не харесва, какво ми пука.

 

dexter1, ако толкова искаш да се отървеш от онова място, пробвай да up-scale-неш, както вече казах 2 размери по-големи от фабричните не опират, разстоянието до калника драстично намалява и километража ще ти показва по-малко от реалното. (естествено както колегата каза, може и да смениш окачването, ама това си е по-тегава работа)

+1 да се кара с размери, предписани от производителя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...