Jump to content

235/45/18 на 4F


dexter1

Recommended Posts

При мен размера е 245/40R18 и в комбинация с S-Line изпълнението , комбито изглежда страхотно. Стой много стабилно на пътя няма лашкане, като залепена е за пътя. За возията по софийските улици мисля да замълча (за мен е като мит :D ) Според мен си се придържай към предписанията на производителя и прецени дали искаш возия или визия, двете неща заедно трудно можеш да ги постигнеш ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 61
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Айде стига с тези предписания на производителя, като сте се хванали за тях и само това се повтаря в тази тема. Производителя ги е виждал така нещата преди 14 години, сега дори малолитражките излизат с 18-ки джанти. Защо не видите какво дава производителя за 4Г например, който също вече е кола на 7 години, да си сверите малко часовниците. Там фабричния размер е вече 245/45/18 при сходни размери на колата. На мен също не ми харесва заводския размер 245/40/18 защото стои като компактдиск в калника при нормално окачване, за возия пък да не говорим, че е като каруца. Човека иска да мине на 18-ки и пита какво да сложи за да му запълни малко от малко калника, каза му се че 235/45/18 става, може и 245/45/18 да сложи и няма да има проблеми. И се започна философстването, мини на по-нисък цолаж или 235 било тясно. Слезте малко на земята бе хора, премиум била колата и т.н. Била е премиум преди 14 години сега е един стар модел Ауди и 235 ширина му е предостъчна, за скоростите, които трябва да развива без да се разпадне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой преценява колата си като кош на години преди саморазпад , други не са така и си поддържат колата подобаващо. Не всеки е чичко паричко за да си позволи 4G много хора дори не могат да си позволят читаво 4F... нека не разводняваме темата в излишни спорове...

Във форума всеки изказва своето мнение а автора на темата сам взема решенията. И в крайна сметка за 235/45R18, да съгласен съм ,ако иска после може колегата да каже ще спрем двете коли една до друга и ще сравняваме разликите от висока и ниска гума и визията. А може и ако желае и е от столицата да пише на лично ще отида с удоволствие да види как стой този размер на колата и как е возията за да вземе решението. Както споменах в предния пост, да прецени какво търси визия или возия. Пробвах и двата размера при мен и знам каква е разликата като возия, стабилност и визия. Единствен компромис бих направил с 245/45R18

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

24 minutes ago, mili 75 said:

Айде стига с тези предписания на производителя, като сте се хванали за тях и само това се повтаря в тази тема. Производителя ги е виждал така нещата преди 14 години, сега дори малолитражките излизат с 18-ки джанти. Защо не видите какво дава производителя за 4Г например, който също вече е кола на 7 години, да си сверите малко часовниците. Там фабричния размер е вече 245/45/18 при сходни размери на колата. На мен също не ми харесва заводския размер 245/40/18 защото стои като компактдиск в калника при нормално окачване, за возия пък да не говорим, че е като каруца. Човека иска да мине на 18-ки и пита какво да сложи за да му запълни малко от малко калника, каза му се че 235/45/18 става, може и 245/45/18 да сложи и няма да има проблеми. И се започна философстването, мини на по-нисък цолаж или 235 било тясно. Слезте малко на земята бе хора, премиум била колата и т.н. Била е премиум преди 14 години сега е един стар модел Ауди и 235 ширина му е предостъчна, за скоростите, които трябва да развива без да се разпадне.

 

И преди 14 години и сега, по-широката гума винаги е по-добре, без значение от скоростта с която си карате "разпада". Така че ако искате да бягате от заводския размер логичния избор е само един, не случайно на 4G и Allroad 4F заводския размер е 245/45/18

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо, зимата не карате по завои и не спирате ли ? Или се визира всеизвестото мнение от времето на дядо ми с жигулата че ако не си с 13-ки патерици зимата си жив умрял. А и задължително да са тенекиени, алумин джанта не :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дървен философ, масово се кара зимата със 17ки, а лятото с 18-19-20. Не случайно размерите от Ауди са:

 

225/55/17

245/45/18

 

По-тясната (не малка, сешсе диаметър / ширина има разлика) гума се държи по-добре в снега. За тва и препоръчителния размер е с 20мм надолу за ширината. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги благодаря на всички за мненията, така или иначе съм взел джантите ще експериментирам с 235/45/18, пък да видим. Не знам какво ми е окачването, стандартно ли, спортно ли?  Мисля че все пак ще се промени "малко от малко" визията :)

 

 

31542682_10209326166630614_1787413312393183232_n.jpg

31784645_954517018055823_6593136087713972224_o.jpg

140817528_1_800x600_dzhanti-18-audi-a4-a6-q5-gr-sofiya.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай с 235/45/18 пробвай и с 245/45/18, уверявам те, че и с двете ще останеш доволен. За да ти изглежда по-изпълнен калника, важно е и ЕТ-то на джантата и нейната ширина.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

31 minutes ago, N1995 said:

Дървен философ, масово се кара зимата със 17ки, а лятото с 18-19-20. Не случайно размерите от Ауди са:

 

225/55/17

245/45/18

 

По-тясната (не малка, сешсе диаметър / ширина има разлика) гума се държи по-добре в снега. За тва и препоръчителния размер е с 20мм надолу за ширината. 

 

Дай линк да видим според кой препоръчителния размер е с 20мм надолу за ширината прУфесУре, понеже според Континентал тясната гума (първите цифрички в размера на гумата, сешлисе) в зимни условия е отживелица: https://www.continental-tires.com/car/technology/wide-tires

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре е, около ЕТ35 е златната среда, за да изглежда по-изнесено и съответно пролуката с калника да е по-незабележима. Тия снимки на моята кола са на ЕТ 30 и 8J с 235/45/18 гуми.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В каталога има препоръчителни зимни и летни размери, както и джанти, зорлен ли се прайш на тъп или ти идва отвътре някак си? Виждаш ли 17ка на 245?! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 minute ago, N1995 said:

В каталога има препоръчителни зимни и летни размери, както и джанти, зорлен ли се прайш на тъп или ти идва отвътре някак си? Виждаш ли 17ка на 245?! 

 

Дай да почнем отдалече тогава "умнико" - дай да видим какво пише в каталога за препоръчителен зимен размер. 17ка на 245 не знам какво общо има в случая, говорим за ширина, не цолаж на джантата, сешлисе

 

M+S са всесезонни, не само зимни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, Fr0sT said:

 

Дай да почнем отдалече тогава "умнико" - дай да видим какво пише в каталога за препоръчителен зимен размер. 17ка на 245 не знам какво общо има в случая, говорим за ширина, не цолаж на джантата, сешлисе

 

M+S са всесезонни, не само зимни.

 

Явно не се правиш. Никой не говори за диаметър. На 18ките същата ширина е посочена за зимна. Mud & Snow M&S сешсе? Още нещо има ли дет не разбра? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 minutes ago, mili 75 said:

M+S са кал и сняг в превод, което значи, че в калта и снега тясната гума е по ефективна.

 

Изобщо не е вярно това, м + с е всесезонна гума, ако и това трябва да ви се обнява какво е ...

 

9 minutes ago, N1995 said:

 

Явно не се правиш. Никой не говори за диаметър. На 18ките същата ширина е посочена за зимна. Mud & Snow M&S сешсе? Още нещо има ли дет не разбра? 

 

Пак да питам, тоя път пиша бавно че явно не си ок с четенето - дай да видим къде Ауди в каталога си препоръчват по-тесни зимни гуми. Пак да кажа че м+с не означава зимна гума!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са зимни, в някои географски ширини има кал - mud и сняг - snow и през лятото, ама не забелязваш ли, че точно с такива означения са по-тесните гуми, а не по-широките, което идва да обясни, че по-тесните гуми са по-ефективни при кал и сняг. Демек отиваш си сега на село и хоп - кал, ако си с по-тесните гуми на колата ще й е по-леко, защото съпротивлението при търкаляне е по-малко и ще преодолее калта по-лесно отколкото с по-широките гуми, при сняг е същото.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи аз от началото говоря за истински зимни гуми, не за георграфски ширини където има кал и сняг през лятото...

 

M+S и зимни гуми са съвсем различни неща, M+S се държат по съвсем различен начин от зимните гуми и за това размерите им не са интересни:

 

M+S - Thanks to its rubber compound, in temperatures of +7 C and below, mud and snow tires become cold and stiff, and won’t be able to offer reliable braking or cornering on ice or cold weather conditions.

 

Зимни гуми - Tires designed for use in severe winter conditions can handle both snowy, slippery roads and sub-zero temperatures. Compared to M+S 3-season tires, winter tires offer superior braking and cornering performance on wet and rough ice, soft and hard-packed snow, and slush.

 

Взето от тук: https://info.kaltire.com/difference-winter-vs-mud-snow/

 

Все още чакам умника енчу да даде каталога с препоръчителни размери зимни гуми според Ауди (зимната гума има картина на планина и снежинка в нея, сешлисе) ама явно е зает да ретрофитва хромирана дръжка на казанчето на кенефа в тях :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

M+S обхваща по-голям диапазон от времето в което караш колата от колкото чисто зимните гуми, за това не са сметнали за необходимо от Ауди да препоръчват специално за такива копачи като тебе, с картинки, снежинки и планинки. 

We suggest you use the Audi-recommended winter or all-season tires specified for your Audi.

 

Ето ти каталог с картинки, за А6 Winter Tire Package e:

 

225/50 R18 99H XL PirelliTM WINTER SOTTOZEROTM SERIE II AO tires

225/55 R17 97H Dunlop® SP Winter Sport 3D® AO tires

 

https://www.audiusa.com/content/dam/audiusa/Documents/2017_WWT_Brochure_web.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Окачване и фланци му е майката. На мен докато не започна да ми троши подкалниците, не се спрях да сменям размери. Сега при пълна кола, резервоар и много рязко взимане на завой + влизане в дупка ми закача подкалниците, но не ги троши. Това е със сток джанти и гуми 18ки + 30мм фланци. Комфорт при пружини ако ще и 16ки да сложиш няма, за съжаление и при мен окачването не е на въздух.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...