Audi V6 Публикувано 9 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2018 Здравейте, имам следния проблем. По време на движение колата гаси някои модули в скедствие на токов удар. Понякога гаси таблото, ММИ, климатика, за 1-2 секунди. Ако е над 2 секунди набива грешки в почти всички модули, скоростите влизат в авариен режим. След триене на грешките всичко работи... Напрежението скача до около и малко над 17 волта. Днес успях случайно да го засека два пъти, прояви се при магистрални каране през 15 минути: В модула на батери мениджмънта няма записана грешка. По каналите ми орави впечатление, че исканото от алтернатора напрежение е 14.3 волта, на самия алтернатор замерих 14.1, а на акумулатора идват 13.5 волта. Ако включа нагреватели и фарове, при батерията идват 13.2 волта. Преди 9 месеца свалях алтернатор и стартер за ремонт, понеже ми примигна лампата за акумулатора. Имам съмнения дали са го направили като хората. Понеже е заврян на чудно място, казах на момчето да смени всичко, но после каза - това ти работи, не съм го пипАл, онова има още леб... та не знам какво е сменяно реално. Преди 6 месеца свалях скорости за ремонт. Преди 2 свалях кутията пак за обслужване на веригите. Успях да зачистя само клемите на батерията и алтернатора, без резултат. Чудя се дали има някъде нещо незатегнато, хлабава маса, или алтернаторът с половинчатия ремонт е пръднал пак? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 10 Септември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 10 Септември 2018 И снадката в пасажерските крака изглежда наред, ще я почистя за всеки случай... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Excessive Публикувано 10 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2018 От чисто любопитство къде точно се намира тая снадка? Искам и моята да я проверя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 10 Септември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 10 Септември 2018 Под кората на колонката в пасажерските крака. Маха се кората на прага, изотзад в ъгъла се виждат дебелите жици. Вдига се капаче, на панти е. Сега се оглеждам в едно реле за защита на акумулатора, намира се точно до него в една кутийка. Жицата от алтернатора минава през това реле. Не виждам обаче логика да е от него. Освен ако калпавия алтернатор не пуска високо напрежение, релето да реже веригата... CENTRAL BATTERY OVERLOAD PROTECTION 7L0 915 457 A се казва: Не вярвам на снадката да има ядове, на стария модел е под рога, слабо място... тук е на сухо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 12 Септември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 12 Септември 2018 Смених реле-регулатора на алтернатора, на място, без да свалям желязото. Сега зарежда на 14.2 волта, дано изчезнат аномалиите с напрежението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 12 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2018 По принцип от диоден блок прави пикове. И това е доста опасно, че може да изгори нещо. Дано се разминеш само с регулатора, но го следи внимателно. Виж и какви грешки има и ги изтрий, за да разбереш, ако се появят пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
(System.in) Публикувано 22 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2019 Да потвърдя, че всичко е наред с токовете, година по-късно. Наистина пиковете бяха от дефектирал блок за управление.Audi V6 = System.in... След един ъпдейт на форума акаунтът ми изчезна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване