Jump to content

Токов удар?


Audi V6

Recommended Posts

Здравейте, имам следния проблем. По време на движение колата гаси някои модули в скедствие на токов удар. Понякога гаси таблото, ММИ, климатика, за 1-2 секунди. Ако е над 2 секунди набива грешки в почти всички модули, скоростите влизат в авариен режим. След триене на грешките всичко работи...

Напрежението скача до около и малко над 17 волта. Днес успях случайно да го засека два пъти, прояви се при магистрални каране през 15 минути:

60a37478279b5d7605958591086a826e.pngb14d15559080fa418b7ce91eb30b05fd.png

В модула на батери мениджмънта няма записана грешка. По каналите ми орави впечатление, че исканото от алтернатора напрежение е 14.3 волта, на самия алтернатор замерих 14.1, а на акумулатора идват 13.5 волта. Ако включа нагреватели и фарове, при батерията идват 13.2 волта.

Преди 9 месеца свалях алтернатор и стартер за ремонт, понеже ми примигна лампата за акумулатора. Имам съмнения дали са го направили като хората. Понеже е заврян на чудно място, казах на момчето да смени всичко, но после каза - това ти работи, не съм го пипАл, онова има още леб... та не знам какво е сменяно реално.

Преди 6 месеца свалях скорости за ремонт. Преди 2 свалях кутията пак за обслужване на веригите. Успях да зачистя само клемите на батерията и алтернатора, без резултат.

Чудя се дали има някъде нещо незатегнато, хлабава маса, или алтернаторът с половинчатия ремонт е пръднал пак?

c3cac4b94557dc10219a69e6365fd2c3.png8e0c89aebf7c95818d9ee94dcab656eb.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под кората на колонката в пасажерските крака. Маха се кората на прага, изотзад в ъгъла се виждат дебелите жици. Вдига се капаче, на панти е.

Сега се оглеждам в едно реле за защита на акумулатора, намира се точно до него в една кутийка. Жицата от алтернатора минава през това реле. Не виждам обаче логика да е от него. Освен ако калпавия алтернатор не пуска високо напрежение, релето да реже веригата... CENTRAL BATTERY OVERLOAD PROTECTION 7L0 915 457 A се казва:

0b64e48b98654b92b42db491becd8d7b.jpg

Не вярвам на снадката да има ядове, на стария модел е под рога, слабо място... тук е на сухо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених реле-регулатора на алтернатора, на място, без да свалям желязото. Сега зарежда на 14.2 волта, дано изчезнат аномалиите с напрежението.

57adc452f45e025eca39647dec814026.jpg3bd7d6cf9e1f0bf73b252f71a48a4ca5.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип от диоден блок прави пикове. И това е доста опасно, че може да изгори нещо.

Дано се разминеш само с регулатора, но го следи внимателно.

 

Виж и какви грешки има и ги изтрий, за да разбереш, ако се появят пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Да потвърдя, че всичко е наред с токовете, година по-късно. Наистина пиковете бяха от дефектирал блок за управление.
Audi V6 = System.in... След един ъпдейт на форума акаунтът ми изчезна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...