Jump to content

Приблем с подгревни свещи!


djuni_ibiza

Recommended Posts

Здеавейте Колеги, та странна работа с това Audi, днес след една седмица без да проверя за грешки та цак закачих ваг ком, и какво да видя появило се е следната грешка на снимката, аз по принцип изобщо не разбирам от тези показатели кое по тази свещ не е редно. Изтривам я гася паля яйде пак, се появява докато колата загрее както трябва и изчезва! Незнам кой е 4 ти цилиндър нямам си на идея от коя посока трябва да ги броя, а и ако тръгна пак по Bosch сервиза съм убеден че поне 200 евро ще ме жулнат казвай ки, аллес ин орднунг :D така че кажете сега да поръчвам ли 4 нови свещи и ако да коя марка? Аз съм убеден пе ще мога да ги сменя, но не съм сигурен трябва ли ми специален ключ което мери тягата или да тръгна с съвсем обикновенна гедоре? 

IMG_20181009_221054.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 68
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Трябва да видиш дали са ти метални или керамични. Аз наскоро ги сменях и 6-те. Метални на Беру по 24 лв. бройката с отстъпката. Ще ти излезе по-евтино от тук някой да ти ги прати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ги е броил!

 

Махни кабела и я пробвай дали има искра. Ако няма е изгоряла, ако има може и да е по кабелите. не че е идеална самата свещ, но нямаше компът да я смята за изгоряла.

 

А 4-ти цил. е като стоиш отпред и гледаш втренчено мотора на дясната глава най-близо до радиатора. Точно там май можеше да се пипа бе много разглобяване. Иначе за свещите се свалят много работи отгоре, че да ги стигнеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама че съм будала аз, ама аз съм с  V6 

от къде  изкарах 4 :D 2.7 tdi е мотора

и незнам къде е 4 ти цилиндър за да проверя кабелака. 

Редактирано от djuni_ibiza
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 48 минути, djuni_ibiza написа:

Ама че съм будала аз, ама аз съм с  V6 

от къде  изкарах 4 :D 2.7 tdi е мотора

и незнам къде е 4 ти цилиндър за да проверя кабелака. 

Гледаш главата откъм шофьора, води се лява независимо какво пишат тука. Четвърти цилиндър е първия като броиш откъм водния радиатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 16 минути, mshbul написа:

Ти на N1995 не му се връзвай, той си е така с всички, независимо от произход.

Аз се въздържам да му опонирам, защото ще е безкрайна 

преди 29 минути, N1995 написа:

Е копирах ти го от епичното Ютуб клипче. Рацист е добре иначе :D 

Колегиии дайте да не отклониме темата, проверих кабелите всичко изглежда реално в добро състояние, но грешката се появява пак! За сега ще поръчвам само една свещ, но за смяната гледам че използват някаква смазка, ако и без тази смазка и само със грес дали ще паснат нещата? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако изобщо не я мажа с нищо няма ли да паснат нещата ?

Редактирано от djuni_ibiza
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маже се с нещо, за се развие после по-лесно някой ден.

Имаше и нещо, с което се полива преди развиване, ако не иска да се  развие. Ама не мога да се сетя и двете. 

 

Имаше в някаква тема. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става, има сигурно и някакви по-професионални, ама трябва да питаш по магазините. Пръскаш я вечерта примерно и на сутринта на топъл мотор, по-спомен беше, по-добре да се развие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще звучи малко смещно обаче разполагам с една грес което смазвсли патриот рокетни системи, един приятел тук работи в военните и ми е докара от там, супер мазна и лепкава леко зеленее, дали с него няма д стане, интересно че не гори и не се изпарява! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно е медна това, което съм чел.

Обикновената грес ще запече и ще стане по-зле от без никаква. А тази дето я имаш не е ясно за какво е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Медна грес или anti seize. Задължително на горещ двигател се сменя и с много ЛЕКО усилие, че ако се счупи трябва да се вади мотора :). Спрей проникващ има хубав на Wurth, Wd-40 e унивесален спрей за почистване. Пръска се 2-3 дни предварително, кара се малко така и после се върши работа. Най-важното е да не се позволи заобляне/счупване на тялото на свеща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясна е работата, вече е поръчах на beru, 18 €. сега още веднъж да уточним кой е 4 ти цилиндър, отбележих на снимката нали за този става дума 

първата от към радиатора? 

IMG_20181003_125854.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе смени ги всичките свещи! С времето се изхабяват и почват да работят различно, като смениш едната, утре ще ти изпляска втора заради разликата и след това ще ги смениш всичките ама трябва всеки път да отваряш мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе зависи. Ако за тази няма да разглобява може да смени само нея. Може да станат 1000 неща с тая кола докато дойде време за другите.

 

Вече ако ще разглобяваш е разумно да се сменят всички. Обаче аз имам спомен, че до тази точно се стига без разглобяване.

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...