Jump to content

Въпрос скоростна кутия ТFSI куатро


AudiSline

Recommended Posts

Здравейте, колеги.

 

Имам питане относно скоростна кутия А4 Б8 Авант, Куатро 2009 година, бензин 2.0 TFSI, автомат., скоростна кутия С-троник.

 

Скоростите се сменят супер плавно и безпроблемно, от 1-ва до 7-ма скорост и обратно.

 

Единствените проблеми, които усещам, са при потегляне и при даване на задна предавка.

 

Има едно такова 'тресене' и колата или не тръгва веднага в съответната посока, или рязко потегля с това 'тресене', изведнъж.

 

Какъв може да е проблемът, защото като 'грешки' не излиза нищо на диагностиката и тн?

 

И, освен, съединител, какво друго може да се окаже? Тампони на кутията?

 

Предварително благодаря!

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото виждам, това ще рече, че проблемите са главно от съединителят.

 

Някак си, ми се ще да си мисля, че не винаги е най-лошото и скъпото и тн.

 

Но, мерси, колега.

 

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединителя е консуматив, сменя се след определн пробег в зависимост от стила на шофиране, маршрута и натовареността на колата....той не е "най-скъпото" в тази кутия.

 

Виж ако успееш да потрошиш мехатроника поради някаква причина, тогава ситуацията е майка плаче - за щастие това се случва доста рядко, след голям пробег и когато не се сменя маслото + филтрите на кутията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откъде се закупува и каква точно марка трябва да гледам, ако се окаже това проблемът?

 

Благодаря!


ЕДИТ - виждам, че варират от 400, чак до 1900 лв за комплект.

Редактирано от AudiSline
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично бих препоръчал цял оригинален съединител, не само комплект фрикционни дискове (това, което си видял за 400 лв. предполагам). Цената се въртеше около 2000 -2200 лв. с отстъпка преди няколко години.

 

Важно е който го сменя да знае какво прави, да изчисти всички остатъци от стария съединител, които са се наслоили по мехатроника.

 

Ако искаш да се подсигуриш на 110% сменяш и лентов кабел + selector lever sensor: тези двечките се скапват на 180-200к км. и са вътре в кутията, т.е. ако си близо до въпросния пробег има шанс да сваляш кутия втори път, което не е много евтино занимание. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...