AudiSline Публикувано 16 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2018 Здравейте, колеги. Имам питане относно скоростна кутия А4 Б8 Авант, Куатро 2009 година, бензин 2.0 TFSI, автомат., скоростна кутия С-троник. Скоростите се сменят супер плавно и безпроблемно, от 1-ва до 7-ма скорост и обратно. Единствените проблеми, които усещам, са при потегляне и при даване на задна предавка. Има едно такова 'тресене' и колата или не тръгва веднага в съответната посока, или рязко потегля с това 'тресене', изведнъж. Какъв може да е проблемът, защото като 'грешки' не излиза нищо на диагностиката и тн? И, освен, съединител, какво друго може да се окаже? Тампони на кутията? Предварително благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 16 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2018 Виж последния параграф в сайта на Мишо: цък! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiSline Публикувано 16 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2018 (Редактирано) До колкото виждам, това ще рече, че проблемите са главно от съединителят. Някак си, ми се ще да си мисля, че не винаги е най-лошото и скъпото и тн. Но, мерси, колега. Редактирано 16 Октомври 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 16 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2018 Съединителя е консуматив, сменя се след определн пробег в зависимост от стила на шофиране, маршрута и натовареността на колата....той не е "най-скъпото" в тази кутия. Виж ако успееш да потрошиш мехатроника поради някаква причина, тогава ситуацията е майка плаче - за щастие това се случва доста рядко, след голям пробег и когато не се сменя маслото + филтрите на кутията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiSline Публикувано 16 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2018 (Редактирано) Откъде се закупува и каква точно марка трябва да гледам, ако се окаже това проблемът? Благодаря! ЕДИТ - виждам, че варират от 400, чак до 1900 лв за комплект. Редактирано 16 Октомври 2018 от AudiSline Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 16 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2018 Аз лично бих препоръчал цял оригинален съединител, не само комплект фрикционни дискове (това, което си видял за 400 лв. предполагам). Цената се въртеше около 2000 -2200 лв. с отстъпка преди няколко години. Важно е който го сменя да знае какво прави, да изчисти всички остатъци от стария съединител, които са се наслоили по мехатроника. Ако искаш да се подсигуриш на 110% сменяш и лентов кабел + selector lever sensor: тези двечките се скапват на 180-200к км. и са вътре в кутията, т.е. ако си близо до въпросния пробег има шанс да сваляш кутия втори път, което не е много евтино занимание. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 16 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2018 2115 лв. е без отстъпка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiSline Публикувано 16 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2018 (Редактирано) Може ли линк, колега? Мерси! Редактирано 16 Октомври 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 16 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2018 Скрийншот може ако искаш, в ЕТКА го гледам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване