Jump to content

AUDI B7 2.0TFSI лек резонанс ,бучене от генерацията


Raziell

Recommended Posts

Привет на всички !

От известно време имам досаден проблем с Аудито който се изразява в лек резонанс и бучене на генерацията на ниски обороти от 1500 до 2500 на високо предавателно число.Най се усеща на 5 и 6 предавка.Всичко по колата е ревезирано,сменено от тампони до течности,няма грешки на VCDS и си има буст. A4-та е с tiptronic със сменено масло.Скоро се сетих,че е възможно да е от тампомна и пружината на близалката която държи доун пайпа след катализатора и се закрепва за кутията..Другото което мисля да е уестгейта , но ако е той би трябвало да няма мощност и налягане.Ще се радвам на някакви идей и насоки.

 

Поздрави.

Редактирано от Raziell
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 10/24/2018 at 11:03 PM, Raziell said:

Другото което мисля да е уестгейта , но ако е той би трябвало да няма мощност и налягане.

Ако луфта е минимален няма да има загуба на мощност.

Пробвай да стигнеш оста с ръка и провери за луфт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, robobug said:

Ако луфта е минимален няма да има загуба на мощност.

Пробвай да стигнеш оста с ръка и провери за луфт.

Да възможно е ще опитам да го достъпна ,че е доста тясно там.

55 minutes ago, МММ1 said:

Катализаторът (ако стои) да не е почнал да се разпада. 

Стои си и мисля да го проверя в какво състояние е другата седмица.

Редактирано от Raziell
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Малко ъп на темата.Погледнах гейта и катализатора с ендоскоп и всичко изглежда наред.Катализатора е като нов.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Визуално нищо не можеш да разбереш за катализатора(освен, че керамиката е здрава и на място), това, че питите са цели и изглеждат проходими, означава едно нищо, само сондата в ауспуха, тогава вече знаеш дали/или нещата са "наред". Но това предполагам не е важното в случая.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, Raziell said:

.Погледнах гейта и катализатора с ендоскоп

Ти да не си гинеколог :) , как стигна до гейта?

Визуално на гейта му няма нищо, но привода (т.е. лостчето, което го движи) се износва и не може да го държи натегнат.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха не съм ,изглеждаше плътно затворен вътрешно. Стигнах до него като махнах първата сонда.Ще имаш ли време след празниците да чуеш колата в движение?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 24/10/2018 at 23:03, Raziell написа:

Привет на всички !

От известно време имам досаден проблем с Аудито който се изразява в лек резонанс и бучене на генерацията на ниски обороти от 1500 до 2500 на високо предавателно число.Най се усеща на 5 и 6 предавка.

Колега и аз имам същия резонанс на А3 2.0 tfsi ръчка. Точно по описаните от теб симптоми. Катализатора ми е проверен и е в отлично здраве. Аз го усещам в задната част на колата.. не съм се задълбочавал да търся проблема, но ще следя темата!

Редактирано от den4cho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 hours ago, robobug said:

Аз лесно ще я чуя, но "разхлабен" гейт се чува най-вече на празен ход и при съвсем леко движение.

Какво точно трябва да чуя?  Металическо цъкане?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...