icox1333 Публикувано 29 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2018 Здравейте колеги,от скоро съм със Ауди а6 4ф 2.0 тди 140кс 2005 година и имам някои проблеми като начало искам да ви питам за esp,значи като запаля колата си работи нормално всичко а като мине известно време дали ще я карам или на обороти ще работи ми светва есп като дава на дисплея това Изпратено от моят Lenovo K33a48 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 29 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2018 Трябва да се изчете каква грешка дава. При мен се получаваше подобно нещо от заминал алтернатор например Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icox1333 Публикувано 29 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2018 А това с каква диагностика трябва да стане за да се разбере от какво е че нямам под ръка ваг ,чел съм я със катеес на бош Изпратено от моят Lenovo K33a48 с помощта на Tapatalk Като светне есп след около 10тина минути някъде ако я изгася и запаля пак си работи нормално пак до същото време Изпратено от моят Lenovo K33a48 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icox1333 Публикувано 29 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2018 А във управление на акумулатори ми излизат тези грешки,сменях и модула на акумулатора сега не го дава като грешка,незнам дали има общо със есп. Забелязах че два три пъти този надпис ми се е появявал като дам контакт и лампата за подгряването не светва веднага а след 1-2 секунди и тогава не иска да завърти,връщам си ключа и пак си давам контакт и си пали нормално Изпратено от моят Lenovo K33a48 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icox1333 Публикувано 11 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2018 Колеги има ли нещо общо копчетата на волана не работят и есп то да е от лентовия кабел и подгряването на предните седалки какво ги командва има ли някакво реле че не ми работят и двете. Изпратено от моят Lenovo K33a48 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 13 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2018 управи си първо грешките с алтернатора акумулатора.Това е общото с другите неща.То си и пише че частично почва да исключва консуматорите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icox1333 Публикувано 13 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2018 Добре де гледам че си зарежда нормално и вътре от менюто я гледам в движение като светне esp пак си зарежда добре 14,2-3 дали не прави регулатора на динамото нещо мизерия Изпратено от моят Lenovo K33a48 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 14 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2018 Виж в контролера на двигателя какви грешки има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icox1333 Публикувано 14 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2018 Няма никакви грешки във двигателя колега във централната електроника и във таблото ми дава една и съща но незнам за какво е този блок за управление и иска някаква основна настройка но по грешки съм ги чел във интернет но не намирам точно за какво ги дават и тук във форума съм изчел доста теми но не намирам точно като моя проблем,благодаря за съдействието. Изпратено от моят Lenovo K33a48 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 14 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2018 Всъщност не че няма грешки в двигателя, а не може да се свърже с двигателя за да се прочетат грешките - поне това изписва Бош диагностиката. Опитай да влезнеш в контролера на двигателя с VCDS. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icox1333 Публикувано 15 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2018 И със ваг-ком не дава грешка във двигателя Изпратено от моят Lenovo K33a48 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 16 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2018 Не дава защото не се свързва с компютъра. Просто копирай грешката, която ти дава при опит да влезнеш в контролера на двигателя с VCDS за да видим каква е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icox1333 Публикувано 18 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2018 Здравейте колеги,днес тествах колата със ваг-ком че аз нямам и чаках един приятел, ще пусна и снимки да видите за какво става въпрос чак и аз не повярвах че има толкова грешки сега ще пусна на абс без нищо да сме изтривали и се надявам някой да ми помогне че вече ми писна да ми светва това esp и за другите грешки че май работата се влошава а колата я карам всеки ден и не е давала признаци да не върви и нещо от сорта с тези толкова грешки,благодаря предварително. Изпратено от моят Lenovo K33a48 с помощта на Tapatalk А сега ще пусна и другите преди да са изтрити Изпратено от моят Lenovo K33a48 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icox1333 Публикувано 18 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2018 И още малко снимки Изпратено от моят Lenovo K33a48 с помощта на Tapatalk И след като ги изтрихме Изпратено от моят Lenovo K33a48 с помощта на Tapatalk И след 10 минути като работи колата на място пак светва esp и записва само тази грешка Изпратено от моят Lenovo K33a48 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icox1333 Публикувано 18 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2018 И забелязах че в няколко модула е една и съща грешка Изпратено от моят Lenovo K33a48 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icox1333 Публикувано 18 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2018 А и да ви кажа колеги за мми смених чейнджъра и сложих мр3 и не съм ходил още в Ауди за CP и смених и този модул го даваше дефектен и сега видях че май и на него има CP мисля че е за светлините но може и да греша някой ако може да ми каже за какво е точно, както бях писал по горе не работят копчетата на волана и подгряването на седалките и днес пуснах на задния прозорец реотаните и май не работят и те Изпратено от моят Lenovo K33a48 с помощта на Tapatalk Извинявам се че толкова много работи питам но не са ми ясни все още тези аудита че не можеш да си сменяш разни модули и други неща като на друга кола,лека вечер на всички Изпратено от моят Lenovo K33a48 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 19 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2018 (Редактирано) Мисля че колегата @kainy по-горе е прав и проблема е в алтернатора, по-точно електрониката в него която стабилизира напрежението. Ако тя е заминала започваш да получаваш скокове до 17 - 18 волта, може и повече. Докато акумулатора още не е зареден до край той ги обира, но след като покараш малко и се зареди тези скокове се предават на останалите електронни модули и ги шашкат напълно и понякога перманентно. Не се сещам какво друго може да причини толкова електрически грешки във всички модули, освен ако не я бухнеш в някой язовир! Редактирано 19 Ноември 2018 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 19 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2018 Презарежда алтернатора от време на време и трябва да го оправиш спешно. Другото е, че всички модули губят връзка с контролера на двигателя, което е причина за повечето грешки включително и за ESP. Трябва да се огледат куплунзите на ECU-то на двигателя - може да има клеясали или хлабави. Намира се в черната кутия пред предното стъкло под кората от страна на пасажера. Много често въпросната кутия се пълни с вода заради лошо поставен капак или запушени дренажни отвори, което води до наводняване на компа на двигателя. Отвори кутията, виж дали има или е имало вода вътре (личи си), откачи куплунзите на компа на двигателя и ги напръскай хубаво с контактен спрей. Огледай добре самата инсталация към компа да няма оголени кабели или прищипани. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icox1333 Публикувано 19 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2018 Няма нищо във кутията проверих я направо свети вътре никога не е имало вода откачих и буксите и там е добре няма окисляване а дренажите съм махнал направо гумичките да изтича водата Изпратено от моят Lenovo K33a48 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 19 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2018 Тогава е проблем с ел. инсталацията - някъде някой куплунг прави проблем. Следващото място за проверка е черната кутия от страна на шофьора - малко трудни ѝ се сваля капака заради винтовете отзад. Като го махнеш отзад на кутията има куплунзи, които влизат в купето - там също може да има клеясали пинове, вадиш куплунзите и пръскаш с контактен спрей. Огледай добре и бушоните във въпросната кутия - може да има хлабав или клеясал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icox1333 Публикувано 19 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2018 Няма и там нищо гледах пиновете на буксите и това реле 614 номер плюсовите кабели ги свалях от динамото и стартера във кутията от дясно и там всичко е като ново,забелязах че някой път като дам на контакт не светне ли лампата за подгряване веднага а светне след секунда почва да изброява грешки есп фаулт че не съм натиснал съединител,ръчната и още някакви аз не го чакам да ги изброява а връщам ключа и пак си давам контакт и няма проблем но си мисля че като ги изброява тогава трупа грешки във модулите Изпратено от моят Lenovo K33a48 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 20 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2018 Спрашна глупост се оказа подобен проблем на phaeton 2011, бушона за климатика, съжалявам че не снимах, едно 10 амперово бушонче, привидно здраво, докато пипах със сондите на мултицета гледах някакви променящи се стойности, при изваждането му едното краче остана в бушонното табло, в пластмасовата част стопяемата жичка е здрава но едвам е допирала до крачето, имаше леко стопено, смяна и всичко тръгна, не е истина колко време отне. Тругваха и спираха когато си искат Abs, климатика почти навсякъде иша грешка за загубена комуникация с Еку. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
I.Chimev Публикувано 20 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2018 (Редактирано) При мен се появяваше същата грешка (както и доста други проблеми) преди да си оправя алтернатора. Общо взето за тези коли изправната ел. система явно е много важна. Редактирано 20 Ноември 2018 от I.Chimev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icox1333 Публикувано 20 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2018 Да ще пробвам първо с алтернатора да видим дали ще се оправи, мерси за отговорите Изпратено от моят Lenovo K33a48 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icox1333 Публикувано 1 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2018 Колеги привет,днес ми остана време и свалих алтернатора разглобих го и смених лагерите колектора и релето мерих след това зареждането 14.25 в и след известно време като работи колата и тръгнах пак по същото време около 10 минути. Пак ми светна esp-то,а преди това си работеше беше влажно и като превъртя малко веднага премигване,незнам вече какво да сменя може ли да е от датчика на волана или този под подлакътника а и първоначално си работи няма проблем не свети винаги като светне гася колата и паля веднага и пак си работи до като мине същото време и пак светва.Благодаря ви предварително Изпратено от моят Lenovo K33a48 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване