frenop Публикувано 11 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2018 Здравейте колата е тази от заглавието и проблема се развива от доста далеч.Когато купих колата беше с прецакан термостат при обслужването сменихме термостата водна помпа антифриз ремъци всичко и след 5 хил.км. термостата се прецака и колата загряваше до 70 градуса макс.Нямах време да го сменя понеже тогава пътувах много и го карах с картон колата държеше точно 90 градуса и след 3-4 хил км го сменихме всичко точно.Но вчера (след 500 км след смяната )и днес забелязвам ,че както карам на изкл. от скорост с вкл. парно от време на време пада малко под 90 (викам си явно пак термостат да ама не) и се връща после след ,като един път вече е загряла .Преди 3 часа спирам пред нас,както съм я карал 30 км и съм на парно и запалих една цигара и докато я изпуших спадна под 70 градуса на околна температура 14 градуса.Преди 5 мин слизам колата напълно студена паля отварям капака едната перка (2 са общо) се върти още с запалването нормално ли е това и ако не къде е проблема парното и климатика изкл .Няма как да е термостата защото с 1 вия и 2-рия ,когато не работеха колата не вдигаше над 70 градуса ,ако няма картон на радиатора и то на 20 + и нагоре градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 11 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2018 Най вероятно имаш за смяна температурен датчик на охладителната система. Това може да се провери чрез диагностика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frenop Публикувано 11 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2018 Това са единствените грешки,който има ,като тези за вратите са отстранени а една от другите предполагам е защото имах проблем с клапата за въздуха дали да се върти в купето или да идва отвън но я откачих и ръчно я наместих на въздуха отвън временно защото седеше в някакво средно положение и не духаше изобщо през духалките.Значи не е нормално за този двигател да се върти нито 1 от 2-те перки (ако не е вкл. климатика или не е прегряла колата ) . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 11 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2018 Климатроника е проблемния в случая, "лъже" вентилатора, че е включен и съответно иска охлаждане. И един малко страничен въпрос, двете задни врати (грешките won't de-safe) как ги отстрани? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frenop Публикувано 12 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2018 Ами относно 2 те грешки карах я на майстор и ми каза,че е имало лоши спойки в машинките.А се върти перката,която е от страна на шофьора тази ли е на климатика ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsenal88 Публикувано 12 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2018 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 12 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2018 С виско съединител ли ти са перките или с модул Ако си с виско тази от шофьорската страна винаги ще се върти но бавно Да се заблуждаваш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frenop Публикувано 13 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2018 Днес бях на майстор и излезе ,че се върти перката за охлаждане,която е (казаха ми със силикон) виско съединител и ми обясниха,че така трябвало още с запалването започвала да се върти леко и не е от там проблема просто самия двигател ,когато е студено няма как да смогне да държи постоянно 90 градуса ако съм на място с пуснато парно или карам на изкл от скорост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 13 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2018 (Редактирано) Аз съм със 101 коня дизел и веднъж загрее ли, няма падане под 90 градуса при каквито и условия. Със сигурност имаш проблем, може би в термостата. Сега, друг е въпроса колко време е нужно да загрее до 90. Редактирано 13 Ноември 2018 от ads Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 13 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2018 . И един малко страничен въпрос, двете задни врати (грешките won't de-safe) как ги отстрани? Е това е банален проблем на нашите кочини.Или кабелите в маншона или студени спойки на бравата.И двете са неприятни за отстраняване и по сервизите не им се занимава.....освен в скъпарските такива. Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 13 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2018 Интересното е, че винаги са задните и в 90% е лявата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 13 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2018 Аз имах проблем с дясната.Карах така, но един ден едвам я отворих.Отидох в сервиза на приятел, оправихме всички кабели в маншона, свалихме бравата, която имаше 3бр. видимо спукани спойки.Оправихме я и от тогава няма грешки.Сега изкарва грешка за лявата, ама като знам къв хОй е неАм желание да я правя. Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frenop Публикувано 13 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2018 (Редактирано) Значи имал съм до сега пассат б5 1.9 110 афн и нямаше проблем държи 90 без значение дали пускаш ако ще и 10 км на -5 не мърдаше(като се има предвид ,че даже бях премахнал и егр а сега на тази не съм)..Обаче лятото взех тази кола и не вдигаше над 60-70 градуса сменихме термостата всичко заспа но след определено време пак се прецака и отново спря да вдига над 60-70 сега като карам извън града няма проблем държи 90 супер обаче остана ли на място или изкл ли от скорост и да съм пуснал парното започва да пада ,ако не пусна парното няма проблем.За мен не е също нормално да е така.Аз си го обяснявам така,че веднъж достигнала работна температура не би трябвало да може да изстине освен ако не е -30 де тоя термостат нали е за това да регулира кога да се отвори и затвори.Но просто в случая знам ,че работи защото го смених и започна да вдига до 90 ако е прецакан ще е като старите на 30 градуса навън не може и 70 градуса да вдигне а пък камоли сега в тоя студ. Редактирано 13 Ноември 2018 от frenop Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 13 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2018 В моята охладителна система има много ръжда и това прецаква дори чисто нов термостат. Натрупват се отлагания по металните пръстени, които уплътняват течността да не циркулира към големият кръг. Съответно, тези отлагания пречат термостатът да се затвори напълно и течността изстива. Ако при теб е по-зле положението - ето ти го отговорът. Аз ти казах, че при мен температурата не пада под 90 градуса, щом веднъж успее да загрее. Много зор обаче вижда, докато успее да загрее... При мен EGR е изолиран. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frenop Публикувано 14 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2018 Еми честно казано ,като сваляхме стария нямаше ръжда по него или в системата (антифриза ,който източихме).Но при мен загрява доста доволно до 90 градуса ако е изкл парното но после и доста доволна започва да пада как вкл.парното Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване