allessandro Публикувано 19 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2018 Здравейте колеги! Имам ауди А 8 3.0 - дизел 2014 година матрикс , от няколко дни оборотите се вдигнаха и са над 950 оборота , като колата е студена доближават 1000! колата не е в регенерация дпф работи добре , като съответно старт-стоп системата гасне , правихме на ваг инспекция в фолксваген и нищо не показа а преди колата работеше на стандартните си обороти !! някакви мнения от вас ,че не знам какво да я правя ?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 20 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2018 Може да е в първа степен на регенерация, при която не свети лампа, но колата държи по-високи обороти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
allessandro Публикувано 21 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2018 не е в регенерация брат!на инспекцията именно гледаха и ДПФ да не е от него !там всичко излезе перфектно по всички критерии !а и не върти перките както е в регенерация единственото което в последствие излезе че акумулатора не зарежда добре при работа има съвсем лека разлика и ПРЕДПОЛАГАТ че е почнал да умира и колата сама си търси заряд и затова леко вдига оборотите ! в което има логика но ми се струва малко вероятно , защото сутринта като я запаля е в идеални обороти и в последствие става това с повишаването след като колата почти е загряла! не ,че не ми се дават 750 лева за акумулатор но после какво ще ги правя два акумулатора ако пак го прави ! много мразя да работя по принципа на изключването - така мога да налея сума ти и пари докато го намерим какво е ! преди много години имах едно Ауди 90 може би едно от първите ми аудита- хабеше акумулатора - един майстор ме накара да сменя сума ти и части - че акумулатори ли купувах, динамо сменях, кабели ,други истории и накрая излезе един много малък датчик за 2 минути се смени деба ! сега имам едно пътуване до русе и би трябвало тоя акумулатор на дълго каране да се зареди на макс и ако тогава го прави , ще го сменя и после ще видим какво ще я правя ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 21 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2018 Е не могат ли тея факири на диагностиката да видят с кабела състоянието на акумулатора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
allessandro Публикувано 22 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2018 е видяха го !нали точно това казах по-горе ,че са го видяли има лека разлика в нормите и затова се съмняват в него и на тестера после пак показва лека разлика което за мен е малко алогично ..... иначе нищо друго не показа - няма грешки , няма нищо всичко друго работи перфектно ! и затова питам момчетата тук да видим някакво по интересно и приемливо мнение , защото на всички осем аудита които съм имал акумулаторите са умирали на колата без да ми прави такива проблеми - с обороти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SergioTacchini Публикувано 15 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2020 Пич, какво стана с оборотите? Не се бях замисляш, но и моята работи на тези обороти - 3.0 ди,ел 2015г. Прави го според мен заради ДПФ, защото бапример вчера по дъжда пътувах 200 км и повярвай ми нямаше къде да и нправя едно хубаво продугване. Все около 2000 оборота. Като влязох в София държеше високо обороти. Миналата седмоца запалих в есин гараж на 14 градуса - нормаони обороти. Излязох бавън на минус 4 и след 15 мин работа намясто си повиши оборотите. Според мен няма драма. Газ до сажди и да не ти е на апендикО!Sent from my SM-G950F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 15 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2020 На колко волта зарежда? Замерено с мултицет при батерията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SergioTacchini Публикувано 23 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2020 Принципно, ако вече имаш диагноза - кажи я. Но след твоя пост започнах да наблюдавам и моята. Същата работа е. Не държи постоянно тези обороти, но не мога да схвана кое го предизвиква. Понякога е повишена, понякога в нормаSent from my SM-G950F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 24 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2020 Диагноза нямам. Имах същия проблем на 8 години по-стара кола (а3 8п) пак дизел. Било от ДПФ , изолирах го и пак същото... Оказа се леко занижен заряд от алтернатора и вдига обороти за да компенсира.Оправих я с дублиране на кабелите до алтернатора.Вашите коли са друго поколение, но като гледам тенденциите в автопрома нищо чудно да имате подобен проблем на тази възраст. А се проверява за секунди с мултицет.Ако се гледа в сервиз може да замерят каква е разликата в две точки - при самия алтернатор и при батерията.Или с диагностика - колко волта иска, колко получава... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SergioTacchini Публикувано 25 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2020 Еее...стига де. Кола на няма 5 години да зареве за кабели... брееееSent from my SM-G950F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване