Germanecaa Публикувано 22 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2018 Колеги , малко помощ ми е нужна ... колата е а6 3.0 2004г.BMK мотор .Прави ниско налягане турбото,гледах я на живи данни неможе да направи исканото налягане и влиза в авариен режим.Турбото е ново , актуатора нов + адаптация , маркучите са ок, интеркулерите също проверих и всмукателния колектор той също е ок ? Някакви идеи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 22 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2018 Освен да не са го адаптирали както трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 22 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2018 моторчето на турбото? Или да не са боднали някой маркуч? Пуши ли черно отзад много - богата смес? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 22 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2018 Дроселчето от ЕГР сигурно е влезнало в турбото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 22 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2018 (Редактирано) Колегa кaк ти дaде сърце нa 17 грaдусa темперaтурa дa й нaпрaвиш 4000 оборотa.Според мен я зaгрей добре и нaпрaви лог нa 1, 3 и 11 кaнaл, зa дa ти се кaже повече. Редактирано 22 Ноември 2018 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 22 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2018 Не съм я карал аз ,колата дойде с тази грешка.Не пуши черно всички маркучи са проверени.Повече инфо за Егр ра и неговия дросел как забога попада в турбото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 22 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2018 Ей това е майстолъка на гениите от волфсбург. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 26 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2018 Някакви други идеи ?... адаптираха наново актуатора и пак не става.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 26 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2018 Свали входния маркуч от турбото и виж дали се върти свободно перката. Ако е там клапата вероятно ще му пречи. Може и да се наложи да бръкнеш с нещо да я завъртиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 26 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2018 Свали турбото и го изтръскай, пада за 30-40 минути. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 28 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2018 (Редактирано) https://youtu.be/zsUb-g1jS4c свалих турбото , чува се това... придържам лостчето на геото и пак се чува този звук. https://youtu.be/UcdZC1J0Oqc геометрията не се ли движи прекалено лесно ? Редактирано 28 Ноември 2018 от Germanecaa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 28 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2018 Не съм пипал турбо, но си мисля, че ако моторчето е закачено няма как да се движи толкова лесно. Нещо ми се струва, че перката има малка инерция. Тропането може да е от геометрията. Май там има нещо нередно. Не знам как не са разбрали при адаптацията. Според мен иди, където са правили адаптация със сваленото турбо и ги питай дали всичко му е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 29 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2018 Ще проличи до 2-3дни.Пратих го в ТУ - МЕИ Варна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 9 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 9 Декември 2018 Колеги уж намериха няква грешка в турбото отстраниха го (УЖ) за съжеление днес монтираха турбото и все същото няма промяна... забива не може да напрай исканото налягане ... някакви идеи . Остана само да видя Н75 клапана но има ли смисъл при условие че актуатора е ел.? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 10 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2018 Защо не пробваш с друг дебитомер, гледам че са ти много ниски и неговите стойности. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 10 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 10 Декември 2018 863.6 mg/str не е ли нормално ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 10 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2018 На пълна газ трябва да удари 1200 дебитомерът, а ти си бил на 4000 оборота, когато е набило грешката и само 863... Направи му лог на дебитомера 1, 3 и 11 канал мисля бяха, един-два пъти до дупка газ и го спирай, но все пак изчакай да позагрее малко, не на 17 градуса да я пържиш и качи ексел тук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 10 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2018 Не, на тези обороти трябва да е доста над тези стойности. Като не е читав дебитомера няма и достатъчно гориво, от там няма и достатъчно изгорели газове да развъртят турбото и затова да не стига исканато налягане. На тези коли масово си заминават дебитомерите. Ако можеш да направиш лог файл на 1-ви, 3-ти и 11-ти канали на пълна газ е най-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 10 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 10 Декември 2018 За съжеление ваг кома нещо се ебава с лог файла . Качвам скреен видео - линк на каналите 1 , 3 , 11 от живи данни . https://youtu.be/11g5xv9Hsls Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 10 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2018 дебитомерът не може да отлепи над 900 и нещо. За нов си според мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 10 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 10 Декември 2018 Средното е исканите мг. А в дясно до него е реално ?! Или се бъркам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 10 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2018 (Редактирано) Да, колега както и предположих нямаш дебитомер от там нямаш и гориво. Дебитомерът едвам стига 900 единици и го прави доста бавно, горивото и то е малко, сигурно колата не върви добре. Намери от някъде друг дебитомер за проба и пиши как са нещата. Редактирано 10 Декември 2018 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 10 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 10 Декември 2018 Имам 2 коли такива на разположение.Ще пробвам днес след работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 10 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 10 Декември 2018 (Редактирано) Никво развитие..... сложих друг дебитомер нищо различно.Какво мислите за мап сензора? Щото колата си върви нормално. Редактирано 10 Декември 2018 от Germanecaa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 10 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2018 Пробвай и с друг Н75 клапан, както се беше насочил и ти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване