RhythmiX Публикувано 1 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2018 Здравейте колеги. Имах проблем с управлението на турбото,вчера взех друго управление от друга кола и всичко беше точно. Днес излезнах извънграда и я понатисках малко до към 200 км./ч и малко след това усетих,че турбото не се държи както трябва и като проверих за грешки пак беше записал грешка за управлението. Ако не е адаптирано,като хората това управление може ли пак да забива същата грешка? Направих 1-2 лога в движение от място с пълна газ до 4-та предавка,но не мога да разбера дали пренадува или не. Това е другия ЛОГ. Някой,който разбира може ли да даде един съвет какво да правя. Да знам да връщам това управление или да отида да го адаптират някъде другаде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 1 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2018 (Редактирано) Обърни логовете в графики, така нищо не се разбира. https://plot.ly/create/ EDIT: Сега като се загледах, май си пренадува. Има разлика между Boost Pressure specified и actual. Разликата не е голяма, най-добре обърни лога в графика, за да се види дали няма по-големи спайкове. Редактирано 1 Декември 2018 от zafirovp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 2 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2018 (Редактирано) Не успях да ги обърна в графики. Значи най-вероятно управлението не е адаптирано правилно,така ли да разбирам? Ако е в адаптацията проблема ще скокна до Ауди утре да ми го адаптират,ако ли не да връщам управлението и да търся друго. Значи колата си върви,като я натискам,но когато да я пришпоря на по-голяма скорост влиза в авариен режим. после като изтрия грешката загася и запаля няма никакъв проблем. Явно пренадува на голяма скорост. Това от адаптацията ли е или от управлението? Редактирано 2 Декември 2018 от RhythmiX Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 2 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2018 Ясно е, че иска адаптация. Пренадува Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaKaTa Публикувано 3 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2018 Не съм сигурен че ще се размине само с адаптация...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 3 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2018 (Редактирано) Абе тая кола не може да е стокова с тия 70 милиграма на пълна газ, според мене или има някакъв смотан пауър бокс или този който е правил файла не е вдигнал исканото налягане на турбината и затова стават тези филми. Много ясно, че ще надува яко с тези 70 милиграма гориво, защото има доста изгорели газове и никаква адаптация не може да помогне. При мене на 70 мг гориво, турбината е около 2500 мбара. Редактирано 3 Декември 2018 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 3 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 3 Декември 2018 След адаптацията всичко е наред. Карах я 100 км, със скорост между 100-250км,/ч. и нямаше странни признаци. Ето лог файла как изглежда след адаптацията. Колега,не съм слагал пауърбокс,нито чип. Единствено съм спирал вихровите клапи и егр клапана. Освен да са ми наляли някакъв странен софтуер? Иначе здраво върви колата,но и гори повечко ми се струва. С нов дебитомер съм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 4 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2018 (Редактирано) С чип си 100 процента, тия като са ти спирали клапите са наляли някакъв модифициран софтуер. Тия 70 милиграма, които ги виждаш в първи канал на пълна газ, са гориво на чипосана кола, лошото е че турбото не са го надули както трябва. При мене също са 70 милиграма на пълна газ, но турбото ми надува на 2500 мбара, а твоето е на 2300. Затова като я натиснеш повечко си пренадува, защото горивото е много, а тия не са пипнали картата на турбото и то си търси дори под 2300 мбара. В последния лог пак има пренадуване, но дано нямаш проблеми. Ако нещо пак не е на ред ходи при тия които са спирали клапите и ЕГР-а и им кажи да си оправят софтуера. Редактирано 4 Декември 2018 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaKaTa Публикувано 4 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2018 @RhythmiX къде са ти спирани клапите ако не е тайна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 5 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2018 В Хасково, Минерал се казва сервиза,на входа на Хасково зад бензиностанция ОМВ. Не бяха ми изключили буксите са клапите и колата се държеше странна и разбрах чак след 4-5к км. И изскарах буксите от моторчетата,както и буксата на ЕГР и се промени работата на мотора. Преди 16 часа, mili 75 написа: С чип си 100 процента, тия като са ти спирали клапите са наляли някакъв модифициран софтуер. Тия 70 милиграма, които ги виждаш в първи канал на пълна газ, са гориво на чипосана кола, лошото е че турбото не са го надули както трябва. При мене също са 70 милиграма на пълна газ, но турбото ми надува на 2500 мбара, а твоето е на 2300. Затова като я натиснеш повечко си пренадува, защото горивото е много, а тия не са пипнали картата на турбото и то си търси дори под 2300 мбара. В последния лог пак има пренадуване, но дано нямаш проблеми. Ако нещо пак не е на ред ходи при тия които са спирали клапите и ЕГР-а и им кажи да си оправят софтуера. Нямам проблеми,поне не съм забелязъл,но ще отида да ми оправи и картата на турбото,най-вероятно ще тръгне по-добре колата или няма да има разлика? Иначе няма пушаци и тем подобни при пълна газ,а нямам катализатори и други екологии. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 5 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2018 Е няма да е някаква огромна разлика, но сега компа търси по-ниско налягане, отколкото колата прави на пълна газ с тия 70 милиграма и може от това да ти го отчита като пренадуване. На този принцип работят и пауърбоксовете, вдигат само горивото, а налягането на турбото се вдига от само себе си от голямото количество изгорели газове, но това е неконтролируемо и недостатъчно, затова колите с пауър боксове пушат много. Не е като да го пипне някой кадърен тунер, да даде предварения, да настрои турбината колко да надува и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario1694 Публикувано 17 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2022 Здравейте, аз също имам някакви съмнения, че турбото не ми реагира като хората. Правих лог и ми се струва, че има голяма разлика между Boost pressure (specified) и Boost pressure (actual) и то за дълго време, след натискане на газта. Ще се радвам, ако някой сподели кои канали трябва да гледам и как е най-правилно да се прави лог-а. На D, на S, газ колкото може, от спряло положение или има някаква друга специфика? Ще се радвам ако споделите! А също така, ще съм благодарен ако някой сподели, дали може да се провери с VCDS дали са спрени вихровите клапи и ако може, как се проверява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване