StBankov Публикувано 4 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2018 Здравейте на всички! Имам няколко въпроса относно преобразуването на 1.8Т в 2.0T! Мисля да пробвам класическия метод - вал от 2.0 TFSI и бутала от същото. Въпроса ми е, биелите казват че си остават същите от 1.8Т/всъщност това ми е и питането защото сега са ковани/ и дали пасват на вала и на буталата. От там на татък ми е ясно - разтъргване на блока за да паснат бутала. Второто питане ми е дали маховика пасва на вала от TFSI? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 4 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2018 Строук на 1.8Т се прави със споменатия вал и по-големи афтър маркет бутала за 1.8Т (в зависимост от обема, който се гони), а не с каквито имаш под ръка. 2.0TFSI първо е 16 клапанов (а не 20), второ CR е различна и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 4 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2018 С вал от 2.0Т (92,8mm) и стоковите бутала (81,00mm) обема ще бъде = 1912cc. Но при такива вложения се гони и степен на сгъстяване. Така че блока е най-добре да се разстърже за новите бутала. Примерно 82,50mm = 1984cc. Стоковият маховик едва ли ще е нужен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StBankov Публикувано 6 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2018 Благодаря! До тук нещата ми се изясниха! Дайте още един съвет- колата ако си остане със същия обем, и се кара с GT3076R, какви валове бихте препоръчали при полужение че си остане с хидравликата/търся единствено ранен спул/? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 6 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2018 Какво означава за теб ранен спуул? Защото мотор с има няма 1800сс обем и GT3076R не са правилната комбинация за това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StBankov Публикувано 6 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2018 Ами виж сега, дали е правилна или не, нека аз си преценя! Въпроса ми е валове с какъв лифт и какви фази ще са най-подходящи, така че да си има празен ход и да си е с хидравликата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 6 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2018 Ами виж сега, след като ти си преценяваш, защо търсиш мнение във форума? Със същия успех можеш да си прецениш и за това, в нета информация колкото искаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StBankov Публикувано 6 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2018 Така е, тук съм съгласен с теб! Извинете че попитах ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 6 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2018 Извинен си Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 6 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2018 Преди 1 час, StBankov написа: .. да си е с хидравликата? За Timing Chain Tensioner ли става дума? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 6 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2018 @МММ1 не, за хидравличните повдигачи говори... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 6 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2018 Добре де а като се сложи вал. който праща буталата по нагоре не удрят ли в клапаните ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 6 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2018 С "новия" вал се слагат задължително и нови бутала. Това мисля се подразбира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 28 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2019 Не е задължително да са афтърмаркет буталата. И от тфси стават. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 28 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2019 @DogForLife интересна теория Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 28 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2019 Аз не я обичам много теорията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pyle Публикувано 6 Март 2019 Доклад Share Публикувано 6 Март 2019 Разликата в хода на двата мотора е доста сериозна, 1.8т моторите с достатъчно дълъг блок ли са за да остане нормално биела/ход съотношение, което е доста ключово за живота и здравината на мотора след интервенцията? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 9 Март 2019 Доклад Share Публикувано 9 Март 2019 Дълготраен живон на голф 2 1.6 дизел. Тук живота на мотора е относително понятие. Ако се търси живот - бензин и адекватна поддръжка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване