Jump to content

Лампата за подгрев на свещите мига


Джонсън

Recommended Posts

Здравейте! Честито Рождество Христово! Нов съм във форума,но отскоро имам  Ауди. Видях,че вече сте писали по темата,но никъде не видях точен отговор (решение) на проблема,а именно,както всичко си беше наред ,изведнъж в движение започна да мига лампата за подгрева на свещите (свинската опашка) и колата загуби мощност. Спрях,рестартирах мотора,но нищо. После пак спрях ,вдигнах клемите на акумулатора,изчаках 5 минути ,запалих ,но след първият километър отново същото...лампата мига и мощност няма,успоредно с това светна и чека на мотора.За съжаление трябваше да мина 300км в авариен режим и за мое щастие успях.Въпроса ми е ,знае ли някой какво точно се случва с колата? И защо от нищото се случва подобно нещо?  Аудито е А6-2.7 ТДИ-163 коня-куатро-автомат 2005 г. Някой казват дюза,други помпа високо налягане на гориво,трети стоп-машинка ,а някъде се споменава за наводнение....само да кажа,че 15 минути преди проблема колата беше на мивка (външно почистване), дали има нещо общо с мивката и какво е то? Ще очаквам компетентни отговори от хора които вече са имали подобен проблем и са го решили! Иначе това с диагностиката е ясно,ще я закарам,но там се започва с "или е това, или онова ,или другото"......и накрая след редица експерименти аз съм на минус 1000 -2000лв.(тоя кон веднъж го яздих и за проблем струващ 180лв,аз вече бях дал 1700лв) Ще се радвам ,ако някой може да ме насочи в някаква посока. Весели празници!

Редактирано от Джонсън
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

без четене на грешките, няма да стане. Вземи си кабел или намери познат с такъв и я прочетете. След това ги пусни тук или си намери направо читав сервиз. В кой град си? Гледам София - в кой квартал си тогава :) 

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е актуатор на турбото. Къде са те лъгали така майсторите да кихаш такива големи суми?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам , но както казах вече ...от 3 мнения, 3 различни отговора.Иначе съм от София

преди 11 минути, OvivO написа:

без четене на грешките, няма да стане. Вземи си кабел или намери познат с такъв и я прочетете. След това ги пусни тук или си намери направо читав сервиз. В кой град си? Гледам София - в кой квартал си тогава :) 

Знам , но както казах вече ...от 3 мнения, 3 различни отговора.Иначе съм от София

Къде ли не.....нали знаеш,болен на легло....

преди 12 минути, OvivO написа:

без четене на грешките, няма да стане. Вземи си кабел или намери познат с такъв и я прочетете. След това ги пусни тук или си намери направо читав сервиз. В кой град си? Гледам София - в кой квартал си тогава :) 

Знам , но както казах вече ...от 3 мнения, 3 различни отговора.Иначе съм от София

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закачи на диагностика колата и тогава ще знаеш какво й има. Пружинката свети за проблеми по горивната/въздушната система.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно е! само диагностика му е майката

Ще отида и като реша проблема ще пиша,па белким бъда полезен за някой

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочети грешките, пусни ги тук и ще получиш отговор.

От една светеща лампа няма как да се даде точна диагноза...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, kpematop написа:

Може да е актуатор на турбото. Къде са те лъгали така майсторите да кихаш такива големи суми?

 

+1 за актуатора. Аз преди около месец минах през този филм,но най-добре една диагностика и ще си каже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново. Бях обещал ,че след като реша проблема за който писах ще се включа,за да може някога да съм полезен на някой. И така, след редица ходения по сервизи и редица диагностики от които всеки казваше каквото му душа иска,а именно :подгревни свещи, турбина, ел. регулатор на турбото, клапан на помпа високо налягане на горивото и още бля бля...... ,се оказа че един от маркучите на кулера се е измъкнал в следствие на недобро затягане на скобата му. След като го сложих на място ,всичко си влезна в ритъм и дори колата сама изчисти грешките си.В момента е в прекрасно здраве и доста по добре се чувства тягата на конете от преди.Така че когато колата ви загуби мощност и започне да пуши черно и светне лампата на подгревните свещи и чекът ,първо прегледайте за скъсани или измъкнати маркучи по кулер-системата,а после давайте пари на СУЛИ и ПУЛИ за разни мнения без покритие. Искам да благодаря на момчетата от сервиз АЙРШОКС - ДРУЖБА -СОФИЯ за компетентните прегледи ,диагностики и решения!!! Ако някой иска контакт с тях да пише на лични. Весело посрещане на новата 2019 година от мен!!! Много здраве на вас ,семействата и колите ви!!! АМИН !

Редактирано от Джонсън
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да кажеш в кой сервиз си бил и не са ти затегнали скобата, за да не ходят и колегите там?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Сервиза е малък и неизвестен като такъв, така че едва ли някой би стигнал ди него. Ще се въздържа от клюките, тъй като собственика на сервиза е печен, а работниците нефелат, все пак човека ми възстанови всички пари по разходите вследствие на тяхната грешка. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...