Jump to content

Трябва ли да има този луфт ?


VladkoJ

Recommended Posts

Искам да питам този луфт трябва ли да го има, до сега не съм обръщал внимание,също така какво може да означава ръба на цилиндъра в ГМТ.Антифриза аз го разлях без да искам бутнах шишето :D

https://streamable.com/y6bs5

20181230_173057.jpg

20181230_173119.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не колега, не трябва да има хлабина... отгоре може да има едвам доловим с нокът, ръб.

AFN-те по принцип са железни. Ето ти един на 350к км., реални :hilezh: :

bc568848cd263fb193f3d449b1f23baa.gif

Изпратено от моят мобифон с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази хлабина със смяната на сегментите дали ще се оправи.Колата няма никакви проблеми,смъкнах главата да сменя гумичките на клапаните и таман ще напасна клапаните.Иначе бяга без проблем 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един хонинг и сегменти според мен ще оправят хлабината, но може и да се наложи ремонтен комплект бутала... а там става малко по-дебело. Лошата новина е, че вероятно харча на масло не е бил от гумичките. И ако я затвориш така, ще продължи да гори...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, Благодаря

А с колко ще ми олекне джоба с хонинга ,някаква представа ?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 години за шлайф на същия блок, мисля че ми взеха 70лв., но не съм сигурен...

Ако си от Варна, мога да ти дам координати на един чичак, който ми шлайфа блока и главата на AFN-a и главите на душегуба..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Варна съм да,ако може координати бих бил доволен :) .Що пък очаквах четири цифрена сума :D

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си приготвил 4 цифрена сума, ще стане лъскав като на GIF-a горе :hilezh:

 

087 666 2400 - Кольо / ДАП-а 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приготвил съм 60 лв за нова гарнитура глава хахахахха но ще кликна и ще се разберем с човечеца ,мерси много 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти с човечеца не бързай да се разбираш, преди всякакви хонинги и разстъргвания първо се МЕРИ, буталца, цилиндри, чааак тогава ако нещо не е у ред (най-вече с цилиндрите) и до човечец може да опреш. Не мога да отворя клипа тук където съм, не знам.за какъв луфт става дума, но такъв трябва да съществува между буталото и цилиндъра, а сегментите са вече за компресията, грубо казано.

И след хонинг нещата никога не свършват само със сегменти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам.за какъв луфт става дума, но такъв трябва да съществува между буталото и цилиндъра

Колега, сигурен ли си?

При мене нямаше такъв луфт.

Изпратено от моят мобифон с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 hours ago, VladkoJ said:

Приготвил съм 60 лв за нова гарнитура глава хахахахха но ще кликна и ще се разберем с човечеца ,мерси много 

Какъв беше разхода на масло преди да отвориш двигателя?Компресия преди отварянето мерена ли е?Ако ръба на цилиндъра не е много голям можеш да минеш само с едни сегменти без каквато и да е обработка,но за да се измери формата на цилиндъра е хубаво да се свалят буталата и да потърсиш някой с вътромер.Ако слагаш нови сегменти мери луфта между първия компресионен сегмент и канала в буталото,ако луфта е по-голям от предписаното,буталата не стават.Ако стават налагаш внимателно сегмента в цилиндъра като ползваш буталото за дорник и мериш ключа на сегмента,ако и там си в допуск и геометрията на цилиндъра е в допуск затваряш и правиш една хубава разработка.При студен двигател по принцип е нормално буталата да хлопат в цилиндъра,особено при бензиновите,буталото при работа се разширява доста,а блока почти не мърда.Но при този двигател буталата са много масивни,със стоманена риза,температурите са ниски и разширението е малко,с други думи луфта не вещае нищо добро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре благодаря

Компресия не съм мерил.

Преди 3400км. смених маслото и беше малко над макса ,а сега е малко над минимума.Когато махах вчера главата ,вадих я барабар с турбината с колектора ,за да я изчистя от сажди и видях , че единият болт за маслото след турбината не е завъртян и капеше масълце.Така е била тези 3к км. и може би от там е и падало маслото за това не мига да кажа дали го гори и ако го гори колко го гори.

Весело посрещане на новата година на всички :)

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Луфта ти е нормален при студен двигател. Щом не си имал проблем преди и колата не е горяла масло и е бягала нямаш проблеми. Оправяй главата и карай. Не се вкарвай във филми. Аз правих глава и аз го имах този луфт . Колата ми върви много и няма проблеми...и не гори масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Луфта много зависи от това какви са буталата,това дали имат луфт или не,е малко вятър работа като показател за износване.Почиства се добре горния край на цилиндъра и се проверява ръба,после се превърта и два по два се проверяват цилиндрите за деруги и други дефекти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...