VladkoJ Публикувано 30 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2018 Искам да питам този луфт трябва ли да го има, до сега не съм обръщал внимание,също така какво може да означава ръба на цилиндъра в ГМТ.Антифриза аз го разлях без да искам бутнах шишето https://streamable.com/y6bs5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 30 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2018 Кой луфт? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VladkoJ Публикувано 30 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2018 (Редактирано) На клипа Редактирано 2 Януари 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 30 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2018 Не колега, не трябва да има хлабина... отгоре може да има едвам доловим с нокът, ръб. AFN-те по принцип са железни. Ето ти един на 350к км., реални : Изпратено от моят мобифон с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VladkoJ Публикувано 30 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2018 (Редактирано) Тази хлабина със смяната на сегментите дали ще се оправи.Колата няма никакви проблеми,смъкнах главата да сменя гумичките на клапаните и таман ще напасна клапаните.Иначе бяга без проблем Редактирано 2 Януари 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 30 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2018 Един хонинг и сегменти според мен ще оправят хлабината, но може и да се наложи ремонтен комплект бутала... а там става малко по-дебело. Лошата новина е, че вероятно харча на масло не е бил от гумичките. И ако я затвориш така, ще продължи да гори... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VladkoJ Публикувано 30 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2018 (Редактирано) Добре, Благодаря А с колко ще ми олекне джоба с хонинга ,някаква представа ? Редактирано 2 Януари 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 30 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2018 Преди 2 години за шлайф на същия блок, мисля че ми взеха 70лв., но не съм сигурен... Ако си от Варна, мога да ти дам координати на един чичак, който ми шлайфа блока и главата на AFN-a и главите на душегуба.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VladkoJ Публикувано 30 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2018 (Редактирано) От Варна съм да,ако може координати бих бил доволен .Що пък очаквах четири цифрена сума Редактирано 2 Януари 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 30 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2018 Ако си приготвил 4 цифрена сума, ще стане лъскав като на GIF-a горе 087 666 2400 - Кольо / ДАП-а 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VladkoJ Публикувано 30 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2018 (Редактирано) Приготвил съм 60 лв за нова гарнитура глава хахахахха но ще кликна и ще се разберем с човечеца ,мерси много Редактирано 2 Януари 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 31 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2018 Ти с човечеца не бързай да се разбираш, преди всякакви хонинги и разстъргвания първо се МЕРИ, буталца, цилиндри, чааак тогава ако нещо не е у ред (най-вече с цилиндрите) и до човечец може да опреш. Не мога да отворя клипа тук където съм, не знам.за какъв луфт става дума, но такъв трябва да съществува между буталото и цилиндъра, а сегментите са вече за компресията, грубо казано. И след хонинг нещата никога не свършват само със сегменти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 31 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2018 не знам.за какъв луфт става дума, но такъв трябва да съществува между буталото и цилиндъра Колега, сигурен ли си? При мене нямаше такъв луфт. Изпратено от моят мобифон с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 31 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2018 9 hours ago, VladkoJ said: Приготвил съм 60 лв за нова гарнитура глава хахахахха но ще кликна и ще се разберем с човечеца ,мерси много Какъв беше разхода на масло преди да отвориш двигателя?Компресия преди отварянето мерена ли е?Ако ръба на цилиндъра не е много голям можеш да минеш само с едни сегменти без каквато и да е обработка,но за да се измери формата на цилиндъра е хубаво да се свалят буталата и да потърсиш някой с вътромер.Ако слагаш нови сегменти мери луфта между първия компресионен сегмент и канала в буталото,ако луфта е по-голям от предписаното,буталата не стават.Ако стават налагаш внимателно сегмента в цилиндъра като ползваш буталото за дорник и мериш ключа на сегмента,ако и там си в допуск и геометрията на цилиндъра е в допуск затваряш и правиш една хубава разработка.При студен двигател по принцип е нормално буталата да хлопат в цилиндъра,особено при бензиновите,буталото при работа се разширява доста,а блока почти не мърда.Но при този двигател буталата са много масивни,със стоманена риза,температурите са ниски и разширението е малко,с други думи луфта не вещае нищо добро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VladkoJ Публикувано 31 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 31 Декември 2018 (Редактирано) Добре благодаря Компресия не съм мерил. Преди 3400км. смених маслото и беше малко над макса ,а сега е малко над минимума.Когато махах вчера главата ,вадих я барабар с турбината с колектора ,за да я изчистя от сажди и видях , че единият болт за маслото след турбината не е завъртян и капеше масълце.Така е била тези 3к км. и може би от там е и падало маслото за това не мига да кажа дали го гори и ако го гори колко го гори. Весело посрещане на новата година на всички Редактирано 2 Януари 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 2 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2019 Луфта ти е нормален при студен двигател. Щом не си имал проблем преди и колата не е горяла масло и е бягала нямаш проблеми. Оправяй главата и карай. Не се вкарвай във филми. Аз правих глава и аз го имах този луфт . Колата ми върви много и няма проблеми...и не гори масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 2 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2019 Луфта много зависи от това какви са буталата,това дали имат луфт или не,е малко вятър работа като показател за износване.Почиства се добре горния край на цилиндъра и се проверява ръба,после се превърта и два по два се проверяват цилиндрите за деруги и други дефекти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VladkoJ Публикувано 5 Януари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2019 А може ли заради тоя луфт да чатка моторя.С повишаване на обороти се повишава чаткането. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 5 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2019 На първата снимка тези черти надолу как ти се струват? Тази кола от къде е докарвана? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VladkoJ Публикувано 5 Януари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2019 (Редактирано) С парцала се махнаха Редактирано 7 Януари 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване