Hristov3 Публикувано 28 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2019 Здравейте, Попринцип ползвам единствено BDC Бардал, но при последното ходене до склада се загледах в някой от добавките им и по-специално тези: Bardahl ATF conditioner (25лв с отстъпката) Bardahl Full Metal (44лв) Bardahl Turbo cleaner (83лв) Знам, че няма да навредят, но въпроса е има ли смисъл да се купуват изобщо или ефекта е минимален? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto_180 Публикувано 28 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2019 Аз лично много се замислям за това. Иначе на един ML на който му виеха скоростите сложихме една руска добавка универсален модификатор се казваше и виенето спря. Специално за тези на бардал нямам никакви наблюдения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 2 Март 2019 Доклад Share Публикувано 2 Март 2019 Тези добавки в опред3лени случаи помагат. Но не бива да се прекалява. Например за горивото.. Ок,но може да повредят свещите (бензин), да да разкарат мякоя мръсотия от горивният филтър и да се запуши нещо. За маслото... Ми то си има достатъчно добавки. Ако двигателят или скоростите са за ремонт няма как добавките да помогнат. Изпратено от моят LDN-L21 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 2 Март 2019 Доклад Share Публикувано 2 Март 2019 (Редактирано) Моят опит с добавки е в двете крайности, като и при двете имаше ефект. Добавките за гориво и двигателно масло (ползвам не кой знае колко известните, а и сравнително евтини на Mannol) определено имат положителен ефект. Добавката, която веднъж ползвах за охладителната система (вече не си спомням марката, но беше щатска такава) имаше точно обратния ефект - работата на охладителната система се влоши, а когато отворих казанчето, видях в течността да плуват някакви странни образувания. Веднага промих и смених цялата охладителна течност, при което всичко се оправи. P.S. Всички тези добавки съм ползвал не на Аудито, а на някои от другите ми коли - най-вече Алфа Ромеото. Редактирано 2 Март 2019 от nickgaidarov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 2 Март 2019 Доклад Share Публикувано 2 Март 2019 3 hours ago, venomcorp said: Ако двигателят или скоростите са за ремонт няма как добавките да помогнат. Преди около две години протече един семеринг на Алфа Ромеото, който се намира между двигателя и скоростната кутия. Семерингът е евтин - десетина лева, но трудът за смяната му започва от 300 лева нагоре. С помощта на добавка на Mannol към двигателното масло, която струваше 6 лева, теч няма и досега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 5 Март 2019 Доклад Share Публикувано 5 Март 2019 Теч може да няма но докога и къде ще избие другият дефект? Божа работа. Изпратено от моят LDN-L21 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 5 Март 2019 Доклад Share Публикувано 5 Март 2019 Ами поне засега няма друг дефект, но кога ще се появи наистина не се знае. В края на краищата има лаф: "Ако една Алфа не се разваля, тя не е истинска Алфа". Това пък се компенсира от несравнимото удоволствие от шофиране - когато Алфата не е в бокса, разбира се... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 5 Март 2019 Доклад Share Публикувано 5 Март 2019 Бягай от тука с тоя варел, темата е за добавки. Така или иначе механик в бутилка няма, това че ти е раздуло семеринга и е спряло теча може да афектира друго място. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 5 Март 2019 Доклад Share Публикувано 5 Март 2019 Джанка, въпреки опита ти да бъдеш остроумен просто за пореден път доказваш техническата си некомпетентност. Единственият ефект от тази добавка е да възстанови еластичността на уплътняващите устни на семеринга (горе-долу това, което ти наричаш "раздуване") и няма странични ефекти. Ако имаше, за повече от две години щяха вече да са се появили. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 5 Март 2019 Доклад Share Публикувано 5 Март 2019 Широкоскроени ми тесен специалисте, със зелено яке и влечение към еднополова любов. Единствените ти познания се свеждат до това да препишеш маркетинговия етикет на добавчицата, която ти е спестила 300лв. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 5 Март 2019 Доклад Share Публикувано 5 Март 2019 Всъщност 310 лева, защото и самият семеринг е около 10 лева... Останалите ти безсмислици няма да коментирам, но все пак ще отбележа, че не беше необходимо да преписвам маркетинговия eтикет на добавката, защото конкретния и реален пример ми се струва по-убедителен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 5 Март 2019 Доклад Share Публикувано 5 Март 2019 И как замери еластичността на семеринга? Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 5 Март 2019 Доклад Share Публикувано 5 Март 2019 Как да я замеря, като семеринга е на коляновия вал - от тази му страна, която е към скоростната кутия? Факт е обаче, че повече от две години той вече не тече, т.е. еластичността му се е възстановила достатъчно добре. А колко точно не ме интересува, след като нямам теч. Ясно е, че няма да е 100% възстановяването, но пак ще напиша - очевидно е достатъчно добро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 5 Март 2019 Доклад Share Публикувано 5 Март 2019 (Редактирано) Безвредно лекарство няма. Всяка една добавка вършйки си работата, ако наистина върши нещо, влошава друго. Както е примерно е "омекнал" семеринга, така ще омекнат и гарнитурите и оплътнителните гумички. Както се почисти горивната система, така ще се раздвижат утайките и разядат оплътненията, както се почистят дюзите, така ще се вдигне ръждата от резервоара Както се запуши дупката в радиатора, така ще се запушат тръбичките в него. Както се смазва нафтата, така ще и се вдигне вискозитета и последиците от това за работата на нагнетателната помпа Както се слага добавка за подобряване на компресията, така се разлагат уплътненията. Лично съм бил свидетел. Аз съм силно против всякакви добавки. Редактирано 5 Март 2019 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 6 Март 2019 Доклад Share Публикувано 6 Март 2019 Това се опитвам да му подскажа на технически грамотния ни папагал, който повтаря етикетите и се самоопределя като много знаещ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 6 Март 2019 Доклад Share Публикувано 6 Март 2019 Философски погледното, Дапчо е прав, разбира се. Само че в математиката съществува понятието "пренебрежимо малко", което може да се приложи и тук. Мисълта ми е, че ако една добавка е направена достатъчно добре да върши основното си предназначение, а вредното й въздействие е пренебрежимо малко, то тя може да се счита за добра добавка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 6 Март 2019 Доклад Share Публикувано 6 Март 2019 (Редактирано) Слагането на добавка не ме спаси от ремонт на помпата, Джано също слагаше и той прави ремонт. Сашо Александров също. Миро слагаше добавки в маслото, после сменява мотор. Не знам дали причината са добавките, но е факт, че не са помогнали. При толкова много видове и преднзначения на всякакви лечители в бутилка...е доста трудно с две думи. Аз за това ги избягвам. Редактирано 6 Март 2019 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 6 Март 2019 Доклад Share Публикувано 6 Март 2019 Философски погледнато, най-добре редовно обслужване с качествени консумативи. Ремонти така или иначе ще се правят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване