Jump to content

Помогнете с няколко отговора за Ауди 80


tnt3

Recommended Posts

Здравейте, вместо да съм нов горд собственик на моето Ауди 80 Б3, аз съм нов озадачен собственик на същото:

1. Като го купих - включваш задна - съответните светлини светят. Сега при здрави крушки - просто ток не стига до тях и не светят.

2. Същото е положението и с реотаните на задното стъкло.

3. Копчетата за задно допълнително усветление и за подгряване на стъклото се 'бъзикат'. Натиснеш - светне само едната крушка, после изключиш другата или и двете, после като го чукнеш - изгасват и сие. Смених едното с това на друго Ауди - то по-износено и от моето, с нагорял клеморед.

4. Както си караш и по някое време не ти дава да дадеш газ - просто само на обороти върви, натиснеш ли, забива предница и все едно си го изгасил... Така кара известно време и след това се оправя.

Моля, ако някои знае нещо - нека да даде акъл или по-скоро практичен съвет. Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл.Ето и един практичен съвет-използвай търсачката.Всичките ти проблеми са дискотирани и за част от тях има лесни решения,разгледай основно 80/90.

Ето какво излиза като търсиш за ламбда сонда-възможно е проблема със забиването на предницата ти да е от нея.

Редактирано от GiN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЩЕ КАРАМ ПОДРЕД:

ПО Т.1 :

-причината да не светят задните светлини по всяка вероятност е прекъснат кабел,който се намира на капака на багажника-от лявата страна до амортисора.Това е обичайната повреда.Махаш го иго заменяш с нов тип "направи си сам"

по т. 2 :

-прекъснати реотани или повреден ключ на таблото

по т. 3 :

- виж си ключа и си почисти всички връзки със спрей за почистване

по т. 4:

- отиди на елкон-там ще ти се изяснят проблемите

Дано съм ти бил полезен.Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на Gin i na Caby, само да поясня - става въпрос за Ауди 80 с карбуратор 1.8, 1990г., 90 к.с.

Проблема със забиването на предницата го прави и на газ и на бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От къде си?Преди да идеш на елкон смени въздушен и горивен филтър и свещите/ако не си ги сменил вече/за да може от диагностиката и центровката евентуално да има ефект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Младост съм, къде да ида? Ами свещите не съм сменявал. Къде е този горивен филтър?

И каква е разликата между Ауди 1,8 и 1,8s ? Как да проверя какъв ми е карбуратора, един тука ми разправя, че бил някъв спортен, сигурно ме лъже естествено, той работи в сервиз и искал да го "дооправи", ужкий?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето тук има таблица с двигателите и горивните с-ми на ауди,погледни в талона на колата за номера на рамата,първите две или три букви са за модела на двигателя.

Пример-ако буквите са ABK,в таблицата поглеждаш и виждаш,че това е 4-цилиндров 2,0кубика 115к.с. с инжекцион digifant ml5.7. Твоя карбуратор би трябвало да е keihin 1 или keihin 2

Редактирано от GiN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом проблема ти излиза и на газ имаш нередност в токоподаването и възпламеняването на горивната смес. Виж кабели, делко, капачката, бобина много нешта са

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aми аз не се смятам за разбирач, но мисля като теб - и на газ и бензин да го прави изклиучва варианта да е горивен филър или карбуратора, а на тази кола както знаете няма компютър. Проста е като жигула. Даже си е с

ръчен смукач, които между другото реагира чак след 3-та степен и то на макс - т.е. не е на степени, както трябва да е??? Защо?.

Иначе дистр. капачка беше избила, та я смених, палеца също смених - файда - цъ!

Иначе моите букви са NE на двигателя - т.е. 1,8 Б, 90@5200, 145@3300, Keihin I...

Това добре ли е или зле?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И само да попитам: Всички ли тъпи застрахователи когато си спуката джама ти плащат някакви мизерни пари, вместо да те пратят да ти сложат мякъде нов, защото колата била над 10 години, или само тъпите ДЗИ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И само да попитам: Всички ли тъпи застрахователи когато си спуката джама ти плащат някакви мизерни пари, вместо да те пратят да ти сложат мякъде нов, защото колата била над 10 години, или само тъпите ДЗИ???

Колега, доколкото знам(или доколкото имам опит) стъклата са единственото нещо, което застрахователите изплащат на 100% и именно това ме кара да си мисля, че ти сам си дал отговор на въпроса си. Примерно аз си взех Форд преди 2 седмици със счупено предно стъкло и стъклата на фаровете са спукани, та отидох на оглед и застрахователя пое ангажимент да ми изплати всички стъкларии.Бтв, колата имаше каско, когато я купих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш имобилайзер, или нещо което прекъсва тока към бубината - може от него да е.

Най-вече се получава при тайните ключета - изгарят и контакта им прекъсва.

Ако нямаш такива работи си виж бобината. :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И само да попитам: Всички ли тъпи застрахователи когато си спуката джама ти плащат някакви мизерни пари, вместо да те пратят да ти сложат мякъде нов, защото колата била над 10 години, или само тъпите ДЗИ???

има нещо друго - те работят с даден магазин за части. Даже могат да ти кажат това стъкло там струва 200 лв. и да ти го напишат директно на протокола. Ти доволен виждаш че си надалвера, защото в другия магазин където частите са по-качествени, това нещо струва 150 лв (примерно) и ще си напред с 50 лв. Идва време да плащат и ти казват че ще ти платят 50 лв и ти :respekt: След разправии се оказва че застрахователя ползва отсъпка от хх% от онзи магазин с който работят и ако си го купил това от там и си знаел че ползват отсъпка и ти си щял да го купиш на същата мижава сума (50лв, вместо за 150лв), нищо че е по-менте, застрахователя това не го интересува.

Ако можеш разбери първо как са ти го писали - като ново или като някакъв вид ремонт. Ако е като нова част, тогава с кои работят и каква им е отстъпката, да знаеш следващия път с колко ще си навътре. И зада си все пак напред, а не назад, трябва да си слагаш втора-употреба части или чрез познати да си взимаш хубави части със супер големи отстъпки.

Все пак е възможно да се разправяш с тях ако са ти го писали като ремонт, а не като ново. Аз затова съм през застрахователен брокер и всякакви разправии ги оставям на брокера и на мене ми е мирна главата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите, работата е ясна - правим кефа (да не кажа неще друго) на тъпите застрахователи, а иначе си говорим помежду си как искаме техните майки да ни правят кефа. както ида е. Да питам нещо друго:

Колко км/ч ви е Аудито на 2000 об/м? Моето е много ниско - 85-7 км/ч, което мноого ме дразни! Пасата ми беше с ниски обороти и при постоянна 160 км/ч можеше да си четеш вестни вътре и ракия да си пиеш, все едно си спрял!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aми аз не се смятам за разбирач, но мисля като теб - и на газ и бензин да го прави изклиучва варианта да е горивен филър или карбуратора, а на тази кола както знаете няма компютър. Проста е като жигула. Даже си е с

ръчен смукач, които между другото реагира чак след 3-та степен и то на макс - т.е. не е на степени, както трябва да е??? Защо?.

Иначе дистр. капачка беше избила, та я смених, палеца също смених - файда - цъ!

Иначе моите букви са NE на двигателя - т.е. 1,8 Б, 90@5200, 145@3300, Keihin I...

Това добре ли е или зле?

Това със степените е така защото оста която е на смукача често се замърсява/клеясва/ и при дръпване на смукача ,оста започва да се върти на 3-та степен,респективно и клапите.Така, че по често почистване на тази ос с подходящ спрей.Махаш жилото на смукача пръскаш със спрея и развърташ докато започне по-леко да се върти.Поне при мен е така и не искам непременно даси налагам мнението.Успех!!!

Редактирано от Svilen 22
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а до колко е бил оборотомера на Пасата? А и за коя предавка говориш - 5-та, 6-та, 7-ма? :respekt:

При мене на 5-та със 130 км/ч ми е 3 000 оборота, което си ми е перфектно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...