Jump to content

19591 - Intake Manifold Runner Control


neotosi

Recommended Posts

Здравейте,

 

Някой да се е борил с P3135 и как да се оправи? 

1 Fault Found:
19591 - Intake Manifold Runner Control 
            P3135 - 000 - Lower Stop not Reached
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 27.3 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Voltage: 11.25 V
                    Duty Cycle: 88.8 %
                    Duty Cycle: 88.8 %
                    Duty Cycle: 0.4 %
                    Temperature: 14.4°C

Readiness: 1 1 0 0 0 
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно и аз съм в процес на смяна на тия лостчета и ябълки и на лявата глава е ужасно. Не знам как ще го направя.

 

При мен се беше откачило, но е толкова износено, че трябва да се смени ябълката и лостчето. Няма да задържи дълго и да го закача.

 

ТОва за 3.0д. Ако си с друг мотор може и да е по-различно

 

комплектът го има в ауди - питах и е 36лв. Купих неоригинално за 28лв и другото мисля да е оригинално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 4.2 е същото и взех нужните неща и да ти кажа не знам от къде да започна :D и при мен беше се измъкнало и не е много износено, защото го сменях преди 4-5 години, но реших да взема ново и да го сменя, вместо отново нов дросел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си го сменял и е от текущия модел може да смениш само лостчето, което е лесно.

Трудно е да се смени онова с ябълката, което върти оста с клапите. Износва повече лостчето. Обаче сегашните са с по-голям диаметър и трябва да сменя и другото.

 

Ти целите колектори ли си сменял? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. Единият дросел беше свършил и трябваше да се смени като направо закупих два и ги смених с нови. Иначе ще го мъча този уикенд :freude:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вътре има зъбни колела като в общия дросел и се износват. 

За общия се продават отделно, за тия не знам, но предполагам също.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо се чух с познат в Ауди и го оставих, като до петък след обяд ще е готова. Тъй като имах вече закупен такъв комплект от тях ще ме таксуват само за труд и общо сметката + вече закупените частите е около 170,47 лв. Включва 1 година гаранция за труда и 24 месеца за частите или 30 000 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста пари взимат.

 

Аз започнах да свалям колекторите, защото скобата не може да се извади на място, опира в главата. На твоя може и да не опира.

 

Струва ми се, че са ми в добро състояние клапите, че съм чел за разбиване, измятане и др.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчетата, които са ги сваляли и подменяли старите части са ги почистили и двата дросела. Не са се нуждаели от много чистене, но е имало достатъчно мръсотия да не прави достатъчно плътен контакт и да дава проблеми. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, mshbul said:

Само го надигнах. Не е наложително чистене при мен. Да има под мм нагар.

изненадващо е малко, че толкова малко, но е добре :) На N1995 4G имаше над 1мм нагар на снимките. 

Трябва да видя и при мен как е при дросела, за да я оставя евентуално да почистят всичко, но, ако е само 1мм, няма много смисъл на този етап.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен на дросела почти нямаше. Не съм го и чистил.

Имаше в тръбата след дросела, но само в дупките откъм егр-а. Другото беше по-скоро като изцапано по стените. 

Там го изчистих с много зор, но освен дупчиците за изгорелите газове другото нямаше нужда.

 

Може би ако се кара извън градско егр-а е затворен и не трупа мръсотии. Моята рядко е ходила в голям град.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...