neotosi Публикувано 16 Март 2019 Доклад Share Публикувано 16 Март 2019 Здравейте, Някой да се е борил с P3135 и как да се оправи? 1 Fault Found: 19591 - Intake Manifold Runner Control P3135 - 000 - Lower Stop not Reached Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 27.3 Nm Speed: 0.0 km/h Voltage: 11.25 V Duty Cycle: 88.8 % Duty Cycle: 88.8 % Duty Cycle: 0.4 % Temperature: 14.4°C Readiness: 1 1 0 0 0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baniole Публикувано 16 Март 2019 Доклад Share Публикувано 16 Март 2019 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 19 Март 2019 Доклад Share Публикувано 19 Март 2019 Точно и аз съм в процес на смяна на тия лостчета и ябълки и на лявата глава е ужасно. Не знам как ще го направя. При мен се беше откачило, но е толкова износено, че трябва да се смени ябълката и лостчето. Няма да задържи дълго и да го закача. ТОва за 3.0д. Ако си с друг мотор може и да е по-различно комплектът го има в ауди - питах и е 36лв. Купих неоригинално за 28лв и другото мисля да е оригинално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neotosi Публикувано 19 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 19 Март 2019 За 4.2 е същото и взех нужните неща и да ти кажа не знам от къде да започна и при мен беше се измъкнало и не е много износено, защото го сменях преди 4-5 години, но реших да взема ново и да го сменя, вместо отново нов дросел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 19 Март 2019 Доклад Share Публикувано 19 Март 2019 Ако си го сменял и е от текущия модел може да смениш само лостчето, което е лесно. Трудно е да се смени онова с ябълката, което върти оста с клапите. Износва повече лостчето. Обаче сегашните са с по-голям диаметър и трябва да сменя и другото. Ти целите колектори ли си сменял? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neotosi Публикувано 19 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 19 Март 2019 Да. Единият дросел беше свършил и трябваше да се смени като направо закупих два и ги смених с нови. Иначе ще го мъча този уикенд Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 20 Март 2019 Доклад Share Публикувано 20 Март 2019 Вътре има зъбни колела като в общия дросел и се износват. За общия се продават отделно, за тия не знам, но предполагам също. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neotosi Публикувано 20 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2019 Направо се чух с познат в Ауди и го оставих, като до петък след обяд ще е готова. Тъй като имах вече закупен такъв комплект от тях ще ме таксуват само за труд и общо сметката + вече закупените частите е около 170,47 лв. Включва 1 година гаранция за труда и 24 месеца за частите или 30 000 км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 20 Март 2019 Доклад Share Публикувано 20 Март 2019 Доста пари взимат. Аз започнах да свалям колекторите, защото скобата не може да се извади на място, опира в главата. На твоя може и да не опира. Струва ми се, че са ми в добро състояние клапите, че съм чел за разбиване, измятане и др. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 27 Март 2019 Доклад Share Публикувано 27 Март 2019 Почистете и колектора като сваляте всичко за тия лостчета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 27 Март 2019 Доклад Share Публикувано 27 Март 2019 Само го надигнах. Не е наложително чистене при мен. Да има под мм нагар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neotosi Публикувано 27 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 27 Март 2019 Момчетата, които са ги сваляли и подменяли старите части са ги почистили и двата дросела. Не са се нуждаели от много чистене, но е имало достатъчно мръсотия да не прави достатъчно плътен контакт и да дава проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 27 Март 2019 Доклад Share Публикувано 27 Март 2019 1 hour ago, mshbul said: Само го надигнах. Не е наложително чистене при мен. Да има под мм нагар. изненадващо е малко, че толкова малко, но е добре На N1995 4G имаше над 1мм нагар на снимките. Трябва да видя и при мен как е при дросела, за да я оставя евентуално да почистят всичко, но, ако е само 1мм, няма много смисъл на този етап. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 27 Март 2019 Доклад Share Публикувано 27 Март 2019 При мен на дросела почти нямаше. Не съм го и чистил. Имаше в тръбата след дросела, но само в дупките откъм егр-а. Другото беше по-скоро като изцапано по стените. Там го изчистих с много зор, но освен дупчиците за изгорелите газове другото нямаше нужда. Може би ако се кара извън градско егр-а е затворен и не трупа мръсотии. Моята рядко е ходила в голям град. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване