Jump to content

Трудно палени при топъл двигател


zori.danailova

Recommended Posts

Привет на всички!Имам проблем с моята "старица".

От около 2 месеца,когато е студена пали като часовник,обаче ако я изкарам от гаража и я загася,за да затворя вратите,после трудно пали.....върти 4/5 секунди и тогава.Последва:нов акумулатор,стартер,диагностика и то на две места,нов софтуер......денфер и съединител.....към тази вечер я оставих и за датчик на коляновия вал....Обаче вече и ако това не е проблема,незнам какво да правя.

Някой имал ли е подобен проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А каква е колата, освен че е "старица"?

Изпратено от моят BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на МОБИКОМ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди А4 1.9tdi 2002.

От снощи чета тук и видях,че при проблем с датчик на коляновия вал,дава грешка при диагностика.А при мен няма грешки и на двете места където я правих.

Съмняваха се за износване на дюзите.....но пък майстора каза,че ще върти и студена....а тя студена е пушка. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 06/04/2019 at 7:11, zori.danailova написа:

Последва:нов акумулатор,стартер,диагностика и то на две места,нов софтуер......денфер и съединител.....към тази вечер я оставих и за датчик на коляновия вал....

Стартер, акумулатор , демпферен маховик и съединител какво общо имат с проблема с паленето при заграл автомобил ? Препоръчително е да смените първо майстора, ако той ви е изтъкнал тези причини като решение на проблема...

Силно се съмнявам да е датчик на хол, отново , защото студена си пали нормално. По-скоро проблема е покрай помпата и датчиците за температура ...

 

 

Редактирано от mitsubishi galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да.вчера смениха и датчика на Хол,пак не е това проблема.

При диагностиката казаха,че налягането в помпите е нормално.Проблема се появи след смяната на акумулатора.

Тъй като съединителят беше тръгнал,двама майстора твърдяха,че датчика на денфера е блокирал и от там идва проблема при паленето на топъл двигател. Иначе колата пали,но върти 3/4 секунди. Ако я загасиш и веднага я запалиш няма проблем,но мине ли 1/2 минути....върти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като проблема се е появил след смяната на акумулатора, най-вероятно причината е в него.

 

P.S. Госпожо, моля имайте предвид, че пускането на една и съща тема в няколко раздела (като нито един от тях не е правилният), при това с непълна, нуждаеща се от допълнителни уточнения и често противоречаща си информация, само пречи на тези, които искат да ви помогнат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Г-не,стига се заяждахте.Къде съм си публикувала темата,колко ми била стара колата,противоречива ми била информацията....защо тогава се включвате.От вас не усетих някакво желание или познания за помощ....така че си четете и не коментирайте.Дайте думата на по-знаещите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще дам малко по-различно мнение по този въпрос от другите дадени до тук. Заслужава ли се да се гони този Михал, ако единствения симптом е 4-5 секунди при повторно палене?? Сигурен съм че само с изхарчените пари и време до сега, колежката можеше да си монтира ролетка с дистанционно на гаража, така че даже и да няма нужда от повторното палене сутрин. Ако се появят и други симтоми може би ще стане и по-лесно да се отгатне причината, но за сега аз бих я карал така, вместо да си хвърлям парите в сменяне на здрави части.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същото мнение й дадох и аз, но в аналогичната й тема в един от другите раздели. Дори не е необходимо да монтира ролетка с дистанционно, а просто да не гаси колата, докато затваря вратата на гаража.

Редактирано от nickgaidarov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, CVT написа:

Аз ще дам малко по-различно мнение по този въпрос от другите дадени до тук. Заслужава ли се да се гони този Михал, ако единствения симптом е 4-5 секунди при повторно палене?? Сигурен съм че само с изхарчените пари и време до сега, колежката можеше да си монтира ролетка с дистанционно на гаража, така че даже и да няма нужда от повторното палене сутрин. Ако се появят и други симтоми може би ще стане и по-лесно да се отгатне причината, но за сега аз бих я карал така, вместо да си хвърлям парите в сменяне на здрави части.

 

Напълно съм съгласна с вас...но нали всеки път си казваш:толкова пари дадох....ами ако това е проблема,защо и него за не оправя.....и така омагьосан кръг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Излиза се лесно - спираш до тук. Всяка стара кола си има кусур и ако това е кусура на твоята, можеш да си свиркаш! :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Парите за сега свършиха....спирам.... ще си свиркам и даже ще си потропвам.Проблемът ми е ,че идва лято...пътувам 300км 2 пъти в месеца,ще се тръгне и по морето,а съм с малко дете,не ми се иска да треперя,че ще спра на отбивка,защото има"мамо,пишка ми се" и после да не запаля.Да ....ще ме прибере пътна помощ по Каско...ама някакси няма да ми е спокойно. ☺

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако това се случи (колата да не запали на топъл двигател), няма смисъл да викате Пътна помощ, а изчакайте двигателя да поизстине. Тогава колата ще запали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За кратки престои дори е добре да не се гаси в жегите, добре е за турбото, за охлаждането, за климатизацията на купето. Ето малко доводи за да не се налагат чести рестарти. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички,които се включиха. Ако обаче му открият проблема,тъй като казаха да я оставя и утре....ще ви се похваля?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последна диагноза беше:

При смяната на ангренажа/което беше преди 23 000км/,центровката може би,била правена на ръка и сега малко бягала...?....

Пък за къде е хукнала с това трудно палене....и аз незнам:wall::wall::wall:.

Та вече приключвам с експерименталните ремонти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...