Jump to content

Дренажи под чистачки


SECURITY

Recommended Posts

Колеги, водата която се събира под чистачките ми се оттича мнооого бавно и очаквам всеки момент да наводни купето през филтъра.

 

По темите тук виждам само решения за дренажите на шибидаха, там нямам проблеми, проверих ги. Проблемът е, че тези под чистачките не мога да ги намеря къде са. Уж под кутията на филтъра трябва да са, ама не ги виждам. Някой ако ги е чистил, моля за помощ, да не трябва цялата кутия с все клапи да се свали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-лошото е, че там има компютри, релета, изобщо златна мина за производителя.

 

Предполагам, че и на А8 има тия гадни цепнати тапи. Трябва да ги махнеш - предполагам като се махне кората на калника ще се види. И от двете страни.

 

А отгоре като махнеш решетката колкото можеш изчисти. Сигурно е пълно с боклуци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Усетих, даже май някой модул почина одеве, ама първо нека да махна водата, пък ще видим, махнал съм акомулатора за всеки случай.

Вътре е сухо в купето, няма мокри килими.

Тва е ебаси тъпия проблем. От одеве чета, точно тея дренажи няма никакъв достъп до тях, само отдолу под колата и то трудно или чрез махане на цялата кутия с клапите и филтър купето.



Sent from my ASUS_X00LDA using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мъчих много, няма бъркане там. В крайна сметка го отпуших с въздух. Бръкнах с един маркуч от компресор, както си беше пълно с вода, малко бълбукане и тръгна, после 2 бутилки гореща вода и сега тече нормално. Пригодил съм маркучи да извадя с прахосмукачка боклуците там, въпреки че не видях кой знае какви мизерии.

 

Това, обаче, ще го правя по-нататък, че сега заради тая вода МПС-то умря и не може да се разбере какво става още. Ще пусна отделна тема по случая.

 

Яд ме е много, щото миналата седмица проверявах всички дренажи и си течеше без проблем. Как изведнъж се запуши, майка му и прасе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

махни тия гуми на снимката. Явно на А8 е тази подобрена глупост.

 

Откачи акумулатора и отвори под чистачките да видиш какво се е намокрило. Сушене и дано не е изгоряло.

 

Не знам дали като при мен моторния комп е под стъклото вдясно. Какъв болен мозък може да измисли да сложи компютри където тече вода върху тях и може да се наводни.

 

На старите компютрите са в купето, защитени с херметични капаци. Ама какво да се прави - прогрес и технологии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под стъклото, всичкото карантия е високо, по-скоро през клапите да напълни купето, отколкото да ги намокри нещата там. Доколкото успях да се информирам, най-вероятно имам проблем в модул за стартиране и модул на трансмисията, намиращи се под пасажерския мокет. Ще отварям и ще търся. Въпреки че мокетите са сухи, може по някой кабел да е стигнало дотам, знам ли. Тъпото е, че няма как да пусна диагностика, понеже не иска да мине на контакт колата.

 

При всяко отваряне на врата/багажник се включва алармата, после спира. Вчера изписваше на таблото да превключа на Р, да не тръгнела колата и мигаха мигачите постоянно. Днес не изписва нищо, просто като мушна ключа не се случва нищо, после не ще да се вади, бе филма е пълен.

 

Като откача акумулатора известно време мяка алармата, ама по-тихичко, на интервал от няколко минути, после се отказва. Явно има допълнителна батерия някъде и то не много малка.

 

Та.......продухайте си дренажите хубаво, с препарат, въздух, рейка, не като  мен след дъжд (проливен) - качулка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, mshbul said:

Какъв болен мозък може да измисли да сложи компютри където тече вода върху тях и може да се наводни

Да си инженер, който обича технологиите и конструирането и да те накарат да създадеш нещо, но нарочно да го направиш трошливо и не по най-добрия начин - това е голямо наказание и компромис със себе си

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та.........Оказа се, че е заминал модула на Сименс, намиращ се в краката на шофьора, зад този за телефона. Някой, ако има такъв за продан да свирка.

 

Както се вижда на снимките няма голямо наводнение отдолу, мокетите са мокри от долната им страна. Някакси е влезнало в модула през уплътнението му.

 

On 6/4/2019 at 6:54 AM, CVT said:

Не го правят нарочно хайваните.

 

Интересно е, че модулът за телефона е сложен в отделна пластмасова кутия, добре запечатана, съответно е сух, а сименския, предполагам отговарящ за имобилайзери, отключване на колата и т.н. само е хванат за пода, без никаква защита. Та дали го правят нарочно незнам, но защо единия, който не е толкова отговорен е запечатан, а по-важният не.

 

След като го сменя, ще видя от другата страна какво има изпържено, че не мога да отворя пасажерската врата в момента :)

 

 

10.jpg

11.jpg

12.jpg

8.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е аксес старта, няма да запали без него, нито да отключиш.

Не знам дали има компонент протекшън, но и да няма ще ти трябва специалист да го смени и не знам дали не трябва да го вземеш с ключ. 

 

тук са дали как се прави, не знам дали ще се получи. Лошото е, че трябва да знаеш пина, а ти едва ли го имаш - и на новия и на стария.

 

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Immobilizer_III_Immobilizer_Swapping_(Kessy)

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера я закарах в сервиз колата. Само този т. нар. Kessy модул беше заминал, останалото е ок. Смениха го с друг, програмиране и си я взех в същия ден всичко 6.

 

Предната вечер видях зор с освобождаване на ръчната, че беше задействана и нито с копчето, нито с VCDS имаше възможност да се освободи. Някой, ако се интересува как, да пише.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Може механично, но трябва да свалиш моторчето и да въртиш ръчно валчето, в  което се надява моторчето. До колкото знам оста на самото моторче е направена като накрайник торкс, така че ръчното въртене трябва с торкс някакъв да го направиш. 1 пълен оборот трябва да се направи.

 

На мен не ми се сваляха моторчета, така че му изключваш буксата и подаваш от някакъв акумулатор 12 волта на захранващите пинове на буксата на моторчето. Ако тръгне да затяга (ще го чуеш), обръщаш полюсите и ще тръгне на разхлабване. Въртиш няколко секунди и си готов, но все пак трябва с нещо да бутнеш самата челюст за да отпусне накладките от диска. На  буксата има 4 пина, подаваш ток на най-левия и най-десния, те са видимо по-големи от другите два.

 

Още по-лесно става и директно от буксата на модула за ръчната в багажника, по този начин си спестяваш сваляне на гуми, навиране под калника, кал по главата и т.н. Аз обаче се усетих за тази ръчна в 12 през нощта, а сутринта бях организирал платформа, съответно компа със ел. схемите не беше в мен и затова подадох ток на самите моторчета.

 

Внимавайте много да не задържите прекалено много тока, докато моторчето е в крайно положение, защото са много малки и ще изгори доста бързо. Също така внимателно да не дадете + на някой от двата вътрешни пина. Не можах снимки да направя, за което се извинявам, но бързах много, а и имаше много комари, от онези големите, където като кацне на оградата кучето го лае :)

Редактирано от SECURITY
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде могат да ми направят дубликат на ключа който е с кейлесс. И какви пари ще ми струва???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...