Смърфа Публикувано 31 Август 2019 Доклад Share Публикувано 31 Август 2019 Здравейте, днеска случайно забелязах че стойностите на дебитомера ми са от 1,41 до 2,81 гр/сек на празен ход !!! По показател трябва да са 1,8 до 4,0 гр/с. , но като я подкарам на втора до прекъсвач отчита 122гр/с до 125гр/с!!! Колата е а6 1.8т куатро АЕБ 1998г , номера на моя дебитомер е 0 280 217 112 и номера на ауди 058 133 417А Бош. Дали ми е заминал деботомера и с какъв мога да го заменя ? Колата няма чип! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Смърфа Публикувано 3 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 3 Септември 2019 Благодаря за отговорите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 3 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2019 (Редактирано) Проблем ли имаш с колата, или просто искаш да смениш дебитомера? Редактирано 3 Септември 2019 от vladi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s0ndata Публикувано 3 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2019 Искам да се оплача от моя дебитомер...2.8 30в 193кс На 6к оборота на 3та отчита около 120 130 г/с. Не трябва ли да е поне 150 г/с. Чистих го с специален спрей и на ПХ от около 5 г/с падна ма 3.8, обаче на пълно натоварване е същото. Изпратено от моят COL-L29 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Смърфа Публикувано 4 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 4 Септември 2019 Преди 18 часа, vladi написа: Проблем ли имаш с колата, или просто искаш да смениш дебитомера? Ами според стойностите май ми умира дебитомера! Ама дали е за смяна или е нормално да са такива стойностите. Преди 18 часа, s0ndata написа: Искам да се оплача от моя дебитомер... 2.8 30в 193кс На 6к оборота на 3та отчита около 120 130 г/с. Не трябва ли да е поне 150 г/с. Чистих го с специален спрей и на ПХ от около 5 г/с падна ма 3.8, обаче на пълно натоварване е същото. Изпратено от моят COL-L29 с помощта на Tapatalk Стойностите трябва да са ти 154г/с Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Йорданов Публикувано 4 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2019 Стойностите на 1,8т АЕБ на втора на прекъсвач трябва да 120гр/с. 0,8х150кс. = 120гр/с Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 5 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2019 @Смърфа според мен не ти умира дебитомера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 5 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2019 Преди 14 часа, Иван Йорданов написа: Стойностите на 1,8т АЕБ на втора на прекъсвач трябва да 120гр/с. 0,8х150кс. = 120гр/с Точно толкова трябва да показва ако не е чипвана. Иначе може да ти смуче въздух покрай гофрирания маркуч и затова дебитомера да отчита по-малко на празен ход. Може да свалиш дебитомера и до го почистиш с MAF спрей за почистване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 5 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2019 On 9/3/2019 at 9:50 PM, s0ndata said: Искам да се оплача от моя дебитомер... 2.8 30в 193кс На 6к оборота на 3та отчита около 120 130 г/с. Не трябва ли да е поне 150 г/с. Чистих го с специален спрей и на ПХ от около 5 г/с падна ма 3.8, обаче на пълно натоварване е същото. Изпратено от моят COL-L29 с помощта на Tapatalk На друго 2,8 със същия проблем след смяна на дебитомер никаква разлика в показанията. Проблема обаче е че на повечето и реалния вървеж отговаря на стойностите на дебитомера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s0ndata Публикувано 5 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2019 (Редактирано) Значи конструктивен проблем на двигателя ли е това... Не може да засмуче колкото въздух му трябва. А какво са му го сложили тези 3 смукателни клапана като ще върви като 140-50кс кола. Усеща се че не върви колкото трябва.. Вярно автомат, куатро, газ ама и на бенз е същата Не съм пробвал да сложа друг дебитомер за теста ама викаш че и нов да сменя пак същото... Изпратено от моят COL-L29 с помощта на Tapatalk Редактирано 5 Септември 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 5 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2019 Виждал съм и нормални показания, но какво умира просто не знам. В повечето случаи явно не е дебитомера. Много 4,2ки също показват -80-100коня по дебитомер...и също вървят като за 250коня преко сили. Тъй че не знам изобщо какво може или трябва да се направи. Друг дебитомер за проба евентуално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване