a4kata_pz Публикувано 6 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2019 (Редактирано) Здравейте колеги. След монтиране на АГУ на Ауди S4 B7, със 6 степенния автомат, кутията започна да се държи малко по-странно когато закротя колата на която и да е скорост под 2400 оборота, колата през 10-15 секунди си връща предна предавка за по-малко от секунда и пак качва. Това се появи веднага след като я взех от газаджиите, преди това нямаше такова поведение. Ето едно видео за пример на 100км/ч на темпомат на равен път. https://streamable.com/0p4q3 Ако я карам със 130-140 по магистралата, няма ядове.Тогава е след 2500 оборота. Иначе колата е настроена добре на газ, не виждам разлика нито във вървеж, нито в разход. Няма прекъсвания.Това е единствената разлика, която виждам в поведението. Интересното е, че мръдна ли лоста надясно, да се включи типтроника, няма проблем.Държи си 6та. Но мине ли на директна, пак се появява това държание. Да не би колата да получава информация, че и бедна сместа и да се бърка компютъра. Някой да е срещал подобен проблем? Редактирано 6 Септември 2019 от a4kata_pz Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 9 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2019 На бензин как е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a4kata_pz Публикувано 9 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2019 (Редактирано) Същото го прави и на бензин. Това се появи след инсталацията на АГУ.Веднага след като я взех от сервиза. Редактирано 9 Септември 2019 от a4kata_pz Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2019 (Редактирано) Това може да се случи ако ГИ е вързан към OBD шината. Просто когато има проблем с компютъра на ГИ свързването му към OBD шината шашка всичко останало, което е свързано към нея. Закарай я да откачат ГИ от OBD шината (стига да е свързан към нея разбира се) и виж дали ще се оправи поведението на автомата. Какъв модел е ГИ? Редактирано 10 Септември 2019 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a4kata_pz Публикувано 9 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2019 Газовият инжекцион е Bardolini OBD MAX. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2019 Точно в OBD-то на ГИ е проблема - откачаш го и пробваш, почти на 100% съм сигурен, че проблема ще изчезне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 9 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2019 Аз с моят газов инжекцион със същата електроника Bardolini такива ядове брах ,че накрая ми писна и смених всичко . От старата система остана само бутилката и сондата ... Работеше супер в началото уж след монтажа за малко и после се почна . Газовия компютър почна да бърака бензиновия . Като я запаля студена почва да работи неравномерно ,после и на загрял двигател почна да тресе и на бензин и на газ . След рестарт ,откачане на акумулатора се оправя до следващия път незнайно кога и тъй . Изпарителите ми бяха Гама 01 а инжекторите ,рейките Риал 2 омови мисля. Пълна трагедия. Не те критикувам за избора на газов инжекцион ,а просто споделям какво се получи при мен с избора на неподходяща конфигурация и некомпетентни ,,майстори"... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a4kata_pz Публикувано 9 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2019 Ясно. После ще ходя до сервиза, където ми слагаха газовата. Дано да оправят нещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a4kata_pz Публикувано 10 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 10 Септември 2019 Добро утро. Колегата crash77 беше прав.Спряхме активното OBD на ГИ и нещата се оправиха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 11 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2019 (Редактирано) На 10.09.2019 г. at 7:29, a4kata_pz написа: Добро утро. Колегата crash77 беше прав.Спряхме активното OBD на ГИ и нещата се оправиха. Само дето нищо не се е оправило колега, замазали сте проблема и сте отрязали един от основните плюсове на съвременните ГИ. Като цяло си избрал тотално неподходяща газова, вероятно с тотално неподходящи за твоя автомобил компоненти и съм убеден, че това няма да е нито първата нито последната драма. Редактирано 11 Септември 2019 от cvetan83 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
(System.in) Публикувано 11 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2019 Аз имах подобни аноналии на две коли с романо. Клъц на обд и няма проблем. Може и да са били несъвместими, но причината не беше в колите. В тази връзка не разбирам за какво замазване на проблем говориш... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 12 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2019 Чрез OBD адаптацията, която променя или прави корекции въз основа на информацията, събрана от OBD комуникация с бензиновия компютър.Корекции на сместа може да се изчисляват въз основа на краткосрочни тримове STFT или дългосрочни и краткосрочни тримове LTFT. STFT . В този ред на мисли след като кастрираш тази връзка газовият компютър си работи с неговите си настройки които си му задал първоначално без да се влияе от бензиновия . Но по първия начин според мен е по правилно и по икономично . За това на пазара се предлагат най различни компоненти за газови уредби ,които трябва правилно да се подберат от компетентен чевек ,за да няма в бъдеще неочаквани проблеми . Проба грешка и клъц орязване, както при теб и колегата с проблема пуснал темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване