a4kata_pz

Странно поведение на кутията след монтиране на газ S4

Recommended Posts

Здравейте колеги.
След монтиране на АГУ на Ауди S4 B7, със 6 степенния автомат, кутията започна да се държи малко по-странно когато закротя колата на която и да е скорост под 2400 оборота, колата през 10-15 секунди си връща предна предавка за по-малко от секунда и пак качва.

Това се появи веднага след като я взех от газаджиите, преди това нямаше такова поведение. 
Ето едно видео за пример на 100км/ч на темпомат на равен път. 

https://streamable.com/0p4q3

 

Ако я карам със 130-140 по магистралата, няма ядове.Тогава е след 2500 оборота.

Иначе колата е настроена добре на газ, не виждам разлика нито във вървеж, нито в разход. Няма прекъсвания.Това е единствената разлика, която виждам в поведението.

Интересното е, че мръдна ли лоста надясно, да се включи типтроника, няма проблем.Държи си 6та. Но мине ли на директна, пак се появява това държание. Да не би колата да получава информация, че и бедна сместа и да се бърка компютъра.

Някой да е срещал подобен проблем?
 

Edited by a4kata_pz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Същото го прави и на бензин. Това се появи след инсталацията на АГУ.Веднага след като я взех от сервиза.

 
 
Edited by a4kata_pz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това може да се случи ако ГИ е вързан към OBD шината. Просто когато има проблем с компютъра на ГИ свързването му към OBD шината шашка всичко останало, което е свързано към нея. Закарай я да откачат ГИ от OBD шината (стига да е свързан към нея разбира се) и виж дали ще се оправи поведението на автомата. Какъв модел е ГИ?

Edited by VBI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Точно в OBD-то на ГИ е проблема - откачаш го и пробваш, почти на 100% съм сигурен, че проблема ще изчезне.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз с моят газов инжекцион със същата електроника Bardolini такива ядове брах ,че накрая ми писна и смених всичко . От старата система остана само бутилката и сондата ... Работеше супер в началото уж след монтажа за малко и после се почна . Газовия компютър почна да бърака бензиновия . Като я запаля студена почва да работи неравномерно ,после и на загрял двигател почна да тресе и на бензин и на газ . След рестарт ,откачане на акумулатора се оправя до следващия път незнайно кога и тъй . Изпарителите ми бяха Гама 01 а инжекторите ,рейките Риал  2 омови мисля. Пълна трагедия. Не те критикувам за избора на газов инжекцион ,а просто споделям какво се получи при мен с избора на неподходяща конфигурация и некомпетентни ,,майстори"...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ясно. После ще ходя до сервиза, където ми слагаха газовата. Дано да оправят нещата.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Добро утро. 
Колегата crash77 беше прав.Спряхме активното OBD на ГИ и нещата се оправиха.

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 10.09.2019 г. at 7:29, a4kata_pz написа:

Добро утро. 
Колегата crash77 беше прав.Спряхме активното OBD на ГИ и нещата се оправиха.

Само дето нищо не се е оправило колега, замазали сте проблема и сте отрязали един от основните плюсове на съвременните ГИ. Като цяло си избрал тотално неподходяща газова, вероятно с тотално неподходящи за твоя автомобил компоненти и съм убеден, че това няма да е нито първата нито последната драма. 

Edited by cvetan83

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз имах подобни аноналии на две коли с романо. Клъц на обд и няма проблем. Може и да са били несъвместими, но причината не беше в колите. В тази връзка не разбирам за какво замазване на проблем говориш...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Чрез OBD адаптацията, която променя или прави корекции въз основа на информацията, събрана от OBD  комуникация с бензиновия компютър.Корекции на сместа може да се изчисляват въз основа на краткосрочни тримове STFT или дългосрочни и краткосрочни тримове LTFT. STFT . В този ред на мисли след като кастрираш тази връзка газовият компютър си работи с неговите си настройки които си му задал първоначално без да се влияе от бензиновия . Но по първия начин според мен е по правилно и по икономично  . За това на пазара се предлагат най различни компоненти за газови уредби ,които трябва правилно да се подберат от компетентен чевек ,за да няма в бъдеще неочаквани  проблеми . Проба грешка и клъц орязване, както при теб и колегата с проблема пуснал темата.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.