Jump to content

След каране на резерва прекъсва и спира


Вито

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Карам А4/2.5 ТДИ/Б6/Авант/186 к.с./Куатро с двигател V6. Колата е 2002 г.

Случи ми се момент да карам на резерва. До момента не съм го допускал. Винаги съм сипвал до горе нафта на половин или четвърт резервоар. Слагам Бардал 100 гр. лятото и 200 гр. зимата през последните две години. 
След като карах на резерва, колата започна да губи мощност на ниски обороти на втора и трета скорост, да забива и насича предницата, както и да спира. Имах случаи в които не запали от първия път. Трудно запалва след втори и трети път.
Колата стоя на паркинга два или три месеца, поради този проблем.

Това, което направих до момента е:

1. Смених горивен филтър.
Подобри се, много рядко се проявяваше проблема, след което отново зачести
2. Направих диагностика в Юнитрейд.
Дюзите са в отлична норма 0,1 при допустими граници -1,5/+1,5

Появи се грешка, която е излизала за ГНП.
При тест драйв от мен и специалиста колата беше в отлична форма и нямаше никаква проблеми.
Обясниха ми, че трябва да сложа двутактово масло 10 гр./1 л. (600 гр. за моя пълен резервоар),  бардал и да напълня до горе резервоара. Да я карам до дупка, като самолет и само на високи обороти. Да не я държа на паркинга, а само да я карам.

Изпълних всичко. Настъпвах я до дупка. Никакви проблеми. Но отново на ниски обороти при втора и трета, започна да се проявява този проблем.

В момента колата не мога да я запаля на паркинга вече трети ден.

Моля за съдействие и вашите съвети.

Благодаря предварително,
Виктор 


 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Не. Прие се като вид съобщение, което го е дало след появата на проблема.
За предприемане на необходимо действие системата дава: Смяна на помпа.

Интересно и за късмет, когато направих ме тест драйв колата не даде никакви проблеми.

Искам да я карам на възможно максимална скорост и обороти за да се прочисти парафина, който се е набутал по време на резервата.
Ако не запаля отново би ли ми дал контакт и човек, който би могъл да тества помпата на стенд и каже състоянието и.

Колата ми е на сърце и не искам да я продавам. Много съм доволен през цялото време от нея, откакто я закупих. Карам я пет години.


 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не. Беше на половина. След като приключих теста и диагностиката, сипах двутактово масло 600 гр. , Бардал 200 гр. и напълних догоре резервоара.

 

Колега, токущо запалих. :)

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В рамките на 3К и 6К оборота на място и с пълна газ, колата е Слънце. Като сваля до 2К рязко спада сама до 800 оборота. Държи 800 оборота и не гасне. Само тресе цялата кола. След което не мога да вдигна с 1 оборот нагоре, като педала на газта го сложа до долу.

Свети и мига индикацията на таблото " Проблем със свещи".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих във форума, че този проблем го има още един колега (По време на каране насича и бие предницата, губи рязко обороти и гасне).
Сменял е много части, но проблема си е останал.

В БОШ ми казаха, ако проблема е относно ГНП:

Софтуер: 500 лв
Електроника: 500 лв.
Доколкото проучих от източник електрониката е един капсолован управляващ 4 транзисторен блок.
Помпа ремонт (зависи от ремонта): 300 лв -> 500 лв. -> 1000 лв. и нагоре

Преди седмица са направили ремонт на помпа на Пасат за 300 лв.

Аз незнам къде е проблем, може и да се укаже, че е само някакво маркуче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега провери си възвратният клапан за горивото. 057127247J

Аз имах подобен проблем, набиваше някаква грешка ГНП-то също както при теб но се оказа този клапан.

Дърпаше въздух и гаснеше на ниски обороти.

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А MAF-а и MAP-а как са?

 

Аз имах подобен проблем с почти невъзможно запалване, но ако запаля по нанадолнище, колата вървеше здраво. Налях от тубаойл и според мен имаше бензин в това нещо, което налях.

Редактирано от ads
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите колеги.
Ще ги последвам.

@ ads : Давам последователност отзад напред във времето.
Наливам в : Круиз, Ромпетрол (От румънски собственици сега за казахтански) , Газпром, ЕКО, ОМВ
Доколкото разбрах няма проблем с нафтаджиите. А и каквото да си говорим българската нафта не най-добрата стока.
Слагал съм европейска и колата лети като чисто нова. Стрелката на горивото в продължение на дълго време и газ до дупка стои след линията за максимума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...