Jump to content

Бял пушек при студено палене 1.9 тди AUDI A3 1999г. AHF


mitaka2610

Recommended Posts

Здравейте,преди няколко ден махнах катализатора,и при студен старт започва да пуши бяло-сиво и след 1,2 мин спира.Забелязах че винаги трудно пали първия път и ми гори масло.Четох по други форуми и вариантите са доста като турбо,дюза,запалителна свещ,гумички на клапаните и т.н. МОЛЯ ЗА ПОМОЩ!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трупаш мнения булке палава :)

като се махнах катализаторът и дпф-а и се вижда състоянието на колата и много пъти започва да пуши като автобус чавдар

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен са пикаещи дюзи. То се разбира и по мириса, дали е на масло или дизел и се фокусираш върху вариантите. Отиваш в сервиз да я видят и да ти кажат. Може да я паркираш там от вечерта на сервиза и на сутринта да я запалиш пред тях.

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

просто питам, че нещо ми е влязло под кожата 1.9 ама много модели и немога да се ориентирам още

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Виж дали колата подгрява при тия температури не би трябвало. Ако се включва подгряване сменяй

температурен датчик. 

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бял пушек при студен старт, както и голям "харч" на моторно масло, обикновено означават твърде износен двигател и са предизвестие за основен ремонт. А когато става въпрос за една двайсетгодишна кола, това си е почти сигурно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един тест за гарнитура, който струва много малка сума на фона на ремонта ще подскаже много.

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се тества гарнитура? Да не се прецака нещо от тоя тест.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Булке, на капачката на разширителния съд се маха и засмукват парите с една стъкленица, в която има химия. Тази химия реагира с парите и ако има изгорели газове в антифриза пожълтява.

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно, катализатора дали има нещо общо, в смисъл да не е помогнал нещо за да изгори гарнитурата, ако въобще в изгоряла.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автора на темата на първо време да отиде на диагностика и да му проверят центровката, а може и помпата да е за регулиране. На колко километра е колата? Може и една компресия да се премери. Харчи ли масло?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...