Trimontcium Публикувано 3 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2019 (Редактирано) Здравейте колеги, Отскоро имам Д2-ка 4.2 40V 5.99 ФЛ, когато включа автопилота на 90км/ч или карам поддържайки близо до 90км/ч, забелязвам гадните флуктуации на оборотите. +100 до 200 оборота и обратно. На диагностика торка стои в "реглаж", не е ''отворен''. Вдигна ли 110км/ч съединителят заключва торка - отива в ''затворено'' състояние и всичко се оправя в оборотите. Проблемът е, че не искам да карам със 110-120 междуградско. Ако върна на 4-та в типтроник, мога да "заключа" торка на 90 км/ч, но респективно оборотите са по-високи. Маслото е сменено в кутията. Търся човек, който разбира или е минал от там за съвет. Изчел съм много теми, но не намерих никакъв отговор, стигнах до там, че дори софтуера на компютъра (картите, я двумерни, я тримерни), могат да не дават на торка да се заключи преди някакъв праг на обороти и т.н. Нямам представа дали кутията не е сменяна с друга или дали торка е оригиналният на кутията. Благодаря, Стиви Редактирано 3 Октомври 2019 от VBI Грешка в заглавието. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FSH Публикувано 3 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2019 Това се получава и при други типтроници само в режим круиз и когато пътят има леко доловим наклон. Не зная как е при Д2 ките, но при А6 ците с такъв мотор е по същия начин, а агрегатите саизправни. Приех го за нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Trimontcium Публикувано 23 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2019 Решение има, и то беше смяна на температурни датчици на антифриза, както и на газовото. Торка заключва когато трябва и няма никакви флуктуации. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любо_87 Публикувано 11 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2020 И аз съм така. Мърдането на стрелката е леко, но аз го виждам. На 120км държи 2200об/мин. и не мърда, но под това леко го прави. Интересното е, че като я смачкам до дъно, с цел да превключи по-горна предавка на прекъсвач, след това заковава и на 90-100 примерно грам не мърда! След 5 мин пак си започва леко леко. Може ли да опишеш по-подробно колко и кои са тези датчици на антифриза? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Trimontcium Публикувано 24 Януари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2020 (Редактирано) Здравей, колега, Смениха ми всичките температурни датчици по охладителната система и се оправи проблема. Давам и някои стойности от ZF: По време на "control" фаза на TCC, приплъзването трябва да е между 20 и 120 оборота. Kогато TCC е заключен, показанията трябва да са между 0 и 20 оборота. ТCC - torque converter clutch И още нещо, газовият инжекцион може тотално да пре**е работата на кутията, особенно на хидрокуплунга. Възбраната за заключване на TCC се явява дефакто предпазен механизъм против "stall" на двигателя. Под stall разбирай, все едно да караш кола ръчка с 25км/ч и да включиш 5-та скорост. Тук е момента да споделя, че спестих около 1300 лева за рециклиране на хидрото с малко четене. Оказва се, че хидрото ми е буквално ново. Поздрави! Редактирано 24 Януари 2020 от VBI Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 24 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2020 Полезно инфо , остава да кажеш кои точно т-датчици са ти сменени? Прави ли нещо по ГИ за да се избегне приплъзването? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любо_87 Публикувано 24 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2020 Радвам се, че 1300лв не са на вятъра. Аз направих 1100км почивка из БГ и препотвърждавам, че точно със 110км/ч заключва и грам не мърда. На 108км/ч не заключва и точно с около 50-100 макс оборота играе оборотомерът. Преди това смених маслото (не е ясно дали е сменяно някога преди мен, 287 000км), като даже съм бил с 3 литра по-малко.....та имаше малко подобрение, но това незаключване под 110км/ч си остана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BobiSofia Публикувано 12 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2020 На 24.01.2020 г. at 16:18, VBI написа: Полезно инфо , остава да кажеш кои точно т-датчици са ти сменени? Прави ли нещо по ГИ за да се избегне приплъзването? Така и не ги спомена,но предполагам ,че това който е под дросела наметката тръби този на радиатора . То дрги май няма този мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване