niksan_98 Публикувано 15 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2019 Здравейте колеги.Взех си ваг-ком наскоро и се уча още.Моля знаещите да ми кажат тези стойности наред ли са.Тъй като имам съмнения в центровката на помпата.Колата пуши на празен ход,като настъпвам смърди на нафта(което може би е от меката връзка тъй като е накъсана),не върви винаги,като потеглям от първа тресе, понякога се форсира сама при палене и не върви и мига подгряването.Но не се е случвало скоро.Чисто нов n75 си има,чистил съм смукателния колектор,но си беше завидно чист.Егр-а е затапен само вакуума му.Турбото не мога да го извадя да го изчистя,тъй като гайките не мърдат,оядени са.Гледах как се движи геометрията и ми направи впечатление ,че като се движи нагоре ,спира за малко и после продължава.Залепя все едно.И ми набива едни грешки. 17978 (P1570) Intake manifold pressure sensor g71 Беше ми дало по едно врвме и механична повреда в клапата за меко гасене. Отварях компа да видя мап сензора,няма цапано,маркуча видимо не беше повреден и не съм го сменял. Колата 2016 е ходила за реглаж на ГНП.Графика не мога да ви покжа,тъй като на изгасен двигател показва нещо и ми казва да запаля.След това всичко изчезва,все едно е извън графиката. СНИМКИ: https://photos.app.goo.gl/LyR7XNFJUa45GmXEA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 18 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2019 (Редактирано) В закъснение е направи я към 3 на загрял мотор без консуматори. При теб на една от снимките е 67. Cold valve Най добре с графика малко под зелената линия. Редактирано 18 Октомври 2019 от bobitur Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niksan_98 Публикувано 19 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2019 Благодаря за отделеното време колега.Но се нуждая от малко повече упътване.Където вилате на 3 да я направя за кой канал иде реч.Налага ли се да пипам и плочката на помпата.Иначе ето я графиката къде викам,че не ми показва нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 19 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2019 Показва, точка между 130-140, много е в закъснение. Плочката е за друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niksan_98 Публикувано 19 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2019 Ще съм адски благодарен някой,ако ме упъти как да променя стойностите(стъпките във ваг-ком),кое да променя и каква роля играе за да си го разбера.Бутам на своя отговорност. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 20 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2019 (Редактирано) Разхлабваш трите болта на помпата единия е от към ангренажен ремък. На канал 000 даваш бейсик сетинг и после долу вдясно тди тайминг се показва графиката гледаш да е между зелената и синята линия. Помпата се мести към двигателя или обратното, зависи към кое се стремиш. Ако не може да е докараш да видиш линията преместваш един зъб на ремъка напред или назад и ще е видиш линията. Канал 004 в 4 колона е колд Валве там трябва да е към 3. Редактирано 20 Октомври 2019 от bobitur Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niksan_98 Публикувано 20 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2019 Нужно ли е колата да е загрята. Значи на загасен мотор разхлабвам болтовете,лекичко местя помпата с мешиметър да речем.Притягам и паля да видя графиката.Така ли? И ако не ми хареса пак същото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 20 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2019 На загрял мотор без консуматори се гледа тайминга. Само е буташ помпата към мотора по спомен, да не те подведат може и да е обратното. Стягаш болтове към помпата и гледаш пак тайминг. Може при стягане да мръдне малко. Като го нагласиш гасиш и стягаш болта към ангренажен ремък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niksan_98 Публикувано 20 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2019 (Редактирано) Прочетох и аз в една тема на колега че се стяга преди гасене,че можело да се размести.Значи за тези болтове става въпрос предполагам.Да попитам само какво ще рече без консуматори. Мене ме касаят само трите болта на зъбното колело. Редактирано 20 Октомври 2019 от niksan_98 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 20 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2019 Без фарове, климатика, консумация на енергия. Ти може без да гасиш да стегнеш само двата болта. Третия е от към ангренажен ремък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niksan_98 Публикувано 20 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2019 Така.Аз трябва да пипам тук: Обаче е доста неудобно мястото. И гайките не са на отворите на зъбното колело.Нали не е нужно да се сваля бронята? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 20 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2019 Само едната е на отвора на зъбното колело. Другите трябва да са от към помпата. При мен мотора е напречно на движението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niksan_98 Публикувано 20 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2019 Как ще да стане тогава разхлабването на гайките на колелото?Щото едната леко може би се показва,но няма чиста магистрала до нея Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 20 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2019 (Редактирано) Явно не разбираш. Как да ти го обясня, че се разхлабва от към ангренажа само 1 път. И нямаш повече работа там. Другото е от към двигателя. НА една от снимките си ги оградил с жълто без помпата, огледай и ще се ориентираш. Само най долния болт е от към ангренажен ремък. Редактирано 20 Октомври 2019 от bobitur Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niksan_98 Публикувано 20 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2019 Разбрах ви аз.Явно аз не се изразих правилно.Нищо,смятам,че ще се справя,ако има въпроси ще питам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 20 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2019 (Редактирано) https://www.youtube.com/watch?v=gZWWjPhtl-c Виж това дали ще е полезно? Редактирано 20 Октомври 2019 от Бат Сашо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niksan_98 Публикувано 21 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2019 Всъщност е добър материал.Мерси.Но ще съм зает известно време и като се освободя сигурно ще е застудяло.Но ще видим как ще стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 21 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2019 Имай предвид, че при това въртене на помпата тръбичките застават под напрежение и не е лошо да ги разхлабиш при помпата и пак стегнеш, че да няма тема "чупи ми тръбичката". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване