Jump to content

A4 b5 afn центровка на помпа


niksan_98

Recommended Posts

Здравейте колеги.Взех си ваг-ком наскоро и се уча още.Моля знаещите да ми кажат тези стойности наред ли са.Тъй като имам съмнения в центровката на помпата.Колата пуши на празен ход,като настъпвам смърди на нафта(което може би е от меката връзка тъй като е накъсана),не върви винаги,като потеглям от първа тресе, понякога се форсира сама при палене и не върви и мига подгряването.Но не се е случвало скоро.Чисто нов n75 си има,чистил съм смукателния колектор,но си беше завидно чист.Егр-а е затапен само вакуума му.Турбото не мога да го извадя да го изчистя,тъй като гайките не мърдат,оядени са.Гледах как се движи геометрията и ми направи впечатление ,че като се движи нагоре ,спира за малко и после продължава.Залепя все едно.И ми набива едни грешки.

17978 (P1570)

Intake manifold pressure sensor g71

Беше ми дало по едно врвме и механична повреда в клапата за меко гасене.

Отварях компа да видя мап сензора,няма цапано,маркуча видимо не беше повреден и не съм го сменял.

Колата 2016 е ходила за реглаж на ГНП.Графика не мога да ви покжа,тъй като на изгасен двигател показва нещо и ми казва да запаля.След това всичко изчезва,все едно е извън графиката.

 

СНИМКИ:

https://photos.app.goo.gl/LyR7XNFJUa45GmXEA

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В закъснение е направи я към 3 на загрял мотор без консуматори. При теб на една от снимките е 67. Cold valve

Най добре с графика малко под зелената линия.

Редактирано от bobitur
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отделеното време колега.Но се нуждая от малко повече упътване.Където вилате на 3 да я направя за кой канал иде реч.Налага ли се да пипам и плочката на помпата.Иначе ето я графиката къде викам,че не ми показва нищо.

IMAG5119.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще съм адски благодарен някой,ако ме упъти как да променя стойностите(стъпките във ваг-ком),кое да променя и каква роля играе за да си го разбера.Бутам на своя отговорност.

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхлабваш трите болта на помпата единия е от към ангренажен ремък. На канал 000 даваш бейсик сетинг и после долу вдясно тди тайминг се показва графиката гледаш да е между зелената и синята линия.

 Помпата се мести към двигателя или обратното, зависи към кое се стремиш.

 Ако не може да е докараш да видиш линията преместваш един зъб на ремъка напред или назад и ще е видиш линията.

 Канал 004 в 4 колона е колд Валве там трябва да е към 3.

Редактирано от bobitur
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нужно ли е колата да е загрята.

Значи на загасен мотор разхлабвам болтовете,лекичко местя помпата с мешиметър да речем.Притягам и паля да видя графиката.Така ли? И ако не ми хареса пак същото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На загрял мотор без консуматори се гледа тайминга.

 Само е буташ помпата към мотора по спомен, да не те подведат може и да е обратното. Стягаш болтове към помпата и гледаш пак тайминг. Може при стягане да мръдне малко. Като го нагласиш гасиш и стягаш болта към ангренажен ремък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочетох и аз в една тема на колега че се стяга преди гасене,че можело да се размести.Значи за тези болтове става въпрос предполагам.Да попитам само какво ще рече без консуматори.

Мене ме касаят само трите болта на зъбното колело.

bolts.thumb.jpg.9cfcfba0ed933bb7a1b68fe66eb04fcc.jpg

bolts2.jpg.968f7447b35dc643705543fab7e409c1.jpg

bolts3.jpg.fbf8db6683e2bc7b8970e980f671456f.jpg

Редактирано от niksan_98
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Без фарове, климатика,  консумация на енергия.

 Ти може без да гасиш да стегнеш само двата болта. Третия е от към ангренажен ремък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така.Аз трябва да пипам тук:

Обаче е доста неудобно мястото.

И гайките не са на отворите на зъбното колело.Нали не е нужно да се сваля бронята?

15715604288167457632301267010331.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само едната е на отвора на зъбното колело. Другите трябва да са от към помпата. При мен мотора е напречно на движението. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ще да стане тогава разхлабването на гайките на колелото?Щото едната леко може би се показва,но няма чиста магистрала до нея

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно не разбираш. Как да ти го обясня, че се разхлабва от към ангренажа само 1 път. И нямаш повече работа там. Другото е от към двигателя. 

НА една от снимките си ги оградил с жълто без помпата, огледай и ще се ориентираш. Само най долния болт е от към ангренажен ремък. 

Редактирано от bobitur
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.youtube.com/watch?v=gZWWjPhtl-c

Виж това дали ще е полезно?

Редактирано от Бат Сашо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност е добър материал.Мерси.Но ще съм зает известно време и като се освободя сигурно ще е застудяло.Но ще видим как ще стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имай предвид, че при това въртене на помпата тръбичките застават под напрежение и не е лошо да ги разхлабиш при помпата и пак стегнеш, че да няма тема "чупи ми тръбичката".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...