Mamchur.tanya96

Автоматична скоростна кутия audi6 4f 2.7tdi

Recommended Posts

Здравейте колеги нова съм във форума.От скоро карам ауди а6 4ф 2.7 тди автомат 7 скорости. 2008г.

 

Предстой ми смяна на маслото на скоростна кутия препоръчайте ми какво  масло мога да сложа ако може и от къде да поръчам.

благодаря предварително!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Само да ти кажа колежке, не знам кой ти е помагал при избора на кола, но този 7 степенен автоматик е мултитроник на предно и не се слави с добра репутация като здравина.

Edited by mili 75

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 10 часа, Mamchur.tanya96 написа:

Здравейте колеги нова съм във форума.От скоро карам ауди а6 4ф 2.7 тди автомат 7 скорости. 2008г.

 

Предстой ми смяна на маслото на скоростна кутия препоръчайте ми какво  масло мога да сложа ако може и от къде да поръчам.

благодаря предварително!!!

 

За Мултитроник кутия на маслото задължително трябва да пише CVT и да е жълто на цвят. Аз слагам от това: цък!

 

За сервиза първо трябва да кажеш в кой град живееш.

 

Edited by CVT

Share this post


Link to post
Share on other sites

От враца съм но не е проблем да я закарам и във друг град на сервис

реших да пусна темата понеже във всеки сервис който я карам ми казват различно масло във някой дори ми казват няма такава кутия на ауди във други ми казват маслото не се сменя карай така и се обърках найстина 

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 6 часа, Mamchur.tanya96 написа:

 на сервис

 всеки сервис  найстина 

Нямам представа дали като мен гледате много тенис,но там се казва "сервис".Това,за което говорите.предполагам е "сервиз"

Иначе процедурата не е прекалено сложна и в доста сервизи могат да сменят маслото...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 6 часа, Mamchur.tanya96 написа:

От враца съм но не е проблем да я закарам и във друг град на сервис

реших да пусна темата понеже във всеки сервис който я карам ми казват различно масло във някой дори ми казват няма такава кутия на ауди във други ми казват маслото не се сменя карай така и се обърках найстина 

 

Ако казват това не ходи там - просто не са чували за Мултитроник и мислят че става дума за обикновен автоматик. Маслото на Мултитроника се сменя на всеки 60 хил. км.

 

Edited by CVT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Няма масло което да не се сменя или течност по автомобила всяко нещо си има живот след което губи качествата си на мазане и прочие.
Аз като взех моята ходих в 3 сервиза 1 от които представителството на Ауди за Бургас и ми казаха,че кутията не се обслужва но ZF са си го написали 10 години или 100хиляди.
Ти си с Мултитроник те се по кекави наистина там е хубаво до 60 хиляди и ново масло в кутията,че повечето проблеми с автомата са от не навременно обслужване и каране като джигит.
За масло търси мои съвет естествено или оригинално или ZF.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря.

За маслото ясно но не мога да открия филтър за 7 степената кутия само за 5 6 откривам във който и сайт да вляза ако може линк или сайт къде да търся

благодаря предварително.!!

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Филтъра на Мултитроника при по-старите модели не се сменя при смяна на маслото, само при ремонт и е доста скъп (над 600 лева). Моя Мултитроник го карам вече 13 години с оригиналния филтър. Иначе ако го търсиш по VIN ще го намериш. Мисля обаче че при по-новите модели има евтин и достъпен филтър който се сменя, ама твоя май не е от тях. Все пак е добре да се провери по VIN.

 

Преди 10 часа, CDYA написа:

За масло търси мои съвет естествено или оригинално или ZF.

 

ZF няма нищо общо с Мултитроника, бъркаш се с обикновен автоматик. Иначе няма нужда да се слага Ауди-щампованото масло, което е 3 пъти по-скъпо. Mоже да се сложи също Castrol Transmax Pro или RAVENOL CVT Fluid. Аз лично слагам само Febi на моя Мултитроник вече почти 7 години и съм много доволен.

 

Марка Плътност при 15°C Вискозитет при 40°C Цена
Febi 0.848 g/ml 34 mm²/s ~20 лв.
Castrol Transmax Pro 0.849 g/ml 34 mm²/s ~20 лв.
RAVENOL CVT Fluid 0.854 g/ml ??? ~20 лв.

 

Edited by CVT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Еми да слага колежката феби тогава, да й извадят спецификацията по рама на колата в някоя по-голяма вериги магазини за авточасти и така.

Share this post


Link to post
Share on other sites

много лоша слава се носи за тоя multitronik ,да не забравяме че все пак не е от първите такива всички ги плюете ама като ви качи някой на такава и казвате МНОГО ЯКО,СУПЕР ВОЗИ,НЕ СЕ УСЕЩА после боклук бил пък те другите са страшни ,аз съм с такъв Multitronik и за сега си ме радва максимално работи без никакъв проблем обслужвал съм го в Пловдив само масло за сега за около 500лв. на следваща смяна ще е и магнитният филтър който е около 800лв.

38195870_10210170176931229_8561752893504356352_n.jpg

Edited by jorokulishev
снимка

Share this post


Link to post
Share on other sites

Абсолютно си прав. Хейтъри. Вземи закачи и една каравана малко да подърпаш и после сподели впечатления пак.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Само дето не се препоръчва да се сменя с машина, а просто да се източва от пробката и после да се налива на принципа на скачените съдове. Даже и има специален кран с адаптер за тази цел: цък!

 

a4-18496.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, jorokulishev написа:

това е лимузина не е джип а даже и теглич няма ама друга тема

Твоята като няма, други имат. По-хубаво от типтроника в този модел няма, в следващия пак само 8-степенния типтроник става за нещо. Ауди са го отчели и новата А6 е пак типтроник. Айде като го купуваш на ново може да реализираш някаква икономия в цената, но на старо да вземеш мултитроник на предно пред типтроник куатро не виждам връзка със здравия разум.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, CVT написа:

Само дето не се препоръчва да се сменя с машина, а просто да се източва от пробката и после да се налива на принципа на скачените съдове. Даже и има специален кран с адаптер за тази цел: цък!

 

a4-18496.png

интересно незнаех надява се в сервиза да са знаели !!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Към автора на темата @Mamchur.tanya96: забравих да добавя по сервизите да използваш термина "вариаторна кутия", "вариатор", или "Мултитроник", защото както кажеш "автомат със 7 скорости" веднага води до мисълта че става дума за някакъв обикновен автоматик и от там произлиза голямото объркване. Мултитроника реално няма 7 скорости, а просто е програмиран да емулира 7 скорости, и то само когато си на S или на +/-.

 

Edited by CVT

Share this post


Link to post
Share on other sites

@CVT 

Ти в България ако вярваш,че ще намериш Кастрол оригинален и ще го сложиш в колата си и ще караш с него спокоен си страшен оптимист.
Усещам,че искаш да изпъкнеш като свински м*ди в рядка кал но не говоря изобщо че Мултитроника има нещо общо с ZF как стигна до това заключение не знам...но ти си специалиста.
Аз говоря за МАСЛО на марката ZF не,че ZF имат нещо общо с Multitronic ...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сега ако ни светнеш и кое е това масло на ZF което става за CVT кутии ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.