Jump to content

2.0 Тди стружки от помпата за високо налягане


Chanchev

Recommended Posts

Здравейте приятели, бях писал по нагоре в раздела, че имам проблем с дюзит, наскоро купих кола от Швейцария А5 2.0 тди 170кс 2011, уж с проблем в дюзите, днес пристигна в България и майстора ми веднага я погледна и се оказа, че има стружки от помпата за високо налягане. В Швейцария колата е палена веднъж със спрей защото нормално не иска да запали, работи добре, дюзите също работят добре. Днес поръчах помпа и рейл, майстора каза, че в последствие, ако дюзите са се предали ще ги заменим и тях. Въпроса ми е, след като нямат проблем с пиезото, могат ли да се рециклират или да се почистят ? резервоара задължително ли трябва да се промие ? За горивния филтър ми е ясно, че ще трябва да се смени и тръбите да се продухат.

Link to comment
Share on other sites

Питай Петарик дали може да ги направи.

Ще знае и какво друго е задължително да се смени или почисти.

 

За резервоара е добре със сигурност, но си мисля, че от него най-много да иде във филтъра, което не е толкова страшно.

Link to comment
Share on other sites

Чисти се резервоара, помпата в него също или нова. Дюзите се рециклират след проверка на стент, регулатора за горивото също или нов. Почти всичко се сменя или почиства, зависи колко и какви са стружките(алуминиеви или стоманени). 

Link to comment
Share on other sites

Стружките са много ситни, почти не се виждат, утре ще ги проверя с магнит, а за дюзите мисля да ги изпратя за проверка на стенд, ако могат да се рециклират ще е супер.

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, onas said:

Чисти се резервоара, помпата в него също или нова. Дюзите се рециклират след проверка на стент, регулатора за горивото също или нов. Почти всичко се сменя или почиства, зависи колко и какви са стружките(алуминиеви или стоманени). 

Алуминиеви трябва да са, чугунените помпи не пускат стружки.

Link to comment
Share on other sites

 Пускат пускат,задират валовете които са стоманени.Това са стари митове,то и помпите на 2.0 не пускат изобщо стружки по мнение на много хора АМА.Поне така знам аз,не искам да споря.

Link to comment
Share on other sites

Най-накрая стана, не се мина без дюзи, сменени бяха и 4те, помпата за високо, регулатора за налягането, рейла и тръбичките.

Link to comment
Share on other sites

Браво колега, дано са проверили и изчистили навсякъде. По принцип се "лепят" стружки по помпата в резервоара. 

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!
Link to comment
Share on other sites

Много е относително колега,колко дюзи са за ремонт или смяна.Регулатор гориво,помпата ГНП ,другите помпи дали са смяна,клапани ,маркучи и всичко това дали ще е втора ръка.С една дума от 500 лв. до 5000 лв. може да е,поне аз такова наблюдение имам.

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!
Link to comment
Share on other sites

Ами аз вземах втора ръка ГНП, рейл, регулатор тръбички и 4 дюзи за 1500лв, майстора каза няма смисъл да се сменя помпата в резервоара. Да сменя 2 пъти  горивния филтър на 1000км. Цена за нови части оригинални е 6к плюс. Иначе съм купил рециклирана помпа от ибей.де, като се прибера от Швейцария ще я монтирам. Нова помпа оригинална е 3000лв. Гледах в Ауто кели , бош 1800. Дюзите бяха по 800лв, като върнеш старите, но щом са минали стружки през тях, не ги приемаши, значи цената ще скочи с още 100лв на дюза.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...