didkoo12 Публикувано 31 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2019 (Редактирано) Здравейте!Един приятел е пред дилемата ауди а4 1.8 125 б5 или а3 1.9 100к.с?От двете коя си е по- комфортна и бързичка?И най-важното по добрия и надежден двигател с по- евтиня поддръжка. Редактирано 31 Октомври 2019 от didkoo12 Липса на текст Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogogo79 Публикувано 1 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2019 По- комфортна е а4 1.8 125 б5 . По-бърза : на практика а3 1.9 100к.с ще е по- пъргава..,ако толкова се държи да развива и по висока скорост , може да му се сложи чип. При атмосферния бензин ,тая игра не върви. по добрия и надежден двигател - това е 1.9 100к.с. по- евтиня поддръжка -1.9 100к.с. според мен е поносим за подръжка , особено ако се сравни с няколко години по- съвременните дизели,че и с някои негови набори. Бензиновия ,даже и да е с по- евтина подръжка , никак не е от най- икономичните бензинови мотори за годините си .На б5 има и по- голяма вероятност ,да излизат ремонти по окачването. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didkoo12 Публикувано 1 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2019 (Редактирано) В autodata като проверихме фабрично а4 1.8 бие 1.9 и на ускорение и на макс скорост пък той не мисли да слага чип. Редактирано 1 Ноември 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogogo79 Публикувано 2 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2019 Aми , те там пишат каталожни данни , които не е сигурно ,че се достигат на практика.Признавам ,че не съм карал такова Ауди с тоя мотор ! Иначе на теория 125 коня са повече от 100 . Като цяло , не виждам много идея в това да се сравнява турбо дизел с атмосферен бензин.Още повече ,че теглото на автомобила с атмосферен бензин е по голямо. Бензина сигурно ще е динамичен във високите обороти , след като ги достигне...,но колко ще харчи ..)? Силата на ВАГ моторите от тези години(а и след тези) е в дизела. Ако се търси атмосферен бензин от тези години , по- добре нещо Японско..ще харчи по- малко бензин и ще гори по- малко масло от ВАГ-а..)) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 2 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2019 Тая глупост за по-лекия дизел не я пиши никъде повече.Sent from my Pixel 3a using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 2 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2019 16 hours ago, gogogo79 said: Иначе на теория 125 коня са повече от 100 Само на теория ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 3 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2019 На 2.11.2019 г. at 2:51, gogogo79 написа: Aми , те там пишат каталожни данни , които не е сигурно ,че се достигат на практика.Признавам ,че не съм карал такова Ауди с тоя мотор ! Иначе на теория 125 коня са повече от 100 . Като цяло , не виждам много идея в това да се сравнява турбо дизел с атмосферен бензин.Още повече ,че теглото на автомобила с атмосферен бензин е по голямо. Бензина сигурно ще е динамичен във високите обороти , след като ги достигне...,но колко ще харчи ..)? Силата на ВАГ моторите от тези години(а и след тези) е в дизела. Ако се търси атмосферен бензин от тези години , по- добре нещо Японско..ще харчи по- малко бензин и ще гори по- малко масло от ВАГ-а..)) Само тъпотии виждам тука. 1.8и масло НЕ гори. И винаги атмосферния бензин е по лек от дизелов двигател със същия брой цилиндри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogogo79 Публикувано 5 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2019 Аз имах предвид , че теглото на А4 е по- високо от теглото на а3. Инфо от ауто дата 1285 срещи 1185 кг. Все пак , конете на двигателя не са единствения показател , колко динамично ще е мпс-то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didkoo12 Публикувано 5 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2019 (Редактирано) A4 тежи 1220 с 30 кг повече Редактирано 5 Ноември 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 5 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2019 Айде разгледай колко тежат само моторите и стига писахте глупости. Много ясно, че А4 ще тежи повече от А3. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 5 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2019 On 11/1/2019 at 8:48 AM, didkoo12 said: В autodata като проверихме фабрично а4 1.8 бие 1.9 и на ускорение и на макс скорост пък той не мисли да слага чип. Не мисли да слага чип, а го интересува, че бензина върви повече на 6000-6500 оборота? Нищо комфортно няма в Голф с напречен дизелов мотор, на който турбината е под таблото. Но и няма нищо по-евтино, здраво, вървящо и ликвидно от такава кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване