Jump to content

A4 1.8 125к.с Б5 или А3 1.9 тди 100к.с


Recommended Posts

Здравейте!Един приятел е пред дилемата ауди а4 1.8 125 б5 или а3 1.9 100к.с?От двете коя си е по- комфортна и бързичка?И най-важното по добрия и надежден двигател с по- евтиня поддръжка.

Редактирано от didkoo12
Липса на текст
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По- комфортна е а4 1.8 125 б5 .

По-бърза : на практика а3 1.9 100к.с ще е по- пъргава..,ако толкова се държи да развива и по висока скорост , може да му се сложи чип. При атмосферния бензин ,тая игра не върви.

по добрия и надежден двигател - това е 1.9 100к.с.

по- евтиня поддръжка -1.9 100к.с. според мен е поносим за подръжка , особено ако се сравни с няколко години по- съвременните дизели,че и с някои негови набори.

Бензиновия ,даже и да е с по- евтина подръжка , никак не е от най- икономичните бензинови мотори за годините си .На б5 има и по- голяма вероятност ,да излизат ремонти по окачването.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В autodata като проверихме фабрично а4 1.8 бие 1.9 и на ускорение и на макс скорост пък той не мисли да слага чип.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aми , те там пишат каталожни данни , които не е сигурно ,че се достигат на практика.Признавам ,че не съм карал такова Ауди с тоя мотор ! Иначе на теория 125 коня са повече от 100 . Като цяло , не виждам много идея в това да се сравнява турбо дизел с атмосферен бензин.Още повече ,че теглото на автомобила с атмосферен бензин е по голямо. Бензина сигурно ще е динамичен във високите обороти , след като ги достигне...,но колко ще харчи ..)? Силата на ВАГ моторите от тези години(а и след тези) е в дизела. Ако се търси атмосферен бензин от тези години , по- добре нещо Японско..ще харчи по- малко бензин и ще гори по- малко масло от ВАГ-а..))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2.11.2019 г. at 2:51, gogogo79 написа:

Aми , те там пишат каталожни данни , които не е сигурно ,че се достигат на практика.Признавам ,че не съм карал такова Ауди с тоя мотор ! Иначе на теория 125 коня са повече от 100 . Като цяло , не виждам много идея в това да се сравнява турбо дизел с атмосферен бензин.Още повече ,че теглото на автомобила с атмосферен бензин е по голямо. Бензина сигурно ще е динамичен във високите обороти , след като ги достигне...,но колко ще харчи ..)? Силата на ВАГ моторите от тези години(а и след тези) е в дизела. Ако се търси атмосферен бензин от тези години , по- добре нещо Японско..ще харчи по- малко бензин и ще гори по- малко масло от ВАГ-а..))

 

Само тъпотии виждам тука. 

1.8и масло НЕ гори. 

И винаги атмосферния бензин е по лек от дизелов двигател със същия брой цилиндри. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах предвид , че теглото на А4 е по- високо от теглото на а3. Инфо от ауто дата 1285 срещи 1185 кг. Все пак , конете на двигателя не са единствения показател , колко динамично ще е мпс-то.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде разгледай колко тежат само моторите и стига писахте глупости. Много ясно, че А4 ще тежи повече от А3. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 11/1/2019 at 8:48 AM, didkoo12 said:

В autodata като проверихме фабрично а4 1.8 бие 1.9 и на ускорение и на макс скорост пък той не мисли да слага чип.

Не мисли да слага чип, а го интересува, че бензина върви повече на 6000-6500 оборота?

 

Нищо комфортно няма в Голф с напречен дизелов мотор, на който турбината е под таблото.

Но и няма нищо по-евтино, здраво, вървящо и ликвидно от такава кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...