Jump to content

Типтроник или мултитроник


Recommended Posts

Здравейте,реших да си купя Ауди А6,2.7 тди 2007 г. с предно предаване.Видях ,че е мултитроник.От нета разбрах ,че е безстепенен автомат.Но продавача ми каза че тази кола била със 7 степенен автомат.Кои кутии са по здрави,типтр. или мултитр.Много се умотах.Ако може и насоки дали да е 3.0. с типтроник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4х4 с мултитроник няма. Иначе да мултитроника е със 7 степени, но си остава претенциозна кутия със скъпи ремонти.

Тоя шлеп на предно ... ама щом те влече вземай. За можене всичко може, но в крайна сметка този който вади парите решава.

Какъв ти е бюджета ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е причината да се спреш на ауди, че и на предно, че и с мултитрошляк, че и с мотор, който е също толкова скъп за поддръжка като 3.0тди, но не върви толкова.

Аудито си е скъпо за поддръжка, особено тия мотори дето си си ги харесал  даже си харесал по-куция. И да го избереш е заради хубавото 4х4. а ти се нахакваш с мултитрошляк на предно.

За скоростите си чел, сега остава да прочетеш за дюзите, за трурбината,  за дпф, за нафта в маслото, за веригите, за ремонт на автомат, моторчета на ръчна и да си решиш дали си струва.

 

 

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав е, досега карах няколко аудита, естествено по-старите модели, Еми не съм имал толкова проблеми, колкото с това. Вярно, машината е много хубава, но ако я караш в гаранционния период след закупуване от магазина.

Ние се опитваме да поддържаме и съживяваме коли, които са тръгнали към скрапа,естествено си плащаме солидна сума пари за обслужването.

Сега плюсовете:

Куатрото е много голям помощник зимата, няма място от където да съм искал да мина и да не съм успял. Спокойно си влизам в преспи те да пропусна кола или камион на тесен път и си излизам все едно тръгвам на асвалт, колата е тежка, стабилна, направена е за А2 магистралата, колкото по бързо я караш, толкова по добре се чувства и ти спестява редица главоболия с екологиите после. Интериора е хубав, безшумна е и при висока скорост, ако е и с широки гуми е залепена за асвалта. Сигурна кола е, автомата иска редовно обслужване, според мен само с оригинални консумативи, за да няма после нов раздел за типтроник. Двигателя също е много мощен, няма дупки в оборотите, наема когато и да го смачка, абе решаваш, че изпреварва и го правиш, без да се оглеждаш много много, защото колата се изстрелва на пълна газ. Не гори масло, поне моята кола не гори. Както писах по нагоре обслужването и е скъпо и прищевките от страна на всичките електронни модули могат да те накарат да я засилил към дякое дере, но се свиква.

Както казва шефа ми: Като си решил да се къпеш, ще се съблечеш!

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъпо е да връщаш километража на собствената си кола, не си ли го разбрал още.:D

П.П. тука съм с гащеризончето.:lol:

ribari_ribi_ribolov_zabavni_animirani_ma

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...