Gangbango

Members
  • Content Count

    699
  • Joined

  • Last visited

About Gangbango

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Audi A6 3.0TDI

Персонална информация

  • Location
    София

Recent Profile Visitors

1,189 profile views
  1. Аз навсякъде пробутвам теорията с вътрешните кормилни накрайници. Пробвай ги да видим.
  2. Вътрешни накрайници към рейката.
  3. Ако ще и като спам да се води, ама.............50 бона за кола на 300 000км ?!?!?!? Тя тепърва ще започва с чалъмите и фасоните.
  4. Хммм, и ОвивО е със спрени вихрови и егр и той регенерира на такива космически километри, че даже градско. Освен да ходя да ги спирам и да видим дали ще има такъв ефект и при мен. Иначе маслото ми на 4000км, но с регенерации през 100-200км.....дали вече не е на чорба
  5. Да де, то е така и при мен. Даже като прави пасивна регенерация, отзад на кюнците може бебе да си спи. Аз за 50 000км от както я имам колата съм виждал само 2 пъти активна регенерация.
  6. Цика, как стигна до рециклиране на дюзите? Как установихте състоянието им? Моя ДПФ прави чести регенерации в последно време, но не съм сигурен, че проблема е в него. Много изведнъж промени поведението си. От 400км интервал между реген (само градски) , мина изведнъж на 100км интервал. Принципно по същото време като зачестиха регенерациите започна и мотора да звучи по-цъкотракащо от преди. Как да съм сигурен дали е в дюзите проблема?
  7. +1 за човека в Бистрица. Много точен, народен.
  8. Не ти ли се занимава да си ги направиш сам? Така или иначе, ако искаш прахово боядисване, апаратът трябва да е разглобен. Ако вече си го рециклирал и сглобил изцяло, най-добре да се боядиса със спрей. Мен много ме кефи да си боядисвам сам апаратите.
  9. Аз сложих Беру. 240лв за 6бр. За цена на труд не мога да помогна, защото покрай тях правихме и други неща.
  10. nearest service station near me Това беше направил при мен мастора. Белязал си е дясното колело, а лявото го е зацепил с някакъв чур.
  11. Ааа, аз каквото и масло да съм сипвал винаги на 9500 приготвям новото и до макс 10 000 съм го сменил. За честите регенерации допускам, че може и нещо по дюзите да се случва. Все пак са на 280 000км и не мисля, че някога нещо им е правено.
  12. СПЕЦИФИКАЦИИ ACEA C3-12 API SN Отговаря на изискванията на: MB 229.51/229.52 VW 502.00/505.00/505.01 Dexos 2 BMW Longlife-04 Това е Xenum XPG 5w30.