Чукчук Публикувано 6 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2020 (Редактирано) Здравейте, отдавна не съм писал във форума и сега моля за съвет. Става дума за ГИ. Както си карам по магистралата аудито започна да прекъсва се едно работеше на три цилиндъра. Спря да надува на 1бар турбината и на бензин и на газ(с чип е надува до 0.8 0.9), започна да се тресе яко в по ниските обороти. Знаех че мембраните на изпарителя са ми за смяна, понеже течеше антифриз. Така и така трябваше да се сменят, викам си вкарва сурова газ затва прави тоя проблем. Смених ги днес и никаква промяна(най вероятно ще трябва и настройка на налягането). Реших да изключвам инжекторите един по един да видя дали няма запушен. Като извадя буксата на първия няма разлика в работата на мотора(продължава да тресе яко). Извадих му маркуча, та той хвърля само въздух иначе си цъка. От любопитство извадих маркучите на другите и всички духаха вместо да хвърлят газ. В същото време колата се води че е обърнала на газ. Как ви се струва това? Аз ли не съм в час или инжекторите нещо са скапани или по скоро не стига газ до тях(НО как работи ужж на газ през тва време). Нещо не съм наясно с нещата.. На бензин не тресе върви нормално с изключение на тва че турбината надува до 0.4.Колата е б6 1.8т 150 на. куатро 2002г. Инжекциона е фобос с изпарител r-due, инжектори баракуда. Много ще съм благодарен ако някой даде съвет къде може да е проблема, че чак другата седмица ще ходя при газаджия. При закачане на компютър излизат грешки p0304 cylinder 4 misfire detected и p0171 system too lean. Благодаря предварително Редактирано 6 Февруари 2020 от Чукчук Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitkofitnesa Публикувано 8 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2020 Правилно си се ориентирал към газаджия, най-добре да се локализира проблема и отстрани, също така да се прегледат всички засега работещи компоненти и да се направи профилактика и нова настройка за да се подготви автомобилът за дълга експлоатация че турбо автомобилите бързо могат да духнат при неизправна газова.Това е моят съвет освен ако нямаш познания, кабел и софтИзпратено от моят YAL-L21 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 8 Февруари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2020 Темата за ключ. Проблема: втвърдени мембрани на изпарителя, запушени с пясък инжектори, заминал температурен датчик. Решението: смяна на мембрани, смяна датчик, чистене на инжектори със спрей за почистване на спирачки и клечки за уши, настройка на налягането и нещата са топ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spama Публикувано 8 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2020 Пробвай да преместиш тая дюза на друг цилиндър да видиш какво става. Ако става само размени кабелите и маркучите със съседния цилиндър(за по-лесно) другия път. Ама я кажи как ги чисти с клечки тия дюзи. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 8 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2020 Да не съм лош пророк ама чистенето на ижекторите ще е временно решение.Изпратено от моя BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на MOBIKOM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 9 Февруари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2020 Преди 8 часа, Spama написа: Пробвай да преместиш тая дюза на друг цилиндър да видиш какво става. Ако става само размени кабелите и маркучите със съседния цилиндър(за по-лесно) другия път. Ама я кажи как ги чисти с клечки тия дюзи. Sent from my iPhone using Tapatalk Ами не ми дава да кача снимки, много са големи.. Отзад дюзата има отвор, една дупка в която има мрежичка, чиято цел е точно тая да пази самата дюза от запушване. Тоя отвор беше пълен с пясък, голям е колкото да влезе точно клечка за уши. Пръскам вътре, вкарвам и въртя и така.. Газаджията ми каза че най добре със шомпол ако имам, но нямах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 9 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2020 Сменяй филтрите на газта по-често...... Чак пясък имало - май никога не си сменял филтри? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spama Публикувано 9 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2020 Благодаря за разяснението колега. Самото буталце предполагам си честил със спрей. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 9 Февруари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2020 (Редактирано) Преди 4 часа, vladi написа: Сменяй филтрите на газта по-често...... Чак пясък имало - май никога не си сменял филтри? Там е проблема че редовно ги сменям.. Но газаджията ми каза че тоя ситен пясък нищо не го спира дори и двата филтъра.. Било типично за Лукойл и омв да имат пясък в газта. Няма спасение Преди 2 часа, Spama написа: Благодаря за разяснението колега. Самото буталце предполагам си честил със спрей. Sent from my iPhone using Tapatalk Ти нямаш достъп до буталцето. Предпазва го тая ситна мрежичка. Ако се разглоби целия инжектор ще се стигне до него, но няма смисъл след като мизерията стои отгоре на мрежата през която минава газта Редактирано 9 Февруари 2020 от Чукчук Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 9 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2020 Аз предимно на Лукойл сипвам, със същите дюзи карам, вече 130х.км и нямам драми. На всяка смяна на маслото сменям и филтри на газта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitkofitnesa Публикувано 9 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2020 А дали пускат еднакво газ една спрямо друга [emoji848]Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 9 Февруари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2020 преди 19 минути, mitkofitnesa написа: А дали пускат еднакво газ една спрямо друга Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk Вече пускат Преди 1 час, vladi написа: Аз предимно на Лукойл сипвам, със същите дюзи карам, вече 130х.км и нямам драми. На всяка смяна на маслото сменям и филтри на газта. Аз почти само там зареждам, сменям на 10000км филтри. 100000км съм минал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 9 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2020 Пръскаш със спрей и надуваш с компресор през изхода.Така се изчистват,но наистина е временно решение.Следващата стъпка е да премахнеш мрежичките с едно шило и колкото изкарат.Поне ще пускат достатъчно газ.Последната стъпка е нови инжектори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 9 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2020 Ама не ви ли страх, че ще стопите някое бутало, с тия запушени дюзи??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitkofitnesa Публикувано 9 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2020 Колегата твърди че пускат еднакво количество газ но ми е чудно как го е разбрал Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 9 Февруари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2020 (Редактирано) Преди 23 часа, mitkofitnesa написа: Предполагам газаджията щеше да види като я закачи, ако имаше някво разминаване в количеството газ което пускат Редактирано 10 Февруари 2020 от VBI Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 9 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2020 Вярваш ли си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitkofitnesa Публикувано 10 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2020 При много малко газови контролери има опция за проверка на впръскване то на всеки инжектор Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Springsteen Публикувано 10 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2020 12 hours ago, Чукчук said: Предполагам газаджията щеше да види като я закачи, ако имаше някво разминаване в количеството газ което пускат Как точно ще стане това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spama Публикувано 10 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2020 Освен при КМЕ (като работи доста съмнително) при кои други системи го има? Колеги нали човека не си е правил колата сам, а е отишъл на майстор? Предполагам се е доверил на него и не разбра чак толкова за да ни обяснява Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 10 Февруари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2020 Така е, не разбирам достатъчно за да обясня. Доверявам се на газаджията Миро в Пловдив който ми слага ГИ преди години, погледна инжектори всичко и каза че са добре. Не на едно порше е слагал газ човека, така че му вярвам, разбира си от работата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Springsteen Публикувано 10 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2020 Количеството на газта се смята на база налягане, диаметър на дюзата, време за отваряне и температура на газта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 10 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2020 Много сложно го каза Изпратено от моя BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на MOBIKOM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Springsteen Публикувано 10 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2020 Интегрирането не е проста работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitkofitnesa Публикувано 11 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2020 Не само КМЕ го имат и си изчислява мн добре и си въвежда корекциите и си се изглаждат нещата, е не за постоянно де щом е тръгнал инжектор си продължава с отклонениетоИзпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване