Jump to content

Смяна на кори за врати


Frozen1

Recommended Posts

Здравейте!

Колата е префейс, попаднаха ми кори от фейслифтов седан. С две думи: има повече глезотийки тип плафони на вратите, фабрични колони отзад и копче за заключване/отключване докато шофираш. Поне за тези се сещам сега. :D

 

Тъй като по принцип аз нямам плафони на вратите въпросите са следните:

  1. Откъде точно да взема ток, особено на задните врати?
  2. Монтирайки плафони няма ли да е нужен по-голям бушон?
  3. Фабричните плафони използват габаритна крушка тип T10, възможно ли е да монтирам такава от тип C5W?

Дотук с плафоните. Една от любимите ми джаджи(незнайно защо) - бутон за заключване на шофьорската врата. Интересно как старото Рено на баща ми от 92-ра има тази функция, а тук е само от фейс нататък. Въпросите тук са:

  1. Просто казано - как се свързват кабелите?

Последни въпроси - засега.

  1. Какви колони мога да монтирам на вратите отзад и съответно с две колони повече не трябва ли също предпазителят да бъде подменен?
  2. Радиото е AUDI Concert II - ще издържи ли с 6 големи и 4 малки колони?

Благодаря. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бутонът за заключване го има и на коли преди фейслифта. При мен заключва абсолютно всички врати, включително и петата. Зависи как е поръчван автомобилът навремето. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То нали това му е идеята по принцип. Возиш се, цъкаш и заключваш всичко докато шофираш. Идеята ми беше трябва ли да го връзвам към някакви модули или просто да го вържа към кабелите на централното, които отиват във вратата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А кой е този модул?

Що годе видях схемата на свързване, навсякъде се говори за модула на централното - вакуум помпата. На преди фейс тя изобщо не излиза във вагком. Кофти работа малко с този бутон, дано някой има идеи и го е правил. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може ли директно от самата шоф. Врата да се върже копчето за заключване, в шоф. Врата има модул за централно заключване, там няма ли контрол на това или от самото ц.к. ключе на бутона, ясно е че е с минус но ще трябва постоянен +.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислех си този вариант, доста по-лесен е както за монтаж, така и като идея. Ако не успея да намеря друг начин този ще е. То и плафоните на вратите явно имат модул, но идеята ми е същата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте, дойде ред на корите, вече са сложени.

Използвах следната схема:

image.thumb.png.71a7e5bf03e41822a919d10b2564f878.png

Е150 е даденото ключе на вратата.

Мисълта ми е, каква е идеята като цяло за ролята на този ключ? Докато се возиш да заключиш вратите ли?

Свързах кабелите както е дадено с изключение на пин3. Той би трябвало да влезе в пин 2 на кафявия конектор(Т15с), но пин 2 ми е празен и общо взето играх с налучкване.

Нацелих ги, обаче когато ключът е на стартера бутонът не работи. Та, каква му е идеята като цяло?

И друго, ако вместо да му дам плюс от пин4 на кафявата букса му дам някакъв постоянен, дали дори като шофирам ще бъде активен бутонът?

 

П.С. забравих да спомена - колата е преди фейс. Затова е толкова зор.

Редактирано от Frozen1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...