Jump to content

Ксенон на дълги светлини


qnikata

Recommended Posts

Здравейте!

Малко тъпичък въпрос ,но да питам понеже съм с би ксенон фарове и като цъкна дълги светлини трябва да изчакам 10-15 секунди докато загреят(светнат) а това е супер дразнещо и след като ги спра след 1-2 мин като ги пусна пак пак е същата работа (логично) та въпроса ми е мога ли да сложа други крушки които веднага да светват ,а не да чакам или има някакъв друг вариант ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо а4 б5 е с двусекционен фар, т.е. не си с би-ксенон. Биксенона ползва една крушка и за дълги и за къси, като при лупите вътре се мести една преграда която отваря повече рефлектора за да светят по напред и нагоре фаровете. От друга страна H4 биксеноновата крушка се мести като по този начин променя фокуса си. Като и в двата случая не отнема 10 сек докато светне. Във твоя случай си мисля че си с отделни крушки за къси (например H7 или H1) и друга за дългите. Единствения начин да накараш тази крушка да светва веднага е като я замениш с ледова! Дори ксеноните за оригинално вграждане светват за определено време. На моята а4-ка съм направил късите ми да светят винаги, а на дългите съм сложил ледове. 

Редактирано от fxa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами така като гледам имам 2 крушки на фар - една за късите и една за дългите , изглеждат ми едни и същи не знам какъв модел са ,това с лед крушките е супер идея ,но предполагам трябва да купя крушката със самата поставка в която влиза и да махна тази от ксенона ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябват ти би-ксенон лупи 

примерно:

https://bktuning.com/product/3149/biksenon-lupi-za-vgrazhdane-morimoto-mini-2-5.html

 

изгледай клипчето за разликите .

Б5 не е ли с  фар с рефлектор?Сложил си направо ксенон крушки?Така заслепяваш насрещните!!

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 25.02.2020 г. at 16:34, fxa написа:

Първо а4 б5 е с двусекционен фар, т.е. не си с би-ксенон. Биксенона ползва една крушка и за дълги и за къси, като при лупите вътре се мести една преграда която отваря повече рефлектора за да светят по напред и нагоре фаровете. От друга страна H4 биксеноновата крушка се мести като по този начин променя фокуса си. Като и в двата случая не отнема 10 сек докато светне. Във твоя случай си мисля че си с отделни крушки за къси (например H7 или H1) и друга за дългите. Единствения начин да накараш тази крушка да светва веднага е като я замениш с ледова! Дори ксеноните за оригинално вграждане светват за определено време. На моята а4-ка съм направил късите ми да светят винаги, а на дългите съм сложил ледове. 

Не си напълно прав. Двусекционни са фейслифтовите, които имат крушка къси, дълги; както и фаровете на Валео преди фейс, като те използват Н4 и Н1 за халогени. Оригиналните на Бош са трисекционни - Н7, Н7, Н1.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де, имах в предвид двусекционния с лупа на късите който е с D2S, изобщо не съм се сетил че има хора които слагат ксенон на рефлектор и ебават майката на останалите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...