Jump to content

Грешка 00185


ndp007

Recommended Posts

Каква  е тази грешка?Не мога да запаля.Къде е този терминал 15? Кой номер е релето за този терминал? Къде е това реле?

Помагайте. 2,7 tdi 2006г.

viber_изображение_2020-02-28_08-16-58.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо се вижда да пише Transmission? Дай я цялата, да се види датата, часа, всичко.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля по спомен че релето е с номер 644 на което викат терминал 15. Провери и всички бушони за всеки случай. Под волата зелено е на цвят.

644.jpg

Редактирано от fxa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

terminal 15 е 12в след даване на контакт.

минава през реле, което се управлява от аксес старта. релето и аз попаднах, че е споменатото от колегата.

 

Като дадеш на контакт нещо, което работи само на контакт тръгва ли? Примерно фарове.

 

в кой модул е тази грешка? в аксес старта ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених целия модул и патрона на ключалката заедно с ключа.Централното се обучи дава на контакт но  влиза в Safety режим.Пали и гасне веднага.Някакви идеи.Дали нещо не е обучено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо това реши да смениш и кое точно?

То не става толкова просто - ти просто го сложи на буксата ли?

 

Трябва да се направи специална процедура със специализиран софтуер. Аксес старта ли смени? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Смених модула под волана(слабото им място) заедно с ключалката и ключа. Включих ги обучих ключа към централното и до тук ок. Грешката за терминал 15 вече а няма. Въртях ключа 5 пъти до контакт и обратно както е описано но май не се получи. Затова питам кое към кое трябва да се обучи. Имам и вагкомандер и вагком. Утре ще дойде единия кабел. Ниъде не пише че след подмяна на този модул трябва обучение. Когато се даде релето на късо пали се кара. Преди да сменя модула никак не палеше дори нямаше контакт. Мисля че проблема е с имобилайзера. 

Редактирано от ndp007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да имаш и двата пина.

Влизаш в секюрити аксес с пина на новия аксесстарт. После адаптация и на канал 50 въвеждаш на старото пина. 

Но прочети подробно процедурата,.

После се регистрират ключовете.

 

Ако е сменяна колоната се прави адаптация и на нея. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си качил стара колона какъв е смисъла...:nixweiss: на твоята проблема се решава за 2 часа завинаги...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, sunshai написа:

Ако си качил стара колона какъв е смисъла...:nixweiss: на твоята проблема се решава за 2 часа завинаги...

Как? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със стара колона ни звук ни картина.С подмяна на колоната ключалката и ключа остана само да я накараме като запали да не гасне.За това питам кое кум кое се обучава и как се вади пин-а

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се объркаха, сега разбирам, че си сменил и колоната. 

Явно е бил в нея проблема. Но защо си сменял и аксес старта? Заради това не пари. 

Не ставаше ли да преместиш ключалката на работещата колона?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Никак не става .Само новата колона с новата ключалка и тогава тръгва контакта и върти стартера.Но пали и гасне веднага.Явно новия ключ трябва да се обучи към модул J273 на който са закачени всички антени .Или незнам вече.Епрома го прочитам но не ми вади и пина и толкос.Някъде пише че трябва да се въведв шасиито в новата колона ,но без  пин нестана.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отделно има компонент протекшън, но точно аксес старта може и да няма, защото него и без това не можеш току така да го смениш. Някой по-запознат да каже.

 

j518  е аксес старта. Ако си сиенил него, първо трябва да направиш магията с пиновете и после да регистрираш ключовете. Пин се вади със специален софтуер.  По принцип с ваг командер става, но до някоя година. На твоята може и да не стане.

Или викаш някой със софтуер да свърши работа или започваш да четеш и пак не е ясно дали ще се оправиш без нужния софтуер. Ако някой ти извади пиновете може и с вцдс  и четене да се оправиш.

 

Обаче може да се наложи да ползваш ампулите на оригиналните ключове, защото в тях има информация за шасито и като вземеш тези от другата колона са за друго шаси. В това не съм убеден, защото съм чел за малко по-друг модел и може да е различно.

 

Сега видях една картинка и гледам, че j518 е на самата колона. При мен е съвсем отделен модул на 20см от колоната.

Не можеш ли да си сложиш твоето и ще пали като размениш ампулите в ключовете. Тая колона едва ли е с компонент протекшън, май не е толкова интелигентна.

 

Това цялото ли си сменил - синйото е j518, където са записани ключовете за паленето (не за дистанционното, то си е отделно)

 

https://www.olx.bg/ad/elv-motor-audi-c6-a6-s6-q7-j518-module-CID360-ID7oyn1.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Преди 17 часа, mshbul написа:

 

Днес я закарах на един тип. Извади софтуера от старата колона и го сложи в новата. Стана проблем с ключа че не искаше да си освобождава от ключалка та но шунтира нещо и се оправи. Сега въпроса е следния. Ако проблема на старата колона е бил софтуерен то значи чи и новата ще пръдне. Незнам дали е добра идеята да ъпдеитна. Старата колона е замервана и навсякъде има напрежение затова съдя че е софтуерно или просто изтрещял интеграл. Бях се замислил да разпоя интегралните от старата и да ги лепна на новата ако нямаше напрежение до тях. Дано да няма повече ядове. 

Редактирано от VBI
Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема на старата колона ти е "хардуерен"...Има изписано много по темата,даже и снимки бях пуснал в една тема...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...