samo_pechka Публикувано 9 Април 2020 Доклад Share Публикувано 9 Април 2020 (Редактирано) Загледах се по олроуд а4 , щото за а6 ( хубаво) нямам време, а експерименти не ми се правят. Гледам , чета, пак гледам , пак чета ....Та има ли скрити лимонки в тоя модел кола ? Мислех си за дизеляк 2-литров КР мотор. Много противоречиви мнения върлуват в нета . Мен ме интересуват слабите места, конкретно по мотор, електроника ( евентуално и на други силно изявени места, трансмисия и т.н. ) примерно на 170 к.с. и на 150к.с. Да знам на кое да наблегна и накъде да натисна цената му. Благодаря на всички предварително. П.п. порових малко преди да питам , ако се повтарям нещо, моля за извинение. Офф.. обърках раздела и май не мога да изтрия темата , може ли мод да я прехвърли в раздел https://audibg.com/forum/index.php?/forum/36-как-и-каквo-audi-да-си-купя/ Редактирано 9 Април 2020 от samo_pechka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 10 Април 2020 Доклад Share Публикувано 10 Април 2020 "Алроуд" при А4 не носи нищо повече, освен визия. Т.е. липсва въздушното регулируемо окачване. За 2.0Д КР какво да се каже - същия дизелгейт мотор, който се монтира от 2008-ма на Голф, Пасат, Ауди, Шкода........какво неизвестно има за него? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samo_pechka Публикувано 10 Април 2020 Автор Доклад Share Публикувано 10 Април 2020 Честно казано въобще не ми пука , че го няма въздушното. Дори по-добре, че е без такова. Идеята е , че е леко повдигната, а аз точно това търся . Имам си причини да търся леко по-висока кола, а че е и 4х4 - още по-добре . Другият момент, за болежките по мотора, там вече съм леко в затъмнение . В момента чета и се информирам усилено , че утре съм на оглед и трябва да знам какво да гледам. П.п. не съм много убеден, че напречни и надлъжни мотори са едно към едно еднакви. Понякога има специфични различия и решения по отделни (важни ) възли . Понякога е преимущество да е надлъжен мотора, друг път пък няма особено значение. Отделно при различните к.с. има и "по-добри" и "по-зле" , нищо, че реално мотора е все 2.0тди. Ще ми стане ясно всичко с времето, просто имам 5-6 дни да реша, дали да е това А4 със 170 ( или 150) коня дизел или да е друга марка и модел кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 10 Април 2020 Доклад Share Публикувано 10 Април 2020 (Редактирано) 30 minutes ago, samo_pechka said: П.п. не съм много убеден, че напречни и надлъжни мотори са едно към едно еднакви. Не са напълно еднакви - сигурно има 30 кода за този мотор.....което не променя нищо. Основните проблеми са с КР помпа, термостат(и), ЕГР, дюзи, турбина, ДПФ......а те са еднакви за всички мотори. Като цяло един от най-здравите мотори. Редактирано 10 Април 2020 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 10 Април 2020 Доклад Share Публикувано 10 Април 2020 A4 Allroad само с дизелов мотор ли се търси? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samo_pechka Публикувано 11 Април 2020 Автор Доклад Share Публикувано 11 Април 2020 Ами да, бензин засега се изключва от търсенето. Темата може да се заключи. Каквото ми трябваше си го издирих като инфо и мисля, че се запознах със всички проблемни моменти в А4 Б8 двулитрови дизели , в частност и в оллроуд . Благодаря на всички включили се в темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts