Toto9531 Публикувано 12 Април 2020 Доклад Share Публикувано 12 Април 2020 Здравейте колеги наскоро се натъкнах на един голям проблем за мен. Смених маслото на двигателя, горивен, въздушен филтър и искарах колата да я тествам, но докато ускорявам автомобила ИЗГАСНА. Установих че не достига гориво до горивният филтър. Проверих дали работи помпата за ниско налягане посредством директен ток и работи, пробвах с релето и то си цъка. Немога да си обясня от къде идва проблема, нуждая се от съвет благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
norwey Публикувано 12 Април 2020 Доклад Share Публикувано 12 Април 2020 @Veli_907, помогни на човека. преди 19 минути, Toto9531 написа: Проверих дали работи помпата за ниско налягане посредством директен ток и работи, пробвах с релето и то си цъка. Може ли, малко повече информация за тая помпа за ниско налягане? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veli_907 Публикувано 13 Април 2020 Доклад Share Публикувано 13 Април 2020 Не мога да помогна за проблем, който не съм имал. Ядове с ГНП не съм имал до момента. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
norwey Публикувано 13 Април 2020 Доклад Share Публикувано 13 Април 2020 Аз те мислех за бога на душегубите, знаеш и разбиращ всяко тяхно чувство. Ама ти кажа, като не разбираш...не ги хвали тогава. Щото иначе изглежда като пенсионер в бюро за бързи кредити. ..осъзнат избор демек. За да изгасне душегуб в движение причината в 99/100 случая е само една. Все още чакам принципното устройство на помпата за ниско налягане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veli_907 Публикувано 13 Април 2020 Доклад Share Публикувано 13 Април 2020 Ама кой ги хвали? Ти да виждаш хвалба? Хвалба е, че съм казал, че нямам проблеми ли? И да, нямам, малкото които съм имал съм взел мерки. С ГНП ядове никакви не съм имал, ама и под половин резервоар не съм имал. Наясно съм, че VP44 може да си умре както си върви, не е нещо, което не го знам. Що пък "бога" на "душегубите"? Че съм доволен ли? Не съм имал тоя проблем, вероятно някой ден ще го имам. Нямам и заминали кобилици, нямам и надрани валове. Имах само ядове в филтър картерни газове, което уж при 180 не би трябвало да е проблем, но е сменен и от тогава ядове никакви. А тук да седим и да гадаем...да отиде при майстор и да види какво е заминало. Така да се хвърля боб... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toto9531 Публикувано 13 Април 2020 Автор Доклад Share Публикувано 13 Април 2020 Помпа за ниско налягане на горивото в резервоара, тя подкачва гориво до горивният филтър кое от това не ти е ясно. За инфо автомобилът е quattro. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veli_907 Публикувано 13 Април 2020 Доклад Share Публикувано 13 Април 2020 Щях да питам дали е куатро точно, че се сетих (понеже моята не е). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 13 Април 2020 Доклад Share Публикувано 13 Април 2020 Няма такава помпа 2,5 тди. Има помпа, която прехвърля нафта от едната половина на резервоара в другата. Аз бих посъветвал автора да провери дали не смуче въздух отнякъде( без да се засяга, но може да не е стегнал някой маркуч на горивния филтър, или някой "О" пръстен на клапана за обратното гориво да е прещипан). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toto9531 Публикувано 13 Април 2020 Автор Доклад Share Публикувано 13 Април 2020 (Редактирано) Преди 22 часа, vladi написа: Повярвай ми има помпа от нея излизат два маркуч единият е за излишното а другият е директен до горивният филтър. Незнам на кой модел си виждал без помпа за ниско налягане но моят има. Редактирано 14 Април 2020 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 13 Април 2020 Доклад Share Публикувано 13 Април 2020 И като дадеш на контакт хвърля нафта до филтъра? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
norwey Публикувано 13 Април 2020 Доклад Share Публикувано 13 Април 2020 Подкачващата помпа оригинално се намира в ГНП-то. Няма 2.5тди Ауди с такава подкачващата в резервоара. Всяка прилика с действителни събития води до творение на неуки самодейци. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 14 Април 2020 Доклад Share Публикувано 14 Април 2020 И аз съм на това мнение, затова попитах автора. Нека пусне помпата с vcds и откачи маркуча на филтъра, после може да сподели какво е станало Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 14 Април 2020 Доклад Share Публикувано 14 Април 2020 Преди 18 часа, Veli_907 написа: Щях да питам дали е куатро точно, че се сетих (понеже моята не е). ся кажи и че е автомат и си ударил джакпота Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veli_907 Публикувано 14 Април 2020 Доклад Share Публикувано 14 Април 2020 (Редактирано) Автомат не обичам, не е мултитроник със 150-ка ако това си мислиш. 180 предно с ръчка 6-степенна. Ядове никакви. За след 2-3 години ше си търся 4F с ръчка пак, от първите 3.0, че са рядко после след 2007 с ръчка. Годините не ме бъркат (очевидно). Повече ме бърка автомата - не го харесвам (б ил той мулти, типтроник или каквото и да е, ръчката си ми е ръчка). Редактирано 14 Април 2020 от Veli_907 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veli_907 Публикувано 14 Април 2020 Доклад Share Публикувано 14 Април 2020 Има. Ся кой излезе незнаещия? 180 ръчка и предно. Факт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
norwey Публикувано 14 Април 2020 Доклад Share Публикувано 14 Април 2020 Блажени са вярващите. 180 е винаги куатро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 14 Април 2020 Доклад Share Публикувано 14 Април 2020 (Редактирано) Преди 2 часа, Veli_907 написа: Има. Ся кой излезе незнаещия? 180 ръчка и предно. Факт. Кой е кода на мотора? Има рядко, 180 кс на предно. Редактирано 14 Април 2020 от Schnura Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krischan Публикувано 14 Април 2020 Доклад Share Публикувано 14 Април 2020 Проблема на автора съм почти сигурен,че е от горивния филтър ,след като проблема е станал след смяна ! За моя съм взимал само оргинал или Бош ,защото другите смучат въздух от някъде . Може и помпата да се е предала , но първо от там трябва да се тръгне. Сега ще падне едно въртене ... , докато изгори помпата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toto9531 Публикувано 14 Април 2020 Автор Доклад Share Публикувано 14 Април 2020 AKE quattro автомат 180 hp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
norwey Публикувано 15 Април 2020 Доклад Share Публикувано 15 Април 2020 При твоя проблем кода на мотора няма значение. Или имаш въздух в системата или си думнал прословутата помпа. И в двата случая не си квалифициран да се справиш без чужди знания. Носи до тоя душетруп в сервиз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veli_907 Публикувано 15 Април 2020 Доклад Share Публикувано 15 Април 2020 (Редактирано) 180 си има на предно, колкото и да е рядко. Не е 150. Едното ти е 132kw, другото - 110. И е ръчка, чиста ръчка. Автомат не карам, не искам. За кратко време съм имал Passat автомат, не съм видял лошо от него, просто ми е скучно. Свикнал съм с двата крака и дясната ръка на лоста, имам чувсвото, че не управлявам аз иначе. Иначе не беше лоша колица, дадох я за колко я взех. 3К ми бяха достатъчни да разбера , че автомата не е моя приятел. Горивния и при мен е Bosch. Такъв съм избрал при обслужването декември. От филтри никакво пестене (и от квото и да е с тоя мотор). Особено горивен. Редактирано 15 Април 2020 от Veli_907 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
norwey Публикувано 15 Април 2020 Доклад Share Публикувано 15 Април 2020 (Редактирано) Някакси не ти вярвам. Щото 180 е винаги куатро. 155, 150, 163 има на предно. Ама 180 е винаги куатро. Редактирано 15 Април 2020 от norwey Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 15 Април 2020 Доклад Share Публикувано 15 Април 2020 150 e, вее...ама върви като за 180 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 15 Април 2020 Доклад Share Публикувано 15 Април 2020 преди 41 минути, norwey написа: Щото 180 е винаги куатро. Не е ве. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veli_907 Публикувано 15 Април 2020 Доклад Share Публикувано 15 Април 2020 132kw 180 кончета си е реално. А ти на какво вярваш и на какво не....абсоютно все ми е тая! Да доказвам нещо на теб ли? Казвам ти какво е - 132kw 180hp 2.5 V6 TDI 6 степенна ръчна чисто предно, никакво quattro. Като реша, че искам куатро ще си взема с куатро. А ти на какво ще вярваш и на какво не си е твое мнение и право. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване