NikolayYotkov Публикувано 13 Май 2020 Доклад Share Публикувано 13 Май 2020 (Редактирано) Здравейте, на скоро започна да ми изкача един проблем с колата Audi A3 2.00tdi 2006г. Както си карам и в движение започна да губи мощност, настъпвам педала и вдига до 2000 оборора като започва да пресецва и искарва гъст черен дим. Оставих я да изстине за няколко часа и след това си вървеше перфектно. След около 500 км. ми се случи отново същия проблем. Карах я на майстор и каза, че нямам никакви грешки по компютъра. Вчера ми се случи отново но черния пушак стана бял. Настъпвам газта до долу никаква реакция, все едно е забила. Вкарвам я в обороти само ако подавам и отпускам на газта. Така си я прибрах а днес е като нова (върви без грешка). Забелязал съм че се случва когато е загряла. Не ми свети нищо на таблото. Днес сутринта пак я карах на майстор, човека каза че си няма на идея от какво е. Турбото ми надува много добре и не мисли, че е от него. Горивния филтър ми е на 10000км. Каза, че и от него не би трябвало да е. Някой да му се е случвало нещо подобно? Редактирано 14 Май 2020 от VBI Заглавие, неправилен раздел! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 13 Май 2020 Доклад Share Публикувано 13 Май 2020 Колега, пусни си тема в правилния раздел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
suggar Публикувано 18 Май 2020 Доклад Share Публикувано 18 Май 2020 дебитомер? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
astonix Публикувано 20 Май 2020 Доклад Share Публикувано 20 Май 2020 При мен проблема, както и при много колеги, че като я караш леко в града, се задръства геометрията на турбината и от там вдига голямо налягане при по-високите обороти защото не може да отвори перата? След като я свалих и изчистих проблема изчезна. Вече 7-8 месеца карам само градско без проблем. Иска си просто да и даваш гас. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
suggar Публикувано 21 Май 2020 Доклад Share Публикувано 21 Май 2020 Да ама тя и да влиза в авариен турбината, колата ще вдига над 2000 оборота . просто няма да има мощност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 16 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2020 Дръпни маркуча на ЕГР-а, когато се получи това и виж дали ще спре да пуфти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване