Dandy Posted June 25, 2020 Report Share Posted June 25, 2020 Здравейте! Климатроникът се държи странно напоследък. До края на миналото лято работеше на пушка и трябваше да вдигна доста градусите, че да не ми е студено. Това "лято", в началото нямаше проблем (Април месец). След това при едно пътуване както духаше студено, така изведнъж взе да става топличко в колата, но не толкова както когато се спре компресора. Забелязах, че колкото и да смъквам градусите, силата на духане се увеличава, но температурата си остава същата, не духа студено. Спрях компресора и изведнъж ме лъхна хладен въздух за известно време, след това нормално - стана адска жега. Пуснах го пак - усети се леко захлаждане и стана горе долу както преди - абе по-добре от изцяло спрян, но нищо общо със студения въздух при климатик. Спрях, изгасих колата, изчаках 2 минути, запалих отново и вкл. компресора - климатикът тръгна на пушка, все едно не е имало проблеми. На къси разстояния в града не ми го прави сякаш, получава се при по-дълго каране след 100ина км да кажем. МИналата седмица ходих го Гърция - до границата работи супер. Там чаках на място 2 часа - духаше идеално. След това загасих колата и като минах границата пак го пуснах и се започна с номерата. Тоя път ново гасене и пускане не подейства. Сега в града пак духа добре, но в даден момент пак го прави тоя номер. Забелязах, че като спрях едния път компресора и намалих градусите на минимум, съответно силата на струята се увеличи, отпред от въздуховода под стъклото изхвърча малко ледче (колкото грахово зърно). Някой имал ли е подобно поведение на климатика? Имам опасения някакви за управляващ блок или запушена някоя тръбичка. На ВАГ ком не излиза проблем. Питам първо тук, така или иначе ще ходя и на майстор, но тъй като със старото ауди съм си патил от няколко, реших да се информирам предварително за възможни варианти. Също така, ако знаете някой разбиращ си от работата в София (района на Младост или Западен парк), или във Велико Търново / ГО и региона, ще съм благодарен да споделите! Поздрави! Даниел Link to comment Share on other sites More sharing options...
VBI Posted June 25, 2020 Report Share Posted June 25, 2020 Виж дали нямаш грешки в блока на климатроника - може да е намалял фреона, да има клапа, която блокира от време на време и т.н. Виж дали духа еднакво студено отляво и отдясно. Смени си поленовия филтър за салона. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dandy Posted June 25, 2020 Author Report Share Posted June 25, 2020 (edited) Правих обслужване точно преди да стане проблема и смених и филтъра. Колкото до грешки - няма, това също ме озадачава. Надявам се да е фреон или тръбичка нещо, дано не е компресор. Edited June 25, 2020 by VBI Цитиране на предходно мнение! Link to comment Share on other sites More sharing options...
PAVEL MARINOV Posted July 9, 2020 Report Share Posted July 9, 2020 При мен прави подобен проблем, но над 2000 оборота А4 B6 1.9 Avf с постоянно зацепен компресор съм посто спира компресора и няма студено иначе си работи нормално в ниските обороти. Имам съмнения че е заминал компресора понеже сменявах капилярката и имаше доста стружки. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now