kuhak Публикувано 25 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2020 Здравейте колеги стана нещо за мен странно с колата. Вчера след като я напече слънцето яко и се качих да си тръгвам от работа не искаше да запали.. Днес след работа свалих стартера и го обслужих целия с нови части, качвам го на колата пак същата история даваш на контакт и като тръгнеш вече да палиш нищо... Ядосах се свалих контактния ключ свалих клемореда направих мост и като дам да върти пак не иска.. Следващата стъпка беше да разделя кабела на стартера (има една букса до буксите за сондите) и като дам плюс на буксата стартера си върти. Според мен някъде му се губи тока от купето до тази букса..(само догатвам нямаше как да измеря дали отива директно ток на стартера но след като от кача буксата върти) Не знам минава ли през реле или? Къде може да е проблема според вас? (колата няма имобилайзер) А4 б7 1.8т (беше 2.0тфси) Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 26 Юни 2020 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юни 2020 Забравих да спомена че преди тва ми го беше направила още веднъж но след като се разхлади вечерта си запали, но сега вече не пали дори да е студено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 26 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2020 Провери клемите и кабелите на акумулатора как са, огледай "маса-та" между двигателя и купето. Виж как е клемата на дебелия кабел на стартера и по-тънката за шалтера на стартера - може да са нагоряли/клеясали отвътре (между кабела и самата обувка) и затова да не върти. Предполагам, че акумулатора си го мерил и е ОК? Колата автомат ли е или е с ръчни скорости? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 26 Юни 2020 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юни 2020 Ръчка е колата клемите са окей направих нова маса между двигателя и купето пак не иска да върти през ключа когато дам + на буксата която е до буксите на сондите стартера върти. За това си мисля че се губи някъде между ключа и тази букса (реално не стига ток до стартера) самата букса е някаква преходна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 26 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2020 Да не би да имаш допълнителна аларма или имобилайзер, които спират стартера? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 26 Юни 2020 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юни 2020 Не колата няма имобилайзер и аларма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 26 Юни 2020 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юни 2020 Намерих проблема може да триете темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 26 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2020 @kuhak Сподели, ще е полезно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 26 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2020 , дааа бееее, от къФ зор? Никой не "помогна", сАответно що пък "аз да споделА" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 26 Юни 2020 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юни 2020 След като се поразрових с пробната лампа забелязах че на въпросната букса по горе която съм описал няма ток когато въртиш но пък има ток на клемореда след като завъртя и това ме отведе в кутията на компютъра къде се свързва моторната инсталация с тази н купето беше ми прекъснат кабела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 26 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2020 Благодаря. Полезна информация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване