n0pain0gain Публикувано 2 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2020 (Редактирано) Привет, тъй като наскоро си сменях някой части по ходовата част (маншони, вътрешен и външен накрайник, както и един носач че имаше разбит шарнир) и което волана ми беше доста крив спрямо изправена позицията на гумите, поне 10-15 градус. Следователно ходих на реглаж обаче все още е крив макар и доста по-малко, около 2-3 градуса, но все пак е крив и ме дразни. Та се чудех и въпроса ми е тия не са ми направили реглажа като хората или има още нещо криво разбити по това окачване което съм бил пропуснал да оправим... Прикачвам снимка от реглажа... Редактирано 2 Юли 2020 от n0pain0gain Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 2 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2020 Преди реглажа, я трябвало да го преместиш два-три шлица. Следващия път, иди при кадърен човек за целта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 2 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2020 Шлицовете са 86, така че са през ~4,19 градуса. Ако е малко повече от 2-3 градуса може се отвърти волана и да се завърти с един шлиц и да стане доста близко до идеалното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n0pain0gain Публикувано 2 Юли 2020 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юли 2020 Благодаря колеги за бързите отговори, а какво точно ще рече шлиц, тъй като не съм запознат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 2 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2020 Това са зъбчетата в центъра, които не позволяват на волана да превърти: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n0pain0gain Публикувано 2 Юли 2020 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юли 2020 (Редактирано) Хм ясно, обаче нещо не схващам като че ли... Това не трябва ли да се оправи някъде през ходовата част, тъй като волана не мисля че е пипан някога, а и преди ремонта на ходовата част и реглажа беше прав (почти перфектно). Малко предистория: колата е удряна миналата година и имаше два криви носача при което бяха смениени още тогава и следвателно и бяха правили реглаж, сега почна да ми скърца като върта волана при което и направих диагностика и излезнаха че доста неща има за смяна, 5 втулки, 2 накрайники (при който единия се оказа че ябълката е крива на 30-40 градуса и така съм си карал което според майстора е било много опасно ако се е била счупила в движение) и 1 носач. Та както и да е купих всичко смениха го, направиха и реглаж и волана е крив с въпросните 3-4 градуса което е адски дразнещо. Въпроса ми пак ли на реглаж трябва да ходя или има нещо друго криво? Редактирано 2 Юли 2020 от n0pain0gain Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fr0sT Публикувано 2 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2020 Пак на реглаж, отиваш при тези който са го правили и им казваш че волана още е крив, като го нагласят врътваш едно кръгче да си сигурен че е ок и чак тогава си тръгваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 3 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2020 За толкова малко могат отдолу да го оправят. И трябва отдолу. Ако се премести от шлиците датчика за положение на волана ще продължава да си отчита някакви градуси, което не е кой знае какъв проблем, стига да не мине границата от 4-5гр и да светне лампата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Superunknown Публикувано 5 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2020 Връща се и му го оправят, недогледали са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n0pain0gain Публикувано 10 Юли 2020 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юли 2020 Мерси колеги, тия дни ще ходя пак да ми го оправят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване