Mihaelk Posted July 3, 2020 Report Share Posted July 3, 2020 Здравейте. Опитвам се да съживя климатроника на колата от известно време[Audi A4 B5 1.9TDI]. Постепенно смених компресора и тръбите+ радиатор. Направих профилактика и я заредих с фреон в сервиз. Но проблема идва оттам, че студено в колата няма. Охлажда до към 27 градуса и повече не иска. Направих си експеримент като на запален двигател пипах тръбите и установих, че и двете са топли, с изключение на малка част от по-тясната тръба, която беше ледена[между клапана за зареждане и края, горе долу 20-25см]. Закарах я пак в друг серзвиз като им обясних какво се случва и тн. Един ден по-късно ми се обаждат и казват,че са направили всичко което могат, но не са открили проблема.[отваряли са клапана, махали са игличката, източвали са системата, направили вакуумно изсмукване, диагностика и пак са го заредили] Някакви идеи или съвети какво може да се направи или да ми препоръчате сервиз за района на София? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donvankata Posted July 3, 2020 Report Share Posted July 3, 2020 А клапата за топло студено как е Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mihaelk Posted July 3, 2020 Author Report Share Posted July 3, 2020 @Donvankata миналата есен оправях клапите, че месеше въздуха и парното го нямаше никакво. Майстора ме увери, че са затапени Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal88 Posted July 3, 2020 Report Share Posted July 3, 2020 Преди 3 часа, Donvankata написа: А клапата за топло студено как е Няма как да са клапите след като тръбите са топли.Най вероятно е проблем с компресора. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mihaelk Posted July 4, 2020 Author Report Share Posted July 4, 2020 @arsenal88 koмпресора също е сменен и проверен Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobitur Posted July 4, 2020 Report Share Posted July 4, 2020 Филтър дехритатор сменен ли е? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Метко Posted July 6, 2020 Report Share Posted July 6, 2020 Колега отгоре преди филтъра на купето влизат тръбите към купето държи ги една платка алуминиева сваля се с шестограм изваждат се тръбичките и там има.едни капилярки мрежички вадиш ги миеш ги с онезмаслител иго изплакваш остаяваш ги да изсъхнат и по обратния ред! Тази процедура се прави при изпразнени система да нямаш фреон Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now