king82 Posted August 4, 2020 Report Share Posted August 4, 2020 След смяна с чисто ново турбо се усеща една мудност при набиране около 2200 оборота. Това е придружено с изпушване. След 2500 оборота ми се струва че върви добре. Направил съм тези логове на 3 и 11 канал, но не съм сигурен кое не е наред. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kx3m Posted August 4, 2020 Report Share Posted August 4, 2020 (edited) При изрядно надуване на турбото исканото от компа и реалното (полученото) налягане трябва са се изравнили между 1600-1700 оборота. При теб изравняването или пик на турбото идва чак на 2300 оборота, за това усещаш вървене тогава. Стойностите на дебитомера изглеждат добре. Имах такъв проблем като твоя и се оказа миниатурна дупка във вакуум маркучлето отиващо към актуатора на турбото. Заради такъв дребен процеп около милиметът вакуумът не можеше да издърпа лостчето достатъчно бърже на актуатора и да затвори геометрията. Виж при запалване дали се издърпва лостчето на актуатора на турбото. Провери си всички вакуум маркучлета, актуатора на турбото, както и вакуум резервоара и мембраната на ЕГР за малък пробив в някое от тях. Щуцера на тандем помпата също не е лошо да се види дали е разбит. Edited August 4, 2020 by kx3m Link to comment Share on other sites More sharing options...
audi+ Posted August 4, 2020 Report Share Posted August 4, 2020 Преди 1 час, king82 написа: След смяна с чисто ново турбо се усеща една мудност при набиране около 2200 оборота А преди смяната? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpematop Posted August 6, 2020 Report Share Posted August 6, 2020 Каква средна част си сложил - Мелет или някое бесно китайче? Пробвай да натегнеш актуатора като завъртиш гайката на 180 градуса. Последните години забелязвам, че продават китайски средни части с билет перки, но леко тежки и колите тръгват след 2000-2200 оборота...отделно и разхода скача с 0.5-1 литър. Link to comment Share on other sites More sharing options...
king82 Posted August 12, 2020 Author Report Share Posted August 12, 2020 На 4.08.2020 г. at 22:05, audi+ написа: А преди смяната? Преди да се счупи старото(предполагам фабричното) съм нямал проблеми. Link to comment Share on other sites More sharing options...
king82 Posted August 12, 2020 Author Report Share Posted August 12, 2020 На 6.08.2020 г. at 9:42, kpematop написа: Каква средна част си сложил.... Сложил съм цяло ново турбо. Марката е Turbo Technics, уж Английска марка. Аз май не съм писал каква е колата-Audi A4 b6 2003 1.9 tdi 131 к.с. И да, сякаш има завишение на разхода. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpematop Posted August 12, 2020 Report Share Posted August 12, 2020 Или оригинално Гарет или Мелет средна част, за други марки не знам дали са ок. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now