Jump to content

Дебитомер, EGR или друго?


king82

Recommended Posts

След смяна с чисто ново турбо се усеща една мудност при набиране около 2200 оборота. Това е придружено с изпушване. След 2500 оборота ми се струва че върви добре. Направил съм тези логове на 3 и 11 канал, но не съм сигурен кое не е наред.

Screenshot_20200804-203758_Excel.jpg

Screenshot_20200804-203705_Excel.jpg

Link to comment
Share on other sites

При изрядно надуване на турбото исканото от компа и реалното (полученото) налягане трябва са се изравнили между 1600-1700 оборота. При теб изравняването или пик на турбото идва чак на 2300 оборота, за това усещаш вървене тогава. Стойностите на дебитомера изглеждат добре. Имах такъв проблем като твоя и се оказа миниатурна дупка във вакуум маркучлето отиващо към актуатора на турбото. Заради такъв дребен процеп около милиметът вакуумът не можеше да издърпа лостчето достатъчно бърже на актуатора и да затвори геометрията. Виж при запалване дали се издърпва лостчето на актуатора на турбото. Провери си всички вакуум маркучлета, актуатора на турбото, както и вакуум резервоара и мембраната на ЕГР за малък пробив в някое от тях. Щуцера на тандем помпата също не е лошо да се види дали е разбит.

Edited by kx3m
Link to comment
Share on other sites

Преди 1 час, king82 написа:

След смяна с чисто ново турбо се усеща една мудност при набиране около 2200 оборота

А преди смяната?

Link to comment
Share on other sites

Каква средна част си сложил - Мелет или някое бесно китайче? Пробвай да натегнеш актуатора като завъртиш гайката на 180 градуса. Последните години забелязвам, че продават китайски средни части с билет перки, но леко тежки и колите тръгват след 2000-2200 оборота...отделно и разхода скача с 0.5-1 литър.

Link to comment
Share on other sites

На 4.08.2020 г. at 22:05, audi+ написа:

А преди смяната?

Преди да се счупи старото(предполагам фабричното) съм нямал проблеми.

 

Link to comment
Share on other sites

На 6.08.2020 г. at 9:42, kpematop написа:

Каква средна част си сложил....

Сложил съм цяло ново турбо. Марката е Turbo Technics, уж Английска марка. Аз май не съм писал каква е колата-Audi A4 b6 2003 1.9 tdi 131 к.с. И да, сякаш има завишение на разхода.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...